- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocka
veterán
válasz
Voice24 #130157 üzenetére
bármely csatornát nézve naponta egyszer-kétszer biztosan lefagy, megáll 4-5 másodpercre, majd megy tovább. Érdemes ezt hibának lejelenteni, vagy ez ilyen és kész?
Ez a VTV box esetén van akkor, ha kizárólag neten jön az adás. Koaxon nem áll meg az adás, koaxon max. kis kockásodás van, de a kép folyamatos.
-
cocka
veterán
válasz
Voice24 #130749 üzenetére
Kb. az a valóság, hogy kiszórják a szar HGW-eiket, ami érzékenyebb a hálózati zavarokra és reszelgetik mellé a firmware-t meg a hálózatot toldozgatják-foltozgatják helyi szinten, ami semmit nem ér. És ha a hiba továbbra is jelen van, akkor megy a userhibáztatás.
Ha a szart kicserélem szarra, attól a helyzet még szaros marad.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz
Voice24 #130754 üzenetére
Hát itt kb. napi szinten megy a panaszkodás a netek sebessége, pingje, jitterje miatt. Ennyire sok helyen egyszerűen nem lehet szar a vodafone-exUPC hálózata.
Én is exUPC-s vagyok, de ebből a sok "már megint nincs netből" meg "megint nem jönnek be a weboldalak" nyígásból egyszerűen semmit nem érzékelek, biztos a Cisco modemnek hála. -
cocka
veterán
válasz
Voice24 #130845 üzenetére
Persze, hogy jelentkezik.
Tessék demonstrációs anyag: [link]
Mondjuk időközben ez a csatorna megjavult, de a többin random szokott lenni, szerintem 1 óra alatt legalább 1 biztosan történik. Jellemzően inkább csak az élő adásoknál, visszanézhető anyagokban nem nagyon, viszont olyat már tapasztaltam, hogy élő adás visszatekerve, majd újra játszva ugyanott szakadozik.
az "Ön az elérhető maximális számú eszközön használja a szolgáltatást" hibajelzés.
Természetesen ez is van és nyilvánvaló hazugság. Főleg átkapcsolásnál jön elő ez a probléma. Elkapcsolok felfelé aztán vissza lefelé és jéé bejön hibaüzenet nélkül.
Voda koax hálózata. (természetesen csak ethernet kábel van rádugva a boxra)
-
gduck
addikt
válasz
Voice24 #130867 üzenetére
Szerintem a 2023-as új Digi DVB-C csatikiosztás/minőség lesz az alap, ezt kapjuk meg mi is. Ahol optika van, ott koax kuka. Eszköz jó kérdés. DE EZ CSAK AZ ÉN SAJÁT SPEKULÁCIÓM, a valóság tuti más lesz, mivel sosincs igazam
( Asszony szerint!
)
UI: gyanúsan nincs mostanában VTV frissítés (fél éve volt utoljára) és mintha egyre több hiba lenne...
[ Szerkesztve ]
-
MaXX81
tag
válasz
Voice24 #131655 üzenetére
Éppen hívom, csak már 45 perce kérem tartsa a vonalat van...
Reggel megnéztem a Seedtest CLI-vel és ugyanaz az eredmény mint eddig.
Igen, engem is ez idegesít hogy többet kell fizetnem olyanért amit csak részben teljesítenek és ráadásul még lepattintanak ezzel a garantált min. sávszélesség sz@rral amire állandóan hivatkoznak és hülyének nézik az ügyfelet....
Már 56 perce foglalt minden kollega... -
LouiS22
veterán
válasz
Voice24 #132069 üzenetére
szerződésedben is benne van, de nagyon röviden: hibát bejelentéstől számított 72 órán belül javítani kell, ellenkező esetben kötbéreztetni tudod a szolgáltatót. Van egy bonyolult képlet, de nagyon leegyszerűsítve jóváírást kell kapnod a 72 órán túli és a hiba lezárása közti időszakra.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
picsirti
tag
válasz
Voice24 #132069 üzenetére
Üdv.
Nekem van kötbéres tapasztalatom . Pár éve minden hajnalban néhány digitális adó zajosodott. Azok, amelyek magas frekvencián voltak. Bejelentettem a hibát, majd 72 óra múlva közöltem, hogy nem lett elhárítva, ezért kötbér igényem van. Ezt tudomásul vették, majd nem csináltak semmit sem. 1 hónap múlva felhívtam őket, hogy: Helló, ketyeg a kötbér, senkit sem érdekel??De, akkor már érdekelte őket: másnap kijött a szerelő és a környéken az erősítőket kellett szintezni. A hiba elhárul és -ha jól emlékszem- 8x-os kötbért jóváírtak. ( magyarul 8 hónapig 0 Ft volt a kábeltévé díjam. De lehet, hogy csak 4x-es volt? Rég volt, nem emlékszem pontosan.)
[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
válasz
Voice24 #132071 üzenetére
Na, megvolt az egyeztetés a 1270-el. Valóban nincs lezárva a hibajegyem, amit szeptember 23-án indítottam. Az ügyintéző annyit tudott meg ezzel kapcsolatban a műszaki osztálytól, hogy tömeges hibáról van, de szerinte csak telekomos területen, azaz bérelt vonalon. Fogalma sincs, mikor kerül kijavításra a dolog, mivel itt a Telekommal is le kell zongorázniuk mindent. Aztán kérdés nélkül említette, hogy az ÁSZF alapján automatikusan kötbérre leszek jogosult, amit a hibajegy lezárása után fognak megállapítani.
Ui: Furcsa, hogy a hibabejelentő menüpontba lépve, miután előadom a panaszomat, és kiderül, hogy bérelt vonalról van szó, mindig továbbkapcsolnak egy másik ügyintézőhöz. Miért nincs eleve olyan menüpont, amibe közvetlenül tudnék belépni? Nem kellene kétszer elmondanom ugyanazt.
-
-
Klujber
újonc
válasz
Voice24 #132148 üzenetére
Hali, ‘A’ számmal akarok átmenni így nem kell nekem semmit csinálni mert a két szolgáltató lezongorázza egymás között a váltást (így kértem korábban is, nincs szünet a váltásnál) A régi IPtv-t akarom kérni az Android helyett. Úgy tudom hogy személyesen illetve telefonon lehet még kérni, online csak az androidot. Neked van más szolgáltató ötleted az optikánkra, vagy alternatívád
-
Klujber
újonc
válasz
Voice24 #132478 üzenetére
Nálam is telekomos optikán jön a szolgáltatás közel 2 éve, a net stabil mint a vidia, de a tv box fagyogat nekem is. Az ügyfélszolgálat jelezte, hogy ezekre a vodás-androidos boxokra nincs már frissítés, mert jövőre cserélik mindenkinél One-osra. Albániában már élesben megy és állítólag szuper, mert svájci céggel kötöttek szerződést. Így hosszabbítottam a 1401-es számon fele annyiért, mint a neten hirdetnek előfizetői díjakat.
-
-
-
MiZo1990
aktív tag
-
vlevi
nagyúr
válasz
Voice24 #133142 üzenetére
Így van, már csak azok vannak még külön hd és sd csatornán, aminek a hd változata egy drágább csomagban van benne.
RTL az nem ilyen.
De ennek is van hátránya. Régebben az RTL sd adása (az is elfogadható minőségű volt) nézhető volt kodolatlanul. Pl amikor ci+ kártyával vettem fel valamit, addig az rtl-t lehetett nézni, de a hd-t azt nem. -
Toth_Jani
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Politika
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Külpolitika
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...