Hirdetés
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házimozi haladó szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Steam Deck
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
Minimalista pénztárca - Rossm Wallet - A klónok ásza
lo Ebben a tesztben a legjobb minőségű Ridge klónok közé tartozó, Rossm pénztárcát teszzük nagyító alá.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
loulou
csendes tag
válasz LouiS22 #107040 üzenetére
"ha ez nem tetszik, nem értesz egyet vele, akkor szabadon távozhatsz és kereshetsz olyan szolgáltatót, aki kielégíti az igényeid. Senki nem tart pisztolyt a fejedhez, hogy neked a "vodkafonnál" kell ügyfélnek lenned."
Sok helyen nincs alternatív szolgáltató, így az ügyfél nem választhat szabadon, hanem kénytelen elfogadni a rendelkezésre álló (egyre szűkülő) szolgáltatást. Így jogos lehet a panasz.
-
Littoral
aktív tag
válasz LouiS22 #107251 üzenetére
A telefonálásra több mint egy órát szántam rá, hogy összejöjjön, és erre ennyi időm naponta nincsen, végül felemás siker lett, mert a süketek párbeszéde hangzott el, valahogy nem akarták érteni, amit mondtam.
Nem előresorolást szeretnék én elérni, hanem azt, hogy egyáltalán foglalkozzanak a problémával, vagy kommunikáljanak valamit róla. Mindegyik hibajelzés után visszaigazolták a bejelentést, amiben leírták, hogy X idő múlva jelentkeznek, de történni nem történik semmi. Ez a legbosszantóbb.
A kötbér a legkevesebb, már folyamatban van egy másik szolgáltatás megrendelése, ha ma sem történik semmiféle interakció tőlük, a megrendelés tovább fog menni, a vodafonos cucc meg vissza nekik. Néma gyereknek anyja se'.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz LouiS22 #107251 üzenetére
Hibát sose jelents weben, arra a 1270 a dedikált csatorna (ha másként nem, te a híváslistádból is tudod igazolni, hogy ekkor és ekkor hívtad őket, viszont egy formról elküldött mailt - hacsak nem kaptál visszaigazolást - baromi nehezen lehet utólag igazolni, hogy te hibát adtál le).
Ez nagyon igaz. Csak nem értem minek a form, ha egyébként is kivárják a válaszadással a 30 napot, aztán meg felhívnak, hogy az emaillel kapcsolatban keresnének.
AKKOR MINEK A FORM?!mert mindig lenne valaki, aki előrébb sorolódik egy ilyen miatt.
Vagy nem. Nekem volt ismerősöm aki a UPC-nél dolgozott, megkértük, hogy okosban oldja már meg, hogy kevesebbet fizessünk. Erre az volt a válasz, hogy végignézte a címünkre szóló ajánlatokat és csak drágábbat talált. Pedig már akkor is léteztek egyedi árajánlatok. Ennyit az ismerős útján történő bármit elérésről. Nekem ez a magyar mintára állítólag működő protekció sose jött be. Inkább csak rácsesztem a protekciókkal.
Littoral
És nem lehet hogy valami probléma van a box tunerével? Egyáltalán melyik boxról van szó?
az karakterisztikus tünete a rossz jelszintnek digitális tv adás esetén.
A rossz jelszint az legalább van, itt ha jól értem még az sincs. Ha már "nincs jelezik" a box, akkor szívás van.
-
Zoleee83
addikt
-
NoOne1976
őstag
válasz LouiS22 #107372 üzenetére
Nem szerzett jogként tekintünk. De ha ugyanannyit fizetsz és kevesebbet kapsz, akkor az "jogosan" fáj. És teljesen mindegy, hogy kiegészítő szolgáltatás-e vagy sem. Az irány egyértelműen látszik, a minimumot adni, és minden extrát elvenni. Én például évekig elvoltam a wi-freevel munkahelyen, nem kellett mobil net. (Aztán jött az ingyenes, majd most már "pár százas" digi, ami kiváltotta.
Azért mert még mindig szolgáltatnak, ne csináljunk már úgy, mintha minden rózsaszín volna a változás körül. Egyetlen dolgot sem tudok (sajnos) mondani, amiben fejlődött volna a szolgáltatás vagy jobb lenne, mint amit a UPC adott. -
Pacee87
aktív tag
válasz LouiS22 #107475 üzenetére
Köszi a választ! Marketing szempontból ez szerintem nem jó irány, de ha ez van, akkor ez van... Nem tudom, hogy mennyi a natív 4K tartalom, egyáltalán, most hallottam először róla, hogy MO-n elérhető 4K TV adás, nem fizetnék érte + 2k-t. Korábban a Gigabit internetnek néztem utána a Vodafone-nál, de szerintem itt Nyugat-Magyarországon az is (sok-sok) évek kérdése, hogy elérhető legyen...
-
MadMancs
veterán
válasz LouiS22 #108443 üzenetére
Vagy max annyit enged (philips nem azt tapasztalom) hogy míg egyikkel dolgozik MediaCard + Tuner addig tudsz nézni ugyanazon muxon lévő másik kódolatlant, vagy fordítva. A lényeg hogy MediaCard egyszerre csak egy csatornával foglalkozik, hiába lenne 2 tuner ha MediaCard csak 1 van és a 2 kiszemelt csatorna kódolt.
Anno ezt ki szerettem volna próbálni, UPC direct műhold, és UPC kábel, 2 külön Tuner, mindkettőhöz 1 - 1 MediaCard, ha direct kártya volt bent, és arról vettem fel, se engedett váltani egy UPC kódolatlant kábel csatornára, pontosabban közölte hogy felvétel véget ér ha váltok.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
vigyory71
tag
válasz LouiS22 #108479 üzenetére
Seedelek, de nem túl nagy mennyiségben, az szinte elenyésző.
Egy NAS-on fut a torrent kliensem, az oldja meg ezt a feladatot. Viszont akkor is seedel ugyanígy, ha a CB router üzemmódban van, és akkor nem okoz ilyen gondokat. Olyankor ugyanígy rá van kötve a NAS-om, és fut rajta a torrent kliens.
Ha a CB router módban üzemel, akkor nem tapasztalom ugyanezt a lassulós problémát egyáltalán.
Azt is kipróbáltam már, hogy a CB-t router üzemmódba tettem, letiltottam a wifi csatornáit, és a saját TP link routeremet AP üzemmódban kötöttem rá a router üzemmódú CB-re.
Így a wifit a saját TP Link eszközöm adja, de a router funkciókat a CB-re bízom. Így is teljesen emberi módon működik a dolog.
Azonban ha a CB-t modem módba állítom, akkor rövid időn belül bekövetkezik a már sokszor említett lassulás. Akkor is ha TP link routeren keresztül használom, és akkor is, ha direktben a CB-re kötöm a PC-t/laptopot vezetékes kapcsolattal.
Szóval kezdem azt hinni, hogy a CB modem módja valamiért nem túl szerencsés... -
maki1976
tag
válasz LouiS22 #108631 üzenetére
persze, csakhogy itt nincs semmilyen konkurencia, így kénytelen vagyok ezt használni, ha szolgáltatást akarok, egyábként a szolgáltatónak/efinek is vannak jogai és kötelezettségei csak a voda ezt jól levédi az aszf-el, meg egyéb sumák megoldásokkal, pl. nem veszik fel a telefont órákig, megtévesztenek, ködösítenek, bármit ígérnek az nem úgy sikerül, akkor max egy elnézést kérünkkel elintézik...kár őket védeni, egy ekkora cég nem szorul rá!
-
cocka
veterán
válasz LouiS22 #108630 üzenetére
Értem én, hogy te vodafone-os dolgozóként tapsolsz a cég teljesítményének, de számtalanszor kifejtettem már többször is, (hozzáteszem nemcsak én) hogy komoly bajok vannak a vezetékes szolgáltatásaikkal.
Azért az is ironikus kissé, hogy teleKOMMUNIKÁCIÓS cég és képtelen kommunikálni az ügyfeleivel.
-
nicu71
addikt
válasz LouiS22 #108897 üzenetére
Hát le vagyok nyűgözve .Felhivtam őket ,mondtam hogy 5500 ft a maximum a 67 tv csatornáért/Comfort Tv / az 500as internetért ,kártya és box kombóért- amit ki tudok adni,ellenkező esetben megyek a Digihez ,némi gondolkozás után átkapcsolta kolleganőhöz ,és megkaptam 5000-ért a Prémium TV-t /!/ ,meg a többit ,és még ad egy wifi boostert is mert olyan jó arc/ne kelljen kábelezni/ .És örül hogy maradok még 1 évig.
"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"
-
nagyúr
válasz LouiS22 #109035 üzenetére
Igen, ezt csináltam 40 percet, de meguntam azt az idegesítő zenét...
Mióta volt a merge, azóta elérhetetlen az ügyfélszolgálat.... Azért a UPC-s időkben ilyen nem volt, hogy még be se tudjam jelenteni a hibát....Közben, most 6 óra elteltével újra próbálkoztam, és hívószám alapján egyből bemondta, hogy az adott területen nem működik a szolgáltatás, este 7-ig várhatóan megcsinálják, kérek-e értesítést sms-ben, stb. Azért ez a része profi, de hogy amíg valamelyik másik user ne tudja bejelenteni, addig ez se ideális , csak ha már tudnak róla...
@Mizo: kösz a tippet.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
cocka
veterán
válasz LouiS22 #109035 üzenetére
Főleg hogy csak automata választ kapsz, aztán megvárják, hogy a 30 nap lejárjon és a 30. vagy 31. napon felhívnak telefonon, hogy akkor az email miatt hívnának. Természetesen rosszabb ajánlatot kapsz, mintha te hívtad volna őket. Tehát nem szabad velük emailben/online formon tárgyalni.
-
tomp
félisten
válasz LouiS22 #109335 üzenetére
Viccen kívül ha meg lehetne oldani nálam a Telekom TV-t akkor lemondtam volna már a Vodafone TV-t. Telekomnál normális boxot adnak.
Nyilván feláras de mennyi ideig volt a HD feláras? Ezen nem szabad kiakadni.embe
Ja igen bocsi. Nem is értem mit akarok így az EU-ban 2021-ben...ish4d0w
Na pont erről van szó!
A 65-ös TCL-en ronda a sport közvetítés! Legyen bármilyen módra is kapcsolva...
A TV tudja az összes HDR szabványt.
Voda boxon a 4K tudás kimerül a szaggató Netflixnél(illene legalább ezt megoldani ha már ekkora mellel reklámozzák a Netflixet...), Amazon Prime-nál meg a youtube-ban... -
kezo0
addikt
válasz LouiS22 #109484 üzenetére
Akkor még sosem néztél műsort mobil eszközön. Egy iPad minit pl. néha álló módban tart az ember, mert kényelmesebb vele mozogni két helyiség között, ilyenkor ugyanis egy kézben is könnyen vihető, nem úgy, mint fekvő módban. Továbbá az applikációban egyéb dolgokat is csinálunk, míg eljutunk odáig, hogy kiválasztunk valamit, hogy megnézzük. Ez is kényelmesebb álló módban. Nem véletlenül fejlesztették le az álló módot egy csomó más videolejátszó appban is. (És ugye tudod, hogy a lejátszott műsorok akkor is fekvőben maradnak és a képarányuk sem változik, amikor álló módban megy az app, csak a kép mérete lesz ilyenkor kisebb?)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
MiZo1990
aktív tag
válasz LouiS22 #110528 üzenetére
Nyilván nincs kiskapu ennek kikerülésére ("a körülményekben bekövetkezett előre nem látott változás" és hasonlók)...
Csak Compal és Arris eszközök támogatása egyszerűbb, mint sok típusé. Ezek ráadásul több le- és feltöltési frekvenciát támogatnak.
A boxoknál is ez van, egységes eszközparkot akarnak (VTV, KAON, kártya). -
Peltár
aktív tag
válasz LouiS22 #110528 üzenetére
Hátrányba csak akkor kerülhetek, ha nem vagyok hajlandó az "ingyenesen" felkínált új modemet bekötni és a 240-ről 300-ra felemelt csomagot elfogadni. Tehát változatlan ár mellé 300 csomag mert a 240 megszűnik. Ha nem cserélek modemet marad az Ubee és leraknak 150 csomagra. Ez így egyébként korrekt. Ami nem korrekt az az, hogy nem kínálják fel annak a lehetőségét hogy a 300 csomag hűséggel ugyan annyiba kerüljön mint aki most lép be és vesz 300 csomagot.Ha belépek sima vásárlásra látom a négy csomagot 150, 300, 500, 1000. ha választani akarok címet is kell írnom, de ezen a címen van előfizető én. így Online ügyintézésre kell váltanom és ha akkor megnézem a lehetőséget akkor csak 500+TV ezt erőltetik, vagy nagy nehezen 500 csomag választható, de az is csak annyiért amennyiért most is kapom. + hűség. Ez azért van mert nincs konkurencia, durcáskodni meg hiába mert
kell a net. Nálunk 16 éves a rendszer valószínűleg nem bírja még az 1000 csomagot.
Ha stabil az új modem max átállok 500 csomagra mert ugyan annyi mint a 300 ha hűséget vállalok hozzá. Nekem és a netezési szokásimhoz elég lenne a 300 csomag újra 2 év hűség
és az az ár ami az új belépőknek van, de nyilván a Voda sem hülye, mert már rég megkereshettek volna valami jó ajánlattal.De ez még mindig 1000x jobb mint a Telekom
lassú és drága ADSL rendszere volt. Ez van.[ Szerkesztve ]
-
viralmind
aktív tag
válasz LouiS22 #110787 üzenetére
Elo vagyok fizetve, csak nem hasznalom a boxot mert a kabelezes maceras, de elofizeto vagyok. Es mint elofizeto , szeretnem ugy hasznalni ahogy az nekem jo es nem a vodafone-nak, plane hogy eddig semmi gond nem volt vele.
#110789CoF windows 10 fut rajta es egy hp 250 g7 van rajta hdmi port is , de ahogy irtam magan a beepitett kijelzon sem megy a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
viralmind
aktív tag
válasz LouiS22 #110790 üzenetére
A legnagyobb tisztelettel , de en ugy olvastam hogy 4 eszkozon hasznalhatom abban a formaban a szolgaltatast annyiert ahogy eddig evek ota. Ha boxon neznem a tv-t a, akkor ki lennek zarva abbol a lehetosegbol hogy neten is nezhessem? Ugye nem? Na annyi a kulonbseg, hogy en nem nezem boxon csak neten.Koszonom a megertesedet.
#110792LouiS22 elolvastam es azt irjak hasznalhatom igy is 4 eszkozzel. Es nem kv fozore dugdosom, hanem egy notebookra.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz LouiS22 #110790 üzenetére
egy szolgáltatás
Itt a pont, hogy a szolgáltatásért kéne csak fizetni és nem pedig a szolgáltatást biztosító eszközért. És ha az előfizető nem akarja bemadzagolni az egész lakást, akkor nem akarja vagy nem akar konnektorokat foglalni wifis powerline-okkal, és egyúttal plusz áramot fogyasztani, akkor nem és kész. Ezt meg a szolgáltatónak kéne elfogadni.
Okosabban kellett volna megválasztani vagy megtervezni az eszközöket, nem elvárni, hogy oda..sszuk a vtv boxot az előfizetőnek minden előzmény nélkül, oldd meg és mindeközben trollkodd meg a szokásos lakókörnyezetedet, mert a box erre sem képes, meg amarra sem. (főleg a portok hiánya miatt)
Polipszindrómás (aki nem értené: ami olyan kicsi, hogy szinte semmi nincs rá integrálva, de ha használni is akarod komolyabban, vegyél hozzá plusz eszközöket, amik persze külön-külön is fogyasztják az áramot) eszköz eleve gáz, legyen kicsi, legyen könnyű, de a szükséges portok azért legyenek rajta.
Valaki azt mesélje már el, hogy pl. az interaktív, netet igénylő tartalmak (főleg a visszanéző vagy a videótár, esetleg az aktuális adás újraindítása) eddig miért tudtak csak koaxon keresztül jönni, most mitől jobb, hogy ezt a forgalmat átterelik ethernetre...várjunk csak az új boxok honnan is kapják a netet? Ja a UPC-s modemtől? Tehát közvetve az is koaxról jön. Tehát plusz egy felesleges kábel a beépített modemek hiánya miatt vagy plusz két powerline.
Vagy a másik kaland: hangrendszerhez csatlakoztatás: vegyél audio extraktort.. újabb fogyasztó.
Tehát a vodafon megtrollkodja az előfizetőket úgy, hogy ha ugyanazt szeretnék használni, amit eddig, akkor kell három extra fogyasztó. Nice.
Médiakárd lesz itt a megoldás vagy Kaon. Legalábbis részemről.
-
cocka
veterán
válasz LouiS22 #110812 üzenetére
Megint azt tudom felhozni mint a múltkor. A balázsos vodás lettem című reklám minden második szava az, hogy JÁR NEKED, RÓLAD szól stb..
A havi díj megfizetése nem jár szerzett joggal? Hogy joggal várhassam el azt, amit eddig képesek voltak ennyi pénzért teljesíteni? Most meg.... vagy igen vagy nem?
Nagyon csúnya dolog elhitetni az emberekkel, hogy csomó minden jár, aztán meg rádöbbenteni őket arra, hogy valójában semmi se jár (nekik), csak a szolgáltatónak a pénzük.
A reklámok sose voltak számonkérhetők a cégeken? Pedig talán a saját terhükön is csökkenthetnének, ha őszintén elmondanák, amit gondolnak a saját termékeikről. Vagy mindent a profit és a versenyelőny érdekében? Költői kérdés, de hányszor lehet szerencsétlen előfizető pofájába hazudni gátlástalanul? Amíg el nem menekül? Hopp máris ott a versenyhátrány, vagy mindig sokkal több hiszékeny jön, akik termelik neki a profitot?
Lehet annyira nem örülünk mi ennek a "Digitális Kánaánnak".
[ Szerkesztve ]
-
woodworm
veterán
válasz LouiS22 #110868 üzenetére
Az a simán azt jelenti, hogy mimo-s egységek között megy csökkentett sebességgel. A nem mimo-s egységek között pedig némi szerencsével (ha ugyanazon a fázison vannak vagy a közel lévő vezetékek között lesz némi áthallás) ugyancsak összejöhet.
A stabil, tervezhető teljesítményhez kell a kondis egység. -
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz LouiS22 #111238 üzenetére
Ezt most mire is írtad? Mi a nyálverés? Hogy egy felvásárolt cégnél, nem a korábbi szolgáltatásokat nyújtják? Nem is kell nekik. Ők hardvereket és ügyfeleket vettek, nem know-how-t. Sőt! Az eladó ki is kötötte a szerződésben, hogy a márkát és a márka által biztosított szolgáltatásokat meddig használhatja a vevő. A vodka így szerződés szerinti kötelezettségét teljesíti. Ha nem így tenne, tetemes díjakat kellene fizetnie, ha egyáltalán hozzájárulna az eladó a további használathoz, amire nem kötelezheti senki és semmi. Mivel senkit nem kötelez senki és semmi arra, hogy továbbra is igénybe vegye az általuk nyújtott szolgáltatást, akár fel is lehet mondani. A területi kizárólagosság pedig csak süket duma, mert van más szolgáltató már mindenhol. Lehet nem kábeles. De van választási lehetőség. (Ugye most tévéről beszélünk, bár internet esetében is van alternatíva. Az egy teljesen más kérdés, hogy milyen és mennyiért.) Akkor másik szolgáltatást kell választani.
Mi alá kell írás?
-
quint
aktív tag
válasz LouiS22 #111672 üzenetére
Értem én, hogy jó ez, csak a felhasználók látják foscsinak, de ha már itt vagy, akkor elmondhatnád, hogy például a asztali verziónak miféle olyan funkciói vannak, amit egy bármilyen, html5-re felkészített böngésző akármilyen oprendszer alatt ne tudna bal kézen állva jobb lábbal könnyedén lekezelni, ha nem lenne az egész elcseszve.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- iPhone topik
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
- Asszociációs játék. :)
- Autós topik
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Facebook és Messenger
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Asus vivobook 17 laptop 17" kijelző intel core i7 1065g7 + laptop táska + laptop hűtőpad
- Apple Watch SE2 44mm GPS midnight, gyönyörű BONTATLAN gyári szíj! Akkumlátor 93%!
- Apple Watch SE2 44mm GPS midnight sport loop 1 hónapos! 2025 augusztus 23-ig Apple garancia!
- Samsung Galaxy S24+Ajándék SmartTag2 fehér 128gb
- Apple Watch SERIES 8 45mm silver GPS akkumlátor 92%!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen