- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- samsung oled s90c vs s95c TV
- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos tablet topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
scream
veterán
válasz
vargalex #105589 üzenetére
Hát, ha rámegyek a honlapon lévő linkre, hogy szeretném online igényelni/intézni a költöztetést, akkor csak átdob a FAQ-ra, ahonnan, ha kiválasztom az: Otthoni vezetékes szolgáltatás > Szolgáltatás igénylés, módosítás > Költöztetés/ címváltozás (közterület átnevezés/ átszámozás) opciót, akkor amit kihoz 3 opció, az visszanavigál oda, amit te is linkeltél oldalra...
De nem világos, hogy miért ezt kommunikálják, hogy a mostani szerződésemet fel kell bontani és újat kötni, mikor direkt rákérdeztem, hogy biztosan nem vihető-e át a mostani csomag az új címre, a mostani szerződés keretében. És nem csak 1 ügyfélszolgálatossal beszéltem.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!