Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz OpBreki #251 üzenetére

    Sebesség és ping méréseket logolni, majd megküldeni hibabejelentőben, hogy nem éri el a garantáltat, egyben jelzed kötbér igényedet.

    Most néztem az első részletes hibaleírásod:

    Lehet valamelyik közeli szomszédod szar készüléke, vagy kábelezése okozza ezen hibát.
    Koax árnyékolásábó egy-két szál hozzáér a melegponthoz, vagy a tv-jének a hálózati szűrőkondija meghalt, és amikor bekapcsolja a tv-t szép brummot, vagy felharmónikust kilök a hálózatra.
    Szopóág hiba, mert más magánszemélynél van a bibi, ami téged ellehetetlenít. A kiderítéséhez az utcában lévő hálózatra kötött emberkéhez be kéne jutni a szerelőknek kb 2-300 méter jobbra, balra, hogy kiderítsék kinek a vacka teszi tönkre.
    Vagy egyenként lekötni a gerincről a bekötéseket és vizsgálni melyik lekötéskor javul meg a helyzet.
    Utána mehetsz az illető szomszédhoz anyázni.

    [ Szerkesztve ]

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • club1

    veterán

    válasz szelidorzo #253 üzenetére

    A kötbérre vonatkozó igényét a hibabejelentést követő 72 óra után jelezheti (amennyiben annyi idő alatt nem tudják kijavítani az internet-elérését).

  • OpBreki

    csendes tag

    válasz szelidorzo #253 üzenetére

    Kötbér? Azzal is megelégednék, ha menne rendesen este is.
    Lehetséges amit mondasz, de gyanús, hogy csak sötétedés után van bibi, reggelig. Ettől még elképzelhető a dolog. A technikus is valami ilyesmit mondott, de ha nem este nézik, nem hiszem, hogy nappal megtalálják a hibát. :(
    Kb. óránként mértem, és csináltam mentéseket a sebességről, a saját mérőkéjükkel. 8 után 10 percenként, amíg hajlandó volt mérni.

    [ Szerkesztve ]

    Bolond ember az, aki 5 percnél tovább vissza tud emlékezni.......

  • club1

    veterán

    válasz Zsiguli #877 üzenetére

    Természetesen nem lehet az ÁSZF változásra felmondani a hűségidős szerződést, csak akkor, ha a vállalt hűségidőért kapott kedvezményét érinti az ÁSZF változás. (Példával: Ha egy évet aláír egy díjcsomagra azért, hogy ingyen vagy jelentős kedvezménnyel kapjon mondjuk egy mobiltelefont, akkor a szolgáltató hiába emeli mondjuk 25%-al az előfizetés havidíját, mivel a változás nem érinti a mobiltelefon árkedvezményét, nem mondhatja fel kötbér nélkül a hűségszerződést.) Ebben az esetben semmi ilyesmiről nincs szó, sőt a sávszélesség emelés semmilyen kedvezményt nem érinthet...

  • tuser

    aktív tag

    válasz club1 #880 üzenetére

    Én azt mondom, egy próbát megérhet. Természetesen nem egy hivatalos lemondólevélben, hanem szóban, személyesen az ügyfélszolgálaton, vagy esetleg telefonon tapogatózva. :)

    Ha nem engedik kötbérmentesen, de te minden áron fel akarod mondani, minden szolgáltatónál lehet olyan kisebb-nagyobb problémát/hibát/fennakadást/.. találni, mely minimálisan, de már esetleg pont annyira szerződésszegésnek minősíthető, melyre hivatkozva 10 év hűség mellett is kirúghatók. :U

    4 Tb, 7200 RPM, garis winyó van óccóé' eladóóó : http://goo.gl/bWrs3

  • hesszan

    aktív tag

    válasz Csabee. #2386 üzenetére

    szia,

    természetesen upcmail igen. (át lehet irányítani :) )

    hivatalosan a teljes adatforgalomra vonatkozik. (fel, le)
    3 hónap átlagáról beszélek:
    nem nem lehet elérni a 300-at. 260-nál küldik a levelet, h ejnye bejnye lassítani fognak ha nem hagyok fel ezzel a hálózatromboló magatartással. az extrém használattal. Gondolom ha eléred akkor lassítanak is a hónap hátralevő időszakára (ilyenem nem volt még, a 100%ot sem léptem még túl)

    természetesen 1 hónapban túl lehet lépni, ha az előző kettő és az utánna jövő kettővel kiegyenlíted. (200 200 380 200 200) elméletileg rendben van.
    gondolom a https://forgalom.upc.hu/login.php oldalt ismered, minden éjjel frissül.

    SAJÁT gondolat, tapasztalat. Rád/rátok nézve nem biztos hogy igaz
    nálam irányonként nézik. (eddig koppkoppkopp)
    saját kitalálmány: ez lehet hogy csak ott játszik, ahol a sávszél megengedi neki (kevés előfizető, közel a gerinchálózathoz; rám a második igaz). Sőt lehet olyan ahol nem is figyelik, és lehet van olyan csomópont, ahol a nagyszámú előfizető miatt a teljes adatforgalmat figyelik, nem irányokként. sőt az is lehet hogy emellé még figyelembe veszik a netes csomag havidíját is, Tehát lehet egy 120mbitnek nincsen figyelemztető levél sem. Az ÁSZF-től az ügyfél javára eltérhetnek, gondolom ezért senki nem fog perre menni.
    De mivel nem ott dolgozok, nem tudom. De kíváncsi vagyok én is. (nekem az is jó lenne, ha csak a feltöltést figyelnék, és a le irányt nem, vagy fordítva :D )

    DE nekem már küldtek levelet (2db több hónapos különbséggel), és ez alapján korlátozhatnak, sőt akár bonthatnak is, extrém használat miatt. (mivel nálam fel+le 300 felett van minden hónapban, de irányonként nem volt átlag 300 felett soha)
    Én bízok benne, hogy nem fognak velem kiszúrni, és nem fognak bontani, nem fogják a kötbért a nyakamba varrni. Remélem egy határait feszegető, de rendesen fizető elégedett ügyfél fontosabb nekik, mint egy egyszeri kötbér (ami ráadásul nem biztos hogy határidőre befizetődik)

    @Csabee.
    Hivatalosan adatforgalom 3hó átlaga nem lehet nagyobb mint 300gb.
    Erre a hozzászólásra ne hivatkozz, velem ne tolj ki ha nálad nem így van :)

    u.i: nemrég került ki az extrém használat az üzleti előfizetésekből. Tehát nekik tényleg korlátlan ÁSZF szerint is. (most nem állok neki keresni de úgy emlékszem)
    Úgyhogy aki tutira akar menni vegyen üzleti csomagot. (árazása is más sajnos)

    Sungdurung

  • Jim74

    nagyúr

    válasz Integra #2845 üzenetére

    Ha tényleg tévesen kötöttek ki, akkor kérjél téves kikapcsolás miatti kötbért (kártérítést).
    Azt is nézd meg a szerződésedben, vagy az ÁSZF-ben, hogy milyen számok vonatkoznak a rendelkezésre állásra és a hibaelhárításra. Ha jól emlékszem talán 72 óra, de nem biztos. Szóval, ha péntek délután bejelentetted és hétfő estére sincs kijavítva, akkor verd az asztalt...

    Ha nagyon ellenkeznek, akkor említsd meg az NFH-t és a Hírközlési Felügyeletet... Arra azért visszább szoktak venni az arcból...

    Ezeknél a szolgáltatókkal szinte egytől egyig nem lehet szép szóval elérni bármit is.... :F

    Tisztelet a kivételnek (ha van egyáltalán...)

    [ Szerkesztve ]

  • club1

    veterán

    válasz Integra #2847 üzenetére

    A UPC mögött befektetési társaság áll, ezért a cél a minél kisebb költség, minél nagyobb bevétel. Ezért hétvégére a technikusoktól-mérnököktől csak ügyeletet várnak el, csak akkor kell megszakítaniuk a pihenésüket, ha globális probléma van. Az ÁSZF nem véletlenül ír elő 72 órát a hibaelhárításra, hiszen abba egy hétvége belefér. Hosszú hétvégeken pedig inkább kötbért fizetnek, még mindig olcsóbb, mint embert benntartani/felvenni.

  • Jim74

    nagyúr

    válasz Integra #2870 üzenetére

    Tegyél panaszt. NFH és HF. Valamelyik ki fogja hivatalból vizsgálni.
    Ha nem is lesz semmi kézzelfogható kárpótlásod, legalább kiírod magadból a mérget.

    Hozzáteszem, teljes mértékben megértem a felháborodásod...

    Van róla papírod, hogy kikötötték? Vagy rögzített telefonbeszélgetés? Akár a UPC-nél.

    Mert, ha igen, akkor a számlákkal alátámasztva és a azzal, hogy beismerték a téves kikapcsolást szerintem jár Neked a kötbér/kártérítés.

  • club1

    veterán

    válasz Jim74 #2871 üzenetére

    Persze csak akkor, ha bizonyítani tudja, hogy kikötötték ÉS 72 órával később történt a visszakapcsolás, mint ahogy bejelentette ÉS a szolgáltató nem ítélt meg neki kötbért, miután megreklamálta. Ezen együttállás nélkül vissza fogja a felettes szerv utalni a panaszt a szolgáltatóhoz...

  • club1

    veterán

    válasz bb.bocs #2948 üzenetére

    Komplett postpaid előfizetői jogviszony felmondásánál a szolgáltatók - joggal - ragaszkodnak a személyes kontaktushoz (eszközök leadása, utolsó részletek, kötbér, stb. befizetése). Egyes szolgáltatások lemondását meg gondolom azért nem teszik online lehetővé, mert a felhasználók kiakadnának a következő hónaptól számlázott kötbéreken/listaárakon.

    [ Szerkesztve ]

  • Iginotus

    őstag

    Minden jó ha a vége jó.
    Tegnap már nem lagolt egy csomagveszteség sem volt!.

    A levél a UPC től:

    "A 2012. augusztus 29-én és 30-án érkezett megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy bejelentésében foglaltakat mindenre kiterjedő alapossággal kivizsgáltuk.

    Műszaki osztályunkkal történt egyeztetés alapján, panaszában jelzetteket jogosnak találtuk, ezért - a 2012. júliusi és augusztusi hónapban történt bejelentéseit figyelembevéve - összesen 7289 Ft kötbér került számlaegyenlegén jóváírásra.
    A korrekciót az október havi számlalevelünk fogja tartalmazni.

    Az internet szolgáltatásban észlelt hibát időszakos zajbetörés okozta, mely csak a késő esti / éjszakai órákban jelentkezett. A terület adottságai (parkoló autók, sötét, stb.) megnehezítette a hiba forrásának megtalálását. A hibajelenséget végül 2012. szeptember 4-én sikeresen megszüntettünk."

    Most nem tudom hogy a fogyasztóvédelem bevonása van e a dologban de gyorsan megjavult :)

    Plug and Pray... :)

  • blueT

    csendes tag

    válasz Tomcsi33 #4642 üzenetére

    Szőlő utcában lakom és szerintem egy node-on vagyunk… Tapasztalataim szerint kb. 2-3 hete romlott le az UPC hálózata (digitális TV és Fiber Power internet, telefont nem használom). Az UPC képtelen stabilizálni a helyzetet, kötbéres esetet indítottam miatta. Kb. 4-5x jelentettem már hibára, nálam is volt MediaBox csere, mára is várom a szerelőt. Az általad leírt ATV/Hír TV-s jelenséget (kép kockásodás, hang ciccenés) én is tapasztaltam (tegnap este kb. 19:30-20:15 biztosan volt ilyen, majd varázsütés szerűen megjavult). Amikor a képpel gond van, akkor jellemző, hogy ilyenkor a net is szakad. A net szakadásokra jellemző, hogy a ping válaszidőknek nincs felfutása/lefutása a szakadások előtt/után. A modem logja nem mutat sem szakadást, sem csatornaváltást. Nem egyszerűen az Internet oldalak elérésével van ilyenkor gond, hanem már a DHCP/GW-ként funkcionáló IP-t sem lehet ilyenkor elérni (ping). A modem értékei közül az Upstream érték reggel nálam is ilyen volt (51 dBmV körüli), de ugyanezt a jelenséget 40 dBmV körül is tapasztaltam már. Teljesen egyetértek azzal, hogy amióta áttereltek a Rubicom-os UTP-s csomagból a Fiberpower-es coax-os csomagba, mintha visszamentünk volna a régi coax-os világba, ahol akár egy lakótelepi rossz bekötés is gondot tud okozni. Mivel ez valószínűleg így is van, a gyors hibakeresés és megoldás nagyon reménytelennek tűnik. Persze lehet, hogy központi a hiba és látják is, de ezt eddig nem ismerték el.

  • hesszan

    aktív tag

    sziasztok!

    EHT változás óta kétféle előfizető van:
    - határozott idejű
    - határozatlan idejű
    szerződéssel rendelkező ügyfél.
    Aki határozott (van hűsége) annak általában valamilyen kedvezményes áron adják a szolgáltatást az ÁSZF -ben meghatározott alapdíjhoz képest. (és Ők azt vállalják hogy nem emelik, te meg hogy fizeted 12x/24x a havidíjat)
    Aztán ha mégis emelik (pl áfa/csatornaadó) akkor meg bonthatsz menetközben kötbér nélkül (elméletileg) ászf közzétételtől számítva 8-15napon belül (nem a számlától)

    Példa: upc.hu-ról 25-ös net 3250-ért 12 hónapos határozott idejű szerződéssel
    (És ha bontasz akkor a szerzikezdet óta felhasznált kedvezményeket kell fizetni, minél később bontasz Hat.Időn belül annál nagyobb a bontási díj, mivel egyre több hónapnyi kedvezményt vettél igénybe.)
    Aki határozatlan annak nincs akciós ajánlat, de bonthat is bármikor. Ő fizetheti az ÁSZF-ben meghatározott alapdíjas árat.
    kapaszkodjatok meg fenti példa esetén:
    ÁSZF 1.4.3 upc internet szolgáltatási csomagok Bruttó
    Fiber Power 10 csomag 5080 Ft
    Fiber Power 25 csomag 8466,33 Ft
    Fiber Power 50 csomag 13208 Ft
    Fiber Power 120 csomag 16256 Ft

    Az, hogy milyen akciós ajánlattal keresnek meg lejárat előtt, után csak ők tudják. Az hogy mikor és mekkora díjra emelik ha határozatlan idejű a szerződésed szintén ők tudják megmondani. Max az ászf-es ár.

    Nekem 11.03 jár le a 25ös net 1év (ez most fél évig fél áron volt 6*1625 + 6*3250). Már 1x felhívtak felajánlották a marad a 3250 1évig. Ezt nem fogadtam el. Kérdeztem hogy mi lesz 11.03 után, pontosan mennyit fogok fizetni. Azt mondja Ő fillére nem tudja megmondani :F, de max az ászf-es ár ~8500 de hogy mikortól és tényleg annyi-e nem tudja hívjam az üfszolit.
    kérdeztem hogy müködik a bontás elég telefon mennyi idő stbstb Ő ezt nem tudja hívjam az üfszolit.
    (gondolom valami telesales lehetett akinek volt 1-2napos tréningje, de teljes körű tréningja nem volt)
    (Én még nem hívtam az ügyfélszolgálatot)
    Gondolom egy teljes körű tájékoztatást megérdemlek (mégegy hívás/levél/email stb)

    Sungdurung

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz hesszan #4998 üzenetére

    Hónapok óta nincs hűségszerződésem velük, az is lehet, hogy több mint egy éve, de egy fillért sem emeltek. Az a listaár, amit te beidéztél, csak ijesztgetésre való, meg peres eljárásban kötbérnek. Senki nem fizet érte annyit.

    Ettől persze emelhetnek, úgy ott hagyom őket, mint a sicc, megyek a digihez. De jelenleg elégedett vagyok velük.

    [ Szerkesztve ]

  • [CS]Blade2

    addikt

    válasz kabelmania27 #5272 üzenetére

    Megy tovább a duma, semmi érdekes, talán még ez a hsz hasznos:

    "Még az ügyfélszolgálatos sem tudja (!), mit is takar az a szerződés módosítás, amelyről a UPC egy ködös megfogalmazású levélben tájékoztatott a napokban. (A levélben részletesen kifejtik, hogy mi nem változik, de arról egy szó sincs benne, hogy ha elfogadom a módosítás, akkor mi változik.) Kértem, hogy konkrétan nevezzék meg azokat a pontokat, amelyek módosulnak, ha befizetem a következő számlámat.... Sajnos 20 percnyi beszélgetés és munkatársaival való konzultáció után sem tudta megmondani az ügyfélszolgálatos hölgy, hogy mit jelent az, ha "alakilag" változik egy szerződés. (Saját bevallása szerint nem olvasták még ők sem a módosítást - ez a rögzített felvételen hallható.) Kértem, hogy telefonomat tekintse a módosítás el nem fogadásának. Erre megfenyegetett, hogy a jövőben akadozhat az ügyélkapcsolat folyamata azoknál az ügyfeleknél, akik nem értenek egyet a szerződés módosításával. Hiába magyaráztam neki, hogy nem tudok 'egyet nem érteni' azzal, amiről sem ő sem én nem tudjuk pontosan mi is valójában, de nem sikerült meggyőznöm. Aztán ebben maradtunk."

    Viszont ott sem jutottak még 1-ről a 2-re.

    Ami érdekes, hogy hónapok óta elfogadunk hasonló dolgokat ráutalásos magatartással. Most néztem, hogy elfogadtam a tranzakciós díjat ráutaló magatartással mint két oldalú szerződésmódosítás. Az előzőn is volt valami lényegtelen, de szintén elfogadtuk, gondolom szinte mindenki.

    A szerződés alak-os témához, szerintem jobb, ha írunk nekik, abból nem lehet akkora gáz. Felbontani a szerződést nem fogják, azzal csak tőlünk buknának havi 13K-t, ha csak nem tudnak valami kiskaput amivel egy szép kis kötbért akasztanak a nyakunkba, hiszem mindenre hűség van.

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz [CS]Blade2 #5281 üzenetére

    "A szerződés alak-os témához, szerintem jobb, ha írunk nekik, abból nem lehet akkora gáz. Felbontani a szerződést nem fogják, azzal csak tőlünk buknának havi 13K-t, ha csak nem tudnak valami kiskaput amivel egy szép kis kötbért akasztanak a nyakunkba, hiszem mindenre hűség van."

    Én szándékosan jeleztem, hogy az új szerződési formából nem kérek, hiszen nekem van jelenleg érvényes, határozott idejű szerződésem velük, így továbbra is azt tekintem érvényesnek! Vsz ez alapján semmi jogalapja nincs, hogy felbontsa a szerződést, még kevésbé kötbért követelni, hiszen ha fel is bontja, azt ő kezdeményezi!

  • club1

    veterán

    válasz Packersbay #5545 üzenetére

    Nem olvastam a hűségszerződésed, de az, hogy csak az eltelt időszak kedvezményét vasalják be rajtad kötbérként, nagyon nem érné meg a szolgáltatóknak...
    Az volna a logikus, hogy minél több van hátra a hűségből, annál több kötbért fizess.

    [ Szerkesztve ]

  • club1

    veterán

    válasz Csaba1512 #5548 üzenetére

    Ez így elég durva, ezek szerint a 9 hónapja fizető és hűségszerződéssel bíró ügyfelet 3x jobban kötbérezik, mint 3 hónapos ügyfeleket. A 12. hónapban lévőt pedig totálisan, majd rá egy hónapra pedig már 0 lesz a kötbér. Szép, de nem találok benne logikát...

  • Csaba1512

    tag

    válasz club1 #5549 üzenetére

    Igen, így aki a hűségszerződés vége felé jár jobban jár ha kifizeti a hátralévő időre a havidíjat, még ha igénybe sem veszi. Ráadásul a lista árak néha pofátlanul magasak. Pl: a 120-as net esetén a lista ár 16 ezer párszáz forint. Tehát több mint 10 ezer Ft a különbség a lista ár és kedvezményes havidíj között. Tehát ha valaki 10 hónap után mondja fel a szerződést akkor csak a netre 100 ezres kötbér kell kicsengetnie.

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz TheHardOne #5770 üzenetére

    Én ezzel a részével még egyet is értek, de ugyanakkor azt is meg kellene határozni, hogy mondjuk maximálisan lehet három perc várakozási idő, egyéb esetben 1 órán belül visszahív az ügyfélszolgálat, egy az automatának bepötyögött telefonszámon! Amennyiben ezt nem teszik meg, szintén kötbér!

    Ugyanis ez sem állapot ami most van, és a szolgáltatónak is kellene valami visszatartó erő!

    A sok reklamációt szerintem a jól működő szolgáltatással kellene kezelni, és nem a szar ügyfélszolgálattal!

    Amikor nálam nem ment a szolgáltatás, például rohadt bosszantó tudott lenni, hogy fizetek a UPC telefonért, ugyanakkor mobilról kellett hívogatnom őket napokig, és amikor visszahívást kértem emailben (munkahelyi internetről), akkor két napra rá hívtak! És én még szerencsés helyzetben vagyok, mert van céges mobilom, aminek a keretébe ez még belefért...

    [ Szerkesztve ]

  • hesszan

    aktív tag

    saját vélemény:
    amíg küldözgetik a 'fair use policy' -s emaileket (illetve amíg az aszfben benne van) nekem biztosan nem lesz hűségem.
    (+ nem tetszik a ráutaló szerződésre terelés erőltetése)
    ha a 11. hónapban bontják Ők a szerződést FUP miatt, akkor az addig igénybe vett hűség pont egy olyan összeg ami kb a netem +2éves havidíja. ász-fizetett különbözet árral számolva. (23hónappal ki sem merem számolni mekkora a kötbér) Hűség nélkül meg bontja én mérgelődök, vállat vonok és lassabb (nem upc) netem lesz újra megvonom a vállam...
    Nekem ér a +300ft ilyen típusú nyugalmat. remélem tovább nem emelik hűségem jeléül.
    +morgás: képesek 31.-én kiküldeni hogy januárban FUP ejnye bejnye kedves felhasználó...

    [ Szerkesztve ]

    Sungdurung

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz havri1 #6442 üzenetére

    Kötbérigényedet ne felejtsd el érvényesíteni.
    Esetleg megemlítheted nekik, ha fontos a szolgáltatás, hogy van 2 napjuk a javításra, ellenkező esetben hibás teljesítésre való hivatkozással felmondod a szerződést azonnali hatállyal.

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz Zirowe #6898 üzenetére

    Szia!

    Ki az előfizető? Te, vagy édesanyád? Ha utóbbi, akkor volt meghatalmazása, hogy bármit is aláírjon? Ha nem, akkor a dolog semmisnek mondható szerintem! Bemész, megreklamálod, Te nem kérted, stb... Ha pedig Ő az előfizető, akkor Te nem mondhatod le, viszont gyanítom Ő se, csak ha kifizető a kötbért...

    A kártyára csere szerintem még megoldható, de erről majd inkább nyilatkozik valaki más, aki volt már ilyen cipőben! De mivel itt nem veszít előfizetést a UPC, így gondolom nem fognak elzárkózni előle...

    [ Szerkesztve ]

  • pjen

    félisten

    válasz Mici80 #7001 üzenetére

    Szia,mikor kötötted?Már nincsen kötbér.Lehet olcsóbb ha kifizeted a kedvezményt és másikat kötsz.A telós ügyfélszolgal hehet jobban jársz,ha megemlíted hogy elmész lehet feldob egy sokkal kedvezőbb"nem publikus csomagot"mobillal jártam már igy. :)

  • blueT

    csendes tag

    válasz Intruder2k5 #7404 üzenetére

    Gödöllő Szőlő utca... Február eleje óta 3x jelentettem be Interneten azt, hogy kb. este 7-től este fél 9, 9-ig az Internet akadozik, nagy mértékű csomagvesztés van, távmunkára alkalmatlan. Mind a 3 bejelentésre azt válaszolták, hogy központi hiba van. Ezek után telefonon is bejelentettem kötbéres esetre az előbbiekkel együtt. A központban látták, hogy a modem jelszintek rendben vannak, a körzetben viszont látnak valami problémát az esti időszakban. A szerelővel csak a telefonos bejelentés után beszéltem, ő ki sem jött, mivel a körzetből kb. 5-6-an már ugyanezt jelezték feléjük. Feladta a hibát felsőbb szintre. Több hét eltelt, sajnos nem tapasztaltam semmilyen javulást. Ezek után kaptam egy "nyugtató" levelet az UPC-től, az Interneten bejelentett hibáimat mindig központi hiba okozta, amit elhárítottak, ezért arra kötbért nem fognak fizetni. Erre megírtam nekik, hogy mind a 3+1 bejelentés ugyarról a hibáról szól, amit még nem hárítottak el. Most ott tartunk, hogy ma (Húsvét vasárnap!) felhívtak, hogy küldenek ki szerelőt keddre. Mondom a kollégának, hogy este 7-re jöjjön lehetőleg. Nem, ő nem tud, csak délután 4-től este 8-igos időpontot adni. Én meg kéreckedjek el megint a mulahelyről... Ez az egész úgy ahogy van felháborító. Ráadásul a múltkor sem jött ki az szerelő, révén, hogy körzeti probléma van... Persze kiderült, hogy a digit TV adása is akadozik ugyanebben az időszakban, meg valószínűleg a telefon is akadozna, ha lenne...
    Ha jól emlékszem talán vannak még itt a körzetből, de gondolom ahogyan engem is kezelnek, nemsokára nem lesz itt UPC-s. Nekem úgy tűnik, mintha feladták volna a hiba megkeresését, mivel minden körzetbeli előfizetőt egyenként végig kellene nézni, nem egy konkrét előfizető berendezése, bekötése okozza-e a probémát...

  • havri1

    félisten

    válasz marxcie #7627 üzenetére

    És mennyi lenne a kötbér?
    Egyébként, (T-nél) ilyen esetben, ha vinnéd, de nem lehet, mert a szolgáltató oda nem tudja vinni/kiépíteni, akkor lehet kérni levélben , hogy tekintsenek el a kötbértől, hiszen rajtad kívülálló okok miatt szűnne meg a szolgáltatás.
    Általában elengedik. UPC is nagy cég..

    [ Szerkesztve ]

    havri

  • Gubek-Einste

    Topikgazda

    válasz Apocalips #7740 üzenetére

    Kötbér igény külön kell jelezni, nem automatikusan kapod meg.

    Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

  • hesszan

    aktív tag

    Csak 1 gondolat az ászf-es 300gb-hez.
    Amíg ez benne van minden hűséges előfizetőt le tudnak húzni egy nagy csomó pénzzel, kötbérrel mert Ők felmondhatják a szerződést emiatt. (25ös net listaár kb8500? kedvezményes kb3300? azaz ~5e fttal nő havonta a kötbér)
    Bízok benne, hogy ez jelenleg nem céljuk, mert fizetjük a havidíjakat, és (elméletileg) egy "élő" fizető ügyfél jobb mint egy kötbéres volt előfizető.

    Valószínűtlen, de előfordulhat olyan piaci csillagállás, amikor ők kivonulnak (vagy mesterségesen kiszorítják őket lásd: vezetékadó, különadó stb) , mert már nem éri meg nekik, ekkor amit/akit lehet meg fognak kötbérezni.

    + Valahol olvastam, hogy a forgalom 80%-át az előfizetők 20%-a generálja. (nem upc stat, és ezek csak kb számok, de szerintem hihető)
    Elég csak ez a 20%ot kizárni, és máris felszabadul rengeteg szabad kapacitás (lehet sávszélt duplázni, új akciókat hirdetni stb) Erre most az ászf szerint megvan a lehetőségük.

    u.i.: hűség nélkül pedig emelhetik a havidíjakat a listaárig is akár. (szerencsére nálam most akciós +300ft a különbség a hűség nélküli árnál)

    Sungdurung

  • hesszan

    aktív tag

    válasz upc on-line #9103 üzenetére

    "elvi lehetőséget ad az ÁSZF-ünk"
    Nem csak a sebesség csökkentésére hanem az egyoldalú szerződésbontásra is lehetőséget ad az ÁSZF ezen pontja. Azaz a határozott idejű szerződéssel rendelkező ügyfelek esetén jó nagy összeg kiszámlázását teszi lehetővé. (pláne mióta vannak 24 hónapos szerzik, a 20-23 hónap környékén egész megrendítő összegekről van szó, még a legalacsonyabb csak netes kedvezményekből is,egy csomag ajánlat esetén pedig lehet csődbe visz egy átlagos családot a kötbér összege)

    25ös net esetén 8466ft-3490ft = ~5000ft * eltelt hónapok

    "A jelenlegi hálózati kapacitásunk elég stabilnak bizonyul ahhoz, hogy ne váljon szükségessé ennek a tényleges alkalmazása."
    Javaslom: ideje lenne ezen rész aktualizálása az ÁSZF-ben (limitemelés, netán törlés). A havi 1-2 ászf módosítás egyikébe talán beleférne, bizonyára pozitív irányba mozdítaná a cégről a véleményt.

    Sungdurung

  • g.gergo

    senior tag

    válasz kabelmania27 #9443 üzenetére

    Üdv,

    Gyors kérdésem lenne feléd/felétek. Jelenleg hűségben vagyok 25 megás nettel decemberig. Csak netem van. A személyre szabott kedvezmények menü alatt válthatok 30 megás netre? Csak mert olyat ír ki, hogy mivel hűségben vagyok és ha lemondom a szolgáltatást, akkor 56e a kötbér. Vagy ez rám nem vonatkozik, mert nem lemondom, hanem csomagot váltok?

  • #99546112

    törölt tag

    Szép napot!

    Egy érdekes gondal fordulok hozzátok és a tanácsotokat szeretném kérni!

    Nemrég elköltöztünk, de mielőtt ideköltöztünk volna, elmentem a UPC ügyfélszolgálatára, hogy megérdeklődjem, van-e szolgáltatás az adott címen, ez természetesen hangrögzítésre is került a személyes beszélgetés során!
    A következő történt. Azt mondták, hogy igen elérhető az adott címen a szolgáltatásuk és én kértem akkor a még hűségemből adódó szolgáltatás átköltöztetését (Tv, internet) az új címre, mivel ők azt mondták hogy van szolgáltatás az adott címen, ezért odaköltöztünk. Namost a gond az, hogy amikor jöttek bekötni a szolgáltatást, a szerelő srácok meglepő dolgot véltek felfedezni. Először a lakáson belül nézték meg a kábelt, bevan-e húzva, merthogy lóg jópár kábel, de mint kiderült az mind tányéros tv-nek volt a kábele meg nem is tudom minek még. Kimentek az utcára, felszedték az aknafedőt, ami nem volt egyszerű dolog, főleg a sötétben. Nagynehezen sikerült felszedni és döbbenten mondták, hogy ez ugyan UPC-s akna, de a kábel nincs behúzva! Kíváncsiságból felszedték az utca túloldalában is az aknafedőt (ez kb 4méterre van) és ott pedig volt kábel! Így azt mondták, hogy nem lehet bekötni a szolgáltatást, lejelentik beruházás címszóval, viszont még ők is megjegyezték, hogy engem átvertek, menjek nyugodtan csapkodni az asztalt. :D
    Másnap bementem az ügyfélszolgálatra megkérdezni, hogy ilyenkor miújság van?! o.O Erre a következő választ/válaszokat kaptam. A beruházás címszóval lejelentett meghiúsult bekötés alapján, kijönnek majd 1-2 héten belül kivizsgálni, hogy a szolgáltatást betudják-e kötni hozzám, illetve hogy egyáltalán a kábelt az aknába beutdják-e húzni, de a srác azt mondta, hogy erre ne vegyek mérget, mert ha nincs benne a kábel, akkor annak valami nyomós oka van, mert ha bemennek egy utcába, akkor minden oldalba behúzzák a kábelüket. Oké mondom, addig nekem nincs szolgáltatásom, de azt azért hozzátette, hogy ne vegyek mérget az 1-2 hétre se. Aztán a következő kérdésem az volt, hogy akkor addig miért fizessem a szolgáltatást, ha egyfelől nem szolgáltatnak nekem semmit, illetve önhibámon kívül történt ez. Mindenképp fizetnem kell a havidíjat, mert ha nem ezzel felrúgom a hűséget, de persze felajánlotta a szüneteltetést, ami nem olcsó, megintcsak pénz. -.-' Aztán mondom, márpedig én a semmiért nem fogok fizetni, de hűségem még van, (pár hónap) sőt amikor legelőször bementem hozzájuk, azt mondták hogy igen van szolgáltatás és még rám is akartak tukmálni +1-2 év hűséget, mert ilyen olyan akciójuk is van, ami nem hangzott rosszul, de szerencsére nem hosszabbítottam, a jelenlegi pár hónapos hűségem mellé. Hozzáteszem kérdeztem, ha hosszabbítottam volna, akkor 1-2 éves kötbért kellett volna fizetnem? A válasz igen. o.O Ha most nem fizetem a havidíjat a semmiért, büntetést ró maga után 80-100k-ig terjedő összegben. (de még nem is a fennmaradó hónapok összegét) o.O Nem győztem lesni mit mond a srác. Utánna mentem a telekomhoz, hogy azért net meg tv mégiscsak kéne, de azt már nem az én nevemre és az már más tészta, de azért úgy voltam vele, hogyha ezekre várunk semmi se lesz soha. Aztán a telekomnál gondolkodtam és visszamentem idegesen, hogy én ezt mégsem vagyok hajlandó elfogadni, kérni szerettem volna osztályvezetőt, vagy valami nagykutyát, de persze 5-kor már senki sincs bent... miért nem mentem hamarabb, bocsánat hogy dolgozom és nem érek rá. -.-' Ekkor egy hölgyel beszéltem és azt mondta, hogy várjam meg a kivizsgálás eredményét, mondom odáig rendben van, de miért fizessek a semmiért, ez a felháborító! Aztán azt monjda, miért olyan helyre költöztem ahol nincs... o.O jaaaaa mondom nehogy már Önökhöz igazodjak, mert hogy benne van a szerződésben és én aláírtam.. oké. De az nem oké, hogy én a költözés előtt megkérdeztem van-e szolgáltatás az adott címen!!! Ez felvételre is került! Aztán jött azzal, hogy a rendszer ezt biztosan nem látta stb, hát az ügyfélt hol érdekli, hogy az rendszer mit lát és mit nem?! Engem ez nem érdekel, átvertek, hazudtak nekem.

    Namost nemtudom mit kezdjek velük, essek-e nekik mégegyszer, vagy menjek a fogyasztóvédelemhez, vagy fizessek mint a hülye a semmiért, vagy mit tegyek?! :F

    Nem akarok büntetést, mert ha egyszer szükség lenne rájuk, akkor mi a fenét csinálok :S közbe meg nem tehetek semmiről :S
    Pár napja kaptam tűlük egy levelet is, amiben összefoglalják hogy technikai okok miatt nem tudják bekötni, majd kivizsgálják, addig türelem, pff ennek 1 hónapja!

    Előre is köszönöm a tanácsotokat! :R

  • #99546112

    törölt tag

    Üdv!

    Volt egy nagyobb ügyem a céggel és a lényeg az, hogy nem tudták bekötni hozzánk, az új címre, mert ebben az oldalban nincs kábel, viszont ők azt mondták van, be lehet kötni, aztán mint kiderült mégsem. Nagy huzavona után mindenki a másikra mutogatott, hogy ki a hibás, végül engem akartak hibásnak kihozni. Persze én nem hagytam magam, írtam nekik panaszlevelet, vagy 1,5 hónapig ültek rajta, merthogy nekem kötbért kellett volna fizetni, holott én most miértis fizessek, ha Ők a hibásak, hangfelvétel is készült róla, hogy ők azt állították, igen van itt szolgáltatás, de mégse.
    Most jött egy levél 1,5 hónap után, miszerint:

    Ügyfélszolgálatunkhoz érkezett megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy az internet szolgáltatás határozott idejű kedvezményét, 72.795 Ft-ot jóváírtuk.
    A számlaegyenlegében bekövetkezett változást a következő havi számlalevele fogja tartalmazni.

    Akkor ez most azt jelenti, hogy rendezettnek számít, azaz elengedték a kötbért? Mert 100k lett volna a kötbér, de mivel leadtam a modemet meg a ci+-os kártyát, kábeleket adaptert stb-t, azt jóváírták, az volt kb 27.205Ft, amiből adódott ez a 72k-s végösszeg. Jól értelmezem, hogy akkor ezt elengedték nekem? Ti hogy értelmeznétek? Lehet bemegyek személyesen majd, rákérdezni mizu. :D

  • igenvagynem

    csendes tag

    Hello!

    egy kérdésem lenne
    albérletben laktam UPC-t köttettem, mennem kell az albérletből ahová költözöm nincs UPC, hűség még viszont van..hogy tudom lemondani, hogy nem verjen rám az UPC kötbért, mert azt mondták máshogy nem tudom lemondani csak ha kifizetem az eddigi kedvezményeket ... stb.stb., majd 40eFt
    köszi

  • devil-k

    nagyúr

    Aki a UPC-ről panaszkodik, az volt már valaha T-Home-os??! Én voltam, s fejvesztve menekültem, ahogy csak tudtam... Inkább a 30.000 Ft-os kötbért is kifizettem, csak ne lássam a rusna pofájukat...
    Ami náluk van, nem szolgáltatás. Nekem eddig a UPC bevált, nincs vele gond....

    Bár voltam DIGI-s is, de ahol élek, ott nincs diginet, szóval az kiesik.

    Nyilván a cégeknek változtatni kellene az üzletpolitikájukon, hogy ne mindig csak azokat jutalmazzák, akik új belépők, hanem foglalkozzanak azzal is, aki már évek óta a UPC-nél van. Persze akinél nincs más szolgáltató ahol lakik, annak sajnos örülnie kell annak, ami van.

    - mozi bolondéria -

  • upsyka

    aktív tag

    válasz canniball #13401 üzenetére

    te bevállalnád,hogy otthagyod és mi van,ha nem fizetik?kapod a végszámlát egybe kötbérrel....
    én főbérlőként sosem megyek ilyenbe bele,aki akar netet,kötesse be saját névre...

    [ Szerkesztve ]

    Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...

  • rayoliviero

    veterán

    válasz upsyka #13398 üzenetére

    valami analóg tv előfizetés, pár darab csatornával, havi 100 Ft.

    Mindenkinek upc-je van, akit ismerek és hűsége, nem tudom átiratni. Ilyen röhejes szabályt sem láttam még.

    És csomagban van barátnőmnél a tv és in ternet együtt, most mondták telefonon, így azt a kettőt valaki nevévre át kell irassam ahhoz, hogy oda tudjam vinni az enyémet. Csak ilyen embert nem ismerek.

    Mi van ha nem fizetem a Trio L csomagot 2 év hűséggel, ami az én előfizetéset és akkor az övét használom. Mondtam, a UPC-nek is hogy mást megoldást nem látok a nevetséges szabályuk miatt. Akkor mennyi kötbért vernek rám? Ha nekik az a megoldás nem jó, hogy mindkettőt fizetjük, akkor az egyiket nem fogom, erre kényszerítenek rá.

    cannibal: Sajnos nem tudom, mert a tulaj semmiben nem segítőkész. :(

    Még az a megoldás van, hogy valakinek eladom fél áron a barátnőm 100 Ft-os tv és internet előfizetését, hogy írassa át az ő nevére. Vagyis én kifizetem az éves előfizetés felét és úgy megéri neki.

    [ Szerkesztve ]

  • rayoliviero

    veterán

    válasz jerry311 #13410 üzenetére

    Értem így már.
    De az röhejes, hogy egy címen nem lehet két tv előfizetés sem egy néven, sem két ember nevén.

    Azt találtam ki, hogy lemondom most a barátnőm tv előfizetését, kifizetem a kötbért. Az internetje megmarad, majd három hónap múlva átköltöztetem a komplett csomagomat a címére. Mert két net előfizetés lehet egy címen. Fizetjük az én csomagomat és az ő netjét is. Ha az ő internet hűsége lejár, akkor azt már le tudjuk mondani. Ilyet lehet szerintetek?

  • rayoliviero

    veterán

    válasz jerry311 #13414 üzenetére

    Igen, ezt telefonon is mondták, hogy mivel lemondom a tv-t kötbérrel, így a net ára nőni fog. Azt nem tudta a hölgy megmondani mennyivel. Jelenleg a legolcsóbb net csomagja van. Mennyive l nőhet vajon?

    cannibal: A szüneteltetés azért nem jó, mert 6 hónap lehet max és utána ugyanúgy fizetni kell. De nem hiszem, hogy szüneteltetett tv előfizetés mellé is átköltöztethetném az enyémet.

  • rayoliviero

    veterán

    válasz jerry311 #13421 üzenetére

    Hát az úgy nagyon sok. akkor egyszerűbb lemondani a tv és net előfiezetést együtt, amire a kötbér 30 körül van együtt most. Csak barátnőmnek akkor 3 hónapig nem lesz netje.

    #13425: Ok, köszi, ez biztató. Csak akkor helyben kell, Debrecenben ilyen embert találnom. De elég nagy város ahhoz, hogy megvalósítható legyen, legalábbis remélem.

    upsyka: Keresni nem is fog, de ha én meghirdetem és elolvassa, akkor felfgyelhet rá. Csak elég legyen neki a 100 Ft-os alap analóg tv előfizetés, mert az evés embernek elég. :(

    [ Szerkesztve ]

  • Mate

    nagyúr

    válasz rayoliviero #13440 üzenetére

    Tehát ha jól értem most barátnőd fizet havi 2690 Ft-ot, te pedig 8999 Ft-ot.

    Szerintem több megoldás is van.

    1. Mint már írták egyiket lemondod és kifizeted a kötbért.
    2. Írsz facebook-on UPC-nek elpanaszolod a bánatod. Ha sikerül megegyezni gond letudva, ha nem kicsit kellemetlenebbül fogalmazol.
    3. Előállsz egy ajánlattal, amivel mind a ketten jól jártok.

    UPC nem hülye. Mi számít neki? Hogy az ügyfél a lehető leghosszabb ideig a lehető legtöbbet fizesse.

    Most mennyit fizettek? 11680-at havonta.
    Egy trio XL 10500 Ft. Már majdnem ugyan annyi, mint amit most fizettek. 240-es nettel vagy második TV-vel növelhető ez az összeg.

    Vegyük pl. a 240-es felárat. Azzal havi 12.500 Ft a havidíj. Vagyis 820 Ft-al többet szed be tőled UPC.
    Ha ezt megírod nekik ötletként, gyanítom, hogy belemennek a dologba és elengedik a kötbéreket. (Megjegyzem a 240-es felárra nincs hűség, így 3 hónap múlva gond nélkül lemondhatod, de addigra a szerződésmódosítás megtörtént ;) )

    (#13445) Gazsi00

    Természetesen lehet egyszerre digi+upc, de bekötésnél oda kell figyelni, ha digit kötik be később!

    [ Szerkesztve ]

  • rayoliviero

    veterán

    Tesóm Pesten lakik, én Debrecen. Ha barátnőm megy Pestre az ő nevére tudná átiratni esetleg Fiber power 15-öt és a 100 Ft-osat és még úgyis olcsóbb, mint a kötbér, mert használni tesóm nem tudná, mert Digi van nála. De egy lakásban lehet Digi és Upc is? Úgyis más kábelen megy nyilván. Csak a lakásba lehet nincs behúzva a Upc, kábelcsatorna tudtommal nincs, ajtó pedig új. És gondolom még jön a bekötés díja is tesómhoz, úgy mér lehet kötbér árat közelíti.

  • rayoliviero

    veterán

    válasz Mate #13444 üzenetére

    Digi már be van kötve hozzá és amellé menne a UPC.

    Jól érted, barátnőm fizet havi 2690-et, én 8490 Ft-ot Trio L-re (akkor még ennyiba került, amikor kötöttem).

    1. A barátnőmnek a kötbér harminc valamennyi, ha rögötn fizetünk, a tv és net is így lemondódna. Vagy tesómra azt átiratom. Úgy 8 hónap x 2690 Ft, az 21500 Ft, de gondolom erre még rájön a z új címre a bekötési díj, ami nem tudom mennyi lehet. Úgy már alig marad le a kötbéres összegtől.

    2. Facen írtam, azt írták, hogy semmi megoldás nincs, csak ha valakire átiratom. Telón háromszor beszéltem 3 különböző ügyintézővel, ugyanezt mondták. Mondtam nekik, hogy akkor ne csodálkozzanak, ha barátnőm netjét használom, az enyémet pedig tovább nem fizetem, természetesen kötbért sem, ha nem képesek átköltöztetni, de nem hatotta meg őket, mondták rendben. Facen még írtam neki, hogy kiírom ezt az egészet a facebook üzenőfalukra, mert ez röhej. Utána írták, hogy hétfőn keresnek majd és megpróbálják megoldani, úgy ha kifizetem a kötbért. Ezek szerint még a kötbér kifizetése megoldás sem 100%-os? :(

    3. Ajánlatatot még nem tettem, de hétfőn azt is megpróbálom.

    Mondtam telón az ügyintézőnek, hogy egy havi 100 Ft-os tv előfizetés az akadálya, hogy elköltözhessek, mert anélkül az én csomagom nem tudom vinni. Mondták, hogy költözhetek, csak a csomagot nem tudom vinni.:DDD Majd valósznínű fizetem még vagy 20 hónapig a 8490 Ft-ot havonta a semmiért. Akkor inkább nem fizetek semmit és küldjék rám a behajtó céget, annak sem fogok kötbért sem. Ha nekik ezt megéri. Nem jó a megoldás, hogy fizetjük mindkét előfizetést. :(((

    upskya: Azt nem tudtam, hogy a nevet nem köteleztő átiratni. De most, hogy írod, teljesen logikus, azt miért kellene, elég másik címre. De attól még a beszerelés díját az új helyre tuti rámverik, akármit is beszélek meg a szerelővel.

    [ Szerkesztve ]

  • digikábeles

    aktív tag

    válasz rayoliviero #13409 üzenetére

    Ha nem tájékoztattak a hűségszegés következményeiről akkor, amikor kötötted, jó eséllyel vissza tudod szerezni a kötbért. Így jártam én is 5 éve. Panaszlevél a megfelelő helyre, + 2200 ft. okmánybélyeg, ennyit megér.

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz jerry311 #13513 üzenetére

    Azért mert valaki nem hagyja magát, még nem hülye! Nyilván Ő is nagyon jól tudta, hogy a lelépés igazából kötbérrel jár, de ha kapott egy jó tanácsot, és volt lehetősége megúszni, és ezt meg is lépte, nagyon jól tette! Minden lehetőséget ki kell használni, ahogy ezt a szolgáltató is megteszi!

    Mutass nekem csak egy ügyfelet, aki pontról pontra végigolvas minden szolgáltatói szerződést, ÁSZF-et, mellékleteket, meg a "rosseb" tudja még miket! Ilyen ember nem létezik!

  • devil-k

    nagyúr

    válasz Ace owner #13910 üzenetére

    Ha hűség van, kötbéres a játék! De engem ez sem tudott megállítani, hogy ne hagyjam ott a T-Home-t. :DD

    Online- ingyenes
    Személyesen- 1.500 HUF, DE így már másnap mennek is! (Debrecenben így volt/van)

    [ Szerkesztve ]

    - mozi bolondéria -

  • Hegyirabló

    veterán

    Szép napot!

    Hamarosan költözni fogok, de nem olyan helyre, ahol van UPC internet. Én nagyon szeretném megtartani, de arról nem tehetek, hogy az új lakóhelyemen nincs jelen a UPC. Mit lehet ilyenkor tenni? Mi van a kötbérrel?

    Aquila non captat muscas.

  • horush

    addikt

    válasz Intruder2k5 #15698 üzenetére

    A UPC-nél nem tudom, hogy van pontosan, de a Telekomnál elvileg 72 órán belül elvileg el kell hárítani a hibát, ha ez nem történik meg, kötbért kell fizetni az ügyfélnek. A UPC-nél is azt mondták nekem tavaly nyáron, hogy ők 72 órán belül elhárították a hibát. Mondom nagyon jó, de ha 1 hét múlva megint ugyanaz a hiba jelentkezik, akkor nehogy már megint elölről kezdődjön a 72 óra..

    [ Szerkesztve ]

  • club1

    veterán

    válasz proradeon #15781 üzenetére

    Persze csak akkor, ha az új címen van a UPC-nek vezetékes szolgáltatása. Egyébként kötbéres a dolog.

  • HofiZoli

    senior tag

    válasz Intruder2k5 #17036 üzenetére

    malvin1, jó, hogy már nem az egész frekvencia spektrumot akarod felvenni...

    Egy másik fórumon is olvastam a sztoriját, ott az volt a probléma, hogy hűségidő lejárata előtt szerette volna a szolgáltatást felmondani, de a kötbér összege eléggé ijesztő nagyságúnak találtatott. Gondolom, most keressünk máshol hibát megoldás fut.. :(

    A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!

Új hozzászólás Aktív témák