Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HaKo

    aktív tag

    válasz sbazsi #1 üzenetére

    Igen, én is hallottam,hogy hogy megy. Húgomtól is levették. Szerencsére tőlem eddig nem. Gondolom azért mert azóta új bankkártyám van és más a szám vagy nem tudom. De ez tényleg erkölcstelen így, minden szarért küldik az e-mailt, egy ilyen fontos dologért már nem. Remélem elvesztenek annyi ügyfelet hogy lehúzhatják a rolót... A másik megy hogy a cégek is jobban megnézhetnék hogy kikkel szerződnek le... T-Mobile stb....

  • Dillon

    tag

    válasz sbazsi #1 üzenetére

    Én is belefutottam :( Oké, egyenlegfeltöltésre használtam azért eleget az oldalt, de egy külső mail-t nyugodtan küldhettek volna. Proli vagyok, 2490.- forintot épp tudtam volna másra is költeni. Részemről ahogy elérhetővé válik az oldal, törlöm magam, vagy valami fake dolgot adok meg kártyaszámnak, nem tudom. Csak rosszul esik azért... :O

    (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

  • Tim82

    nagyúr

    válasz sbazsi #1 üzenetére

    Ha valahol megadtad netes vásárlásnál (és a PPO is az!) a bankkártyád adatait, akkor azokkal bármikor visszaélhet az adott kereskedő. Ez nem a bankod felelőssége, a bankod nem fogja tudni ellenőrizni, hogy Te valóban jóváhagytad-e a tranzakciót vagy a kereskedő jogtalanul von le pénzt, mert trükközik az adataiddal! A legtöbb bank ezért találta ki a virtuális/internetes stb. bankkártyát, amelynek adataival csak az általad meghatározott összeget és az általad megadott (általában max. 48 órás) időhatáron belül emelhetik le, azon túl alapesetben kemény 1, azaz egy forintos limitre van állítva. Lassan fel kellene ismerni, hogy nem szabad a mindennapokban használt bankkártya adatait csak úgy a neten kiadni... és nyilván azoknak vonhatták le az említett összeget a PPO-ék, akik ezt tették.

    Szóval akármilyen cég nem fog tudni leemelni a kártyádról akármilyen összeget. Csak olyan cég, amelyiknek megadtad az ehhez szükséges bankkártyaadatokat... Tökéletesen mindegy, hogy OTP, Erste Bank, Zweite Bank, mittomén, lehet a bankokat szidni, ahogy akarod, ez nem változtat a tényen, hogy mindegyik banknál ugyanígy elhajtottak volna. Onnantól, hogy kiadtad a bankkártyád szükséges adatait, ez nem a bank felelőssége. A bank vagy a kártyatársaság maximum indíthat a nevedben egy reklamációt a PPO felé, aminek vagy van számodra pozitív eredménye vagy nincsen.

    Mindezt nem azért írom, mert olyannyira vágyom arra, hogy a topikban jelenlévők egyöntetűen utáljanak, hanem mert ez a tényállás, ezzel nem ártana tisztában lenni és megérteni, hogy jelen esetben egyáltalán nem a bank(ok) a hunyó(k).

    Tekintve, amit írtál, hogy novemberben módosították az ÁSZF-et, a PPO-nál van mire mutogatniuk. Persze baromira nem etikus a részükről, de törvényes. (Én az elégtelen tájékoztatás-részre gyúrnék egyébként, ha érintett lennék.)

    [ Szerkesztve ]

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

  • sniper elite

    senior tag

    válasz sbazsi #1 üzenetére

    Erste banktól ne várjál sokat, egy ritka hanyag banda, nekem már fél éve valamilyen külföldi cég 7500 forintot vesz le a kártyámról havonta! Eddig 6 levélben kértem az Erste bankot hogy ne engedjék levenni de szó szerint xartak a kérésemre! Hagyják levenni ugyan úgy, egyszerűen nevetséges az egész, amúgy engem is most lehúztak 2500 forinttal, PPO féle banda de nem teszek feljelentést, max letörlöm magam! Viszont az Erstebankot senkinek se ajánlom, mert ilyen esetekben szinte már a saját ügyfelük ellen vannak! :W

Új hozzászólás Aktív témák