- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- CH6 Handle a neve a Jonsbo új házának
- iPad topik
- Projektor topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
válasz
cocka #126082 üzenetére
Köszönöm! Nem zárom ki, hogy a modem meghibásodott; pusztán logikai alapon a vacak, "összetákolt" firmware-t azért nem tartom valószínű hibaforrásnak jelen esetben, mert azt emlékeim szerint sok hónappal korábban (valamikor nyáron) telepítette a modemekre a Vodafone, mint ahogyan ez a fajta probléma sokaknál, nálam is elkezdődött.
Illetve, követve, olvasva ezt a topic-ot, látom, hogy egyeseknél a Firmware csere előtt is már ugyanez volt a probléma; és több modemcsere sem oldotta meg...
Szóval nagyon furcsa ez az egész."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz
szabonagyur #126092 üzenetére
"A sok pereskedő hatására majd eltűnik a kedvezmény és akkor még jobban járt mindenki...ja nem.
"
Az tudom, hogy Te ~szűk 6.000 forint havidíjat fizetsz hűség nélkül, de pontosan milyen szolgáltatási elemekből áll a csomagod, kérlek?"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz
zzola #126078 üzenetére
Nos, nekem is megérkezett az emelt havidíjas számla.
Nem 9,49%-kkal, hanem ~21%-kal magasabb lett a havidíj, de hogy a "törthavi" díjat is felszámolták-e, vagy ennyinek gondolják az új havidíjat, azt még nem tudtam megnézni.
Ugyanis jó ideje a számla "Letöltés" gombja ezt a hibaüzenetet dobja:Persze ezeken a dolgokon már meg sem lepődöm...
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
A honlapjuk lakossági tájékoztatással foglalkozó része a lemondás kapcsán nem ír ilyen határidőt. (A "szüneteltetés" kapcsán viszont igen.)
Az aktuális ÁSZF (a 97. oldaltól kezdődik a vonatkozó rész) is hasonló, de részletesebb információkat tartalmaz (pl. a szerződésed felmondását kérheted egy meghatározott dátumra ("határnap") is, de ebben az esetben már egyéb feltételeknek is meg kell felelned.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Jut eszembe... tudja bármelyikőtök, hogy a fehér ConnectBox kapott-e tegnap újabb firmware-t?
Már tegnap reggeltől a szokásosnál is többet b*szakodott a net (lassú oldalbetöltés, magas ping), és kora este "en bloc" elszállt az egész internetszolgáltatás.
Pirosan villogott sokág a modem, majd újraboot-olt, de az alsó zöld jel folyamatosan villogott, és órákig (reggelig) nem volt internet elérés.Gondoltam, hátha a sok panasz hatására írtak egy normális szoftvert, és azt telepítették... Vagy csalfa remény?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz
Intruder2k5 #126612 üzenetére
Ha a 4ig nem képes egy frappáns új nevet találni a szolgáltatásnak, akkor én segítek nekik:
"InterNYET"
Ez a legtalálóbb elnevezés az utóbbi fél év tapasztalatai alapján.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Idős édesapámnak a múlt hónapot követően másodszor számláznak ki "mobil internetszolgáltatás", és "internet hozzáférés - ellátás szolgáltatás" címén több ezer forintot.
Mindezt egy teljesen alap mobil előfizetésre, amely természetesen ilyen elemeket soha nem tartalmazott.
Annyira baromira unalmas, lehangoló, kiakasztó és felháborító már, hogy minden egyes hónapban hívni kell az Ügyfélszolgálatot, mert a számlázásnál elrontanak valamit...
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz
labeda #127092 üzenetére
Nálam szintén, a nővérem előfizetésére is ezt írja.
Édesanyám, édesapám profiljában a szolgáltatás elemeinek egyes részleteit angol nyelven írja a felület...
Alig 1 hónapja hosszabbítottam meg a mobil előfizetésemet, de most pénteken hívott az értékesítésük, hogy felajánlja a hosszabbítást...
Azt sem tudják, hogy mi merre hány méter.
Katasztrófa, komolyan mondom, katasztrófa ez az egész!
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz
cocka #127100 üzenetére
A CI+ kártya esetében is teljesen zavaros a TV újság. Gyakran nem azt a műsort jelzi, ami éppen az adott csatornán fut.
A műsor tartalma az egyik nézetben mondjuk 4 mondat (de nem a teljes leírása a műsornak még ez sem), ha belekattintok, egy fél mondat... lehetőség sincsen "kibontani" a szöveget bárhol.
Nem ott tart az adott műsor, ahol a TV újság jelzi. Akár 30-40 perces különbséges is vannak egyes csatornákon.
Időnként "en bloc" eltűnik a TV újság, vagy a tartalma teljesen üres. Napestig lehetne sorolni az "anomáliákat"...
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
-
Piftuka
veterán
válasz
Adams84 #127381 üzenetére
Én megkaptam levélben is:
Tudták, hogy inflációkövető díjkorrekciót a törvény értelmében évente csak egyszer eszközölhetnek; hát megnézték, hogy mire számolhatnak rá áremelést.
Egyébként én még a felmondási jog keletkeztetésével kapcsolatos kijelentésükben sem vagyok biztos.
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- LETISZTULT PC ÁTLAG FELADATOKRA - AMD R5 5600G - 16GB DDR4 RAM - 500GB NVME SSD
- ASUS VP249QGR IPS, Full HD, 144hz, 23.8, 1ms, Gamer Monitor
- PS Vita Slim // Henkaku // Állapot Videó //+ Extrak