- Mini-ITX
- SSD kibeszélő
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zzola
félisten
válasz
cocka #131237 üzenetére
"Annyira hülyének nézik az előfizetőt, hogy egy tápkábelt nem tud megkülönböztetni egy koaxkábeltől? "
Nem értem, ezzel mi a problémád?
Tudod nem csak techguruk vannak az előfizetők között, hanem 70+ nyuggerek is.
Igen, vannak akik nem tudják megkülönböztetni, kábel-kábel..."
Indítsa újra az internet modemet, majd várja meg míg teljesen visszacsatlakozik a hálózatra, azaz ismét van internet kapcsolat. Ellenőrizze, hogy működik-e a szolgáltatás.
Elég szégyen, ha ezt komolyan gondolják, mivel ez azt feltételezné, hogy az internetszolgáltatásukkal minden pillanatban gond lehet, "Ezt te sem gondolod komolyan, ugye?
Az a baj, hogy szűk látókörű vagy, mert csak magadból tudsz kiindulni...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!