- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Azonnali fotós kérdések órája
- ASUS ROG Ally
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- OLED TV topic
- Hobby elektronika
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabó
tag
válasz A_ScHuLcZ #28 üzenetére
Szia!
Előfizus vagy Vitamaxod van? Hangpostád van? Ha van nézd meg, hogy van átirányítva mert lehet,hogy rossz számra vagy átirányítva,ezért kapod a hibaüzenetet. Egyből kapod a bemondást vagy várakozik a rendszer és később mondja be a szöveget(ha később akkor le vagy szakadva és nem talál a rendszer). A boltban próbáltátok másik telóban?
üdvNekem8
-
MODERÁTOR
válasz A_ScHuLcZ #28 üzenetére
Nekem is volt ilyen gondom a telcsimmel három napon túl (Sharp GX25) -> sfw. frissítés. Az a gáz, h. a hiba csak gyengébben lefedett helyen jelentkezik -legalábbis nálam így volt.
A három napos cserét kérheted bemutatóteremben is (ha nem ott vetted), de előtte egyeztess az ügyfélszolgálattal -jártam már így.
[Szerkesztve]Samsung Galaxy A54