Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Aktív témák
-
3man
csendes tag
A szorzas osztas skalarral vagy vektorral vegul is skalazasa a vektornak.
Skalarnal 1-nel nagyobbal megszorozva a vektort hosszabb lesz, kisebb szamnal ertelemszeruen rovidebb. Ha vektort vektorral szorzok, akkor komponensenkent lehet skalazni a vektort.float3 vec3=vec2*0.5;//vektor szorozva skalar
float3 vec3=vec2*float3(0.9,1.0,1.0);//vektor szor vektorA Length() a vektor hosszat adja. Mint latszik a definiciobol, a distance ugyan ezt szamolja, csak meg van adva egy f helyvektor, amit kivon eloszor az adott vektorbol. Ez nem mas, mint ket pont tavolsaga.
Mert ket pont kozt huzhato vektor az a kulombseguk, es ennek a hossza a tavolsaguk.Az SqLength() az a sqr(Length()) vagyis a negyzetre emelt hossz. Sokszor ezt erdemes hasznalni, ha fontos a sebesseg, hiszen nincs benne gyokvonas. Mert akarmilyen gyors a hardware, ez idoigenyes. Ahogy a szogfuggvenyek kiszamolasa is. {sin,cos, tan}
A distance2D es a SqLength2D az elobbiek 2 dimenzios valtozata, nincs benne az y koordinata.A magassagot legtobbszor, hagyomanybol, az y koordinataban szokas felvenni.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest