Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz PROTRON #10271 üzenetére

    Én falra fixen szerelt berendezés esetén biztos nem teszek gumikábelt, és kiröhögöm aki azt tesz. De ízlések és pofonok.
    Az ÉV mérős külsős vállalkozó által elfogadott szerelési módokat alkalmazzuk minden esetben, nem a saját munkákra adunk ki "jegyzőkönyvet"

    "Persze ugyanez az ellenőr elfogadja feszültség esésre a 10%-os méretezést is, amire meg egyes autótöltő szoftverek azt mondják hogy ha Ő 230-at vár és csak 212 érkezik az kaki és hibával kiáll. "

    mivel az áramszolgáltató szabvány is +-10% (a 7% csak a garantált szolgáltatási feltételek egyes üzemidejeire érvényesek) ezért az a töltő ami nem 207-253V közt képes üzemelni, az szoftverhibás
    A Tesla is 207V-on kezdi csökkenteni a töltőáramot. Bár a Tesla pont tudja azt is, hogy a töltés kezdetekor mért feszültséghez képest mér, ergo ha 250V-od van, bekapcsol a töltés, és ahogy tekeri fel az áramot 6-8-10 stb A drasztikusan csökken a feszültség, kakor nem emeli tovább akkor sem, ha még megvan mondjuk 220V, mert ha 250V-ról 220V-ra esik mondjuk 16a-en a feszültség, akkor hálózati hibára hivatkozva letekeri 10A-re az áramot

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák