- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chromecast topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
Már melyik újabb? Az F-15 1972. július 27-én repült először és 1976. január 9-én állt szolgálatba, az F-16 1974. február 2-án repült először és 1978. augusztus 17-én állt szolgálatba, a Hornet 1978. november 11-én szállt fel először és 1983. január 7-én lépett szolgálatba. A MiG-29 1977. október 6-án repült először és 1983. augusztusában állt szolgálatba. Szóval az F/A-18-cal szinte egyidős, a többieknél fiatalabb. Emellett egyfeladatúkét tervezték meg, az amerikai gépek viszont mind alapból többfeladatúak (még a sima F-15-ök is képesek célzott bombavetésre). Emellett számomra érthetetlen, hogy mi tartott az oroszoknak egy évvel tovább, mint az MDD-nek, akik egy sokkalta összetettebb gépet hoztak össze. Arra nem lehet hivatkozni, hogy a Hornet a Cobra-n alapul, ugyanis a CAGI is hozott anyagból dolgozott a MiG-29 és Szu-27 aerodinamikájának kialakításakor.
Ha úgy adódik: eddig egyszer adódott úgy, hogy nevezett típusok manőverező légiharcba keveredtek az orosz géppel: 1991-ben Irak egén (már a tűzszünet után a rongyfejűek megtámadtak egy amerikai F-16-ot). Úgy lemanőverezte a francba az amerikai gépet, hogy az végül lelőtte az iraki gépet. Sok különbség nincs manőverezőképességben közöttük, mindnek megvan a maga előnye, pl az F-16 orsózó szögsebessége a legmagasabb a jelenleg szolgálatban álló gépek között, márpedig ez alapvetően meghatározza egy vadászgép irányváltoztató képességét. A MiG-29 jól gyorsul, viszont fordulóban elég rendesen veszít a sebességéből. Magas állásszögön a Hornet verhetetlen, az orosz gép nem stabil 27-28° felett, a Hornet viszont jól irányítható még 60°-on is. Az Eagle emelkedésben meg kicsit odaver a MiG-nek.
Gyantusz: Mellékesen az Orbán kormány parlamenti határozatot sértett az eredeti szerződés megkötésével, az ugyanis NATO kompatibilis és interoperabilis gépek beszerzésére jogosította és hatalmazta fel őket. Na az eredeti szerződés ezzel szöges ellentétben állt, még csak nem is NATO szabványú rádiók lettek volna azokban a gépekben.
Azt elfelejtetted megemléíteni, hogy a dél-afrikaiak is bizonyíthatóan megvesztegetés árán vásároltak Gripeneket, egy nagyobb fegyvercsomag keretében.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- 3D nyomtatott versenypályák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen