Hirdetés
Hirdetés
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
lo CASE 110 tractor pullingol (érdemes végignézni a látványért):Ugyanebből a 150-es 36 ekét húz, ez már tényleg az összes...
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pinnacle
nagyúr
válasz tonyrulez #62623 üzenetére
Ha a garantált sávszélességet sem hozza, akkor lehet, hogy hivatkozhatsz erre. Azt kellene megtalálni a szerződésben, hogy időben van-e garancia. Ha jól emlékszem nem 24/24 óra a garantált szolgáltatás, valamennyi kimaradhat. Mondjuk akkor meg a garantált sávszélt nem tudják tartani.
Most látom kint van az új ÁSZF október 24-től. 45 napon belül bárki felmondhatja a hűséget. Akkor lesz itt árháború.
2017. október 24. napjától
Valamennyi ÁSZF-et érintően
Jogszabályváltozás miatt az alábbi pontok módosulnak:
ÁSZF 9. Az előfizetői szerződés időtartama – módosításra kerül a határozott idejű előfizetői szerződés
időtartamára vonatkozó feltétel
ÁSZF 12.1.3. Az Előfizetőt, Ügyfelet az Előfizetői Szerződés és az Általános Szerződési Feltételek
egyoldalú módosítása esetén megillető jogok – módosulnak a hátrányos rendelkezéseket tartalmazó
módosítás esetére vonatkozó előfizetőket megillető jogok oly módon, hogy az Előfizető az értesítéstől
számított 45 napon belül, azonnali hatállyal további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az
Előfizetői Szerződést.
Továbbá, kiegészül a pont a műsorterjesztési szolgáltatás keretében kínált csatornák összetételének
egyoldalú módosítására vonatkozó feltétellel oly módon, hogy az előfizető az értesítéstől számított 45
napon belül, azonnali hatállyal további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott
időtartamú előfizetői szerződést.
ÁSZF 12.4 Az Előfizető általi szerződés felmondás esetei, feltételei – módosul azzal a feltétellel, hogy
az előfizető a határozatlan idejű előfizetői szerződést azonnali hatállyal bármikor jogosult további
jogkövetkezmények nélkül felmondani[ Szerkesztve ]
-
ztsoft
őstag
válasz tonyrulez #62623 üzenetére
Szia!
Egy kérdés. ÜFSZ-en mindig az a válasz, hogy most nem tudok belenézni a routeredbe, épp karbantartás van. ez hibabejelentés volt a részedről? Ha igen, akkor már lehet panaszt tenni, mivel ilyenkor hibajegyet kell felvenniük, 72 órájuk van a hibaelhárítás megkezdésére! Az, hogy éppen karbantartás van náluk, az egy dolog, akkor technikust kell kiküldeni.
Ha több ilyen hibabejelentésed volt, akkor a következő bejelentésnél említsd meg az összeset (nem kell pontos időpontot tudnod, mindenről felvétel készül), majd jelezd, hogy panaszt szeretnél tenni! Ne hagyd magad lerázni!
nem én vagyok az előfizető, csak az egyoldalúan kinevezett rendszergazda Ez mit is jelent pontosan? Ez egy céges előfizetés? Az ilyen ügyeket a tulajdonosnak (akinek a nevére szól a szerződés) kell intézni (lehet ezért nem vesznek komolyan).
Hogy a kérdésedre is válaszoljak, van lehetőség kötbér fizetés nélkül lemondani a hűségre előfizetett netet, ha nem hajlandóak szolgáltatni?, igen, van, de csak akkor, ha a hibát nem tudják/akarják javítani, és az MNHH is be lett vonva az ügybe. Ezt már több helyen olvastam, de a pontos menetét nem ismerem.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen