Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pinnacle

    nagyúr

    válasz tonyrulez #62623 üzenetére

    Ha a garantált sávszélességet sem hozza, akkor lehet, hogy hivatkozhatsz erre. Azt kellene megtalálni a szerződésben, hogy időben van-e garancia. Ha jól emlékszem nem 24/24 óra a garantált szolgáltatás, valamennyi kimaradhat. Mondjuk akkor meg a garantált sávszélt nem tudják tartani.

    Most látom kint van az új ÁSZF október 24-től. 45 napon belül bárki felmondhatja a hűséget. Akkor lesz itt árháború. :)

    2017. október 24. napjától
    Valamennyi ÁSZF-et érintően
    Jogszabályváltozás miatt az alábbi pontok módosulnak:
    ÁSZF 9. Az előfizetői szerződés időtartama – módosításra kerül a határozott idejű előfizetői szerződés
    időtartamára vonatkozó feltétel
    ÁSZF 12.1.3. Az Előfizetőt, Ügyfelet az Előfizetői Szerződés és az Általános Szerződési Feltételek
    egyoldalú módosítása esetén megillető jogok – módosulnak a hátrányos rendelkezéseket tartalmazó
    módosítás esetére vonatkozó előfizetőket megillető jogok oly módon, hogy az Előfizető az értesítéstől
    számított 45 napon belül, azonnali hatállyal további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az
    Előfizetői Szerződést.

    Továbbá, kiegészül a pont a műsorterjesztési szolgáltatás keretében kínált csatornák összetételének
    egyoldalú módosítására vonatkozó feltétellel oly módon, hogy az előfizető az értesítéstől számított 45
    napon belül, azonnali hatállyal további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott
    időtartamú előfizetői szerződést.
    ÁSZF 12.4 Az Előfizető általi szerződés felmondás esetei, feltételei – módosul azzal a feltétellel, hogy
    az előfizető a határozatlan idejű előfizetői szerződést azonnali hatállyal bármikor jogosult további
    jogkövetkezmények nélkül felmondani

    [ Szerkesztve ]

  • ztsoft

    őstag

    válasz tonyrulez #62623 üzenetére

    Szia!

    Egy kérdés. ÜFSZ-en mindig az a válasz, hogy most nem tudok belenézni a routeredbe, épp karbantartás van. ez hibabejelentés volt a részedről? Ha igen, akkor már lehet panaszt tenni, mivel ilyenkor hibajegyet kell felvenniük, 72 órájuk van a hibaelhárítás megkezdésére! Az, hogy éppen karbantartás van náluk, az egy dolog, akkor technikust kell kiküldeni.

    Ha több ilyen hibabejelentésed volt, akkor a következő bejelentésnél említsd meg az összeset (nem kell pontos időpontot tudnod, mindenről felvétel készül), majd jelezd, hogy panaszt szeretnél tenni! Ne hagyd magad lerázni!

    nem én vagyok az előfizető, csak az egyoldalúan kinevezett rendszergazda Ez mit is jelent pontosan? Ez egy céges előfizetés? Az ilyen ügyeket a tulajdonosnak (akinek a nevére szól a szerződés) kell intézni (lehet ezért nem vesznek komolyan).

    Hogy a kérdésedre is válaszoljak, van lehetőség kötbér fizetés nélkül lemondani a hűségre előfizetett netet, ha nem hajlandóak szolgáltatni?, igen, van, de csak akkor, ha a hibát nem tudják/akarják javítani, és az MNHH is be lett vonva az ügybe. Ezt már több helyen olvastam, de a pontos menetét nem ismerem.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Új hozzászólás Aktív témák