Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AndrisSM

    újonc

    Hát a hozzászólások után nem is tudom mit várjak...
    Lassan 2 hete adtam be a Lenovo Y520as laptopom, ami közel 300 ezer forint volt.
    Több mint valószínűleg, hogy Hardver hibás. Nálam e-mailben mondhatni hamar válaszoltak és mikor kérdeztem, pár óra elteltével kaptam is a választ, hogy alkatrészre várnak, hogy elkezdhessék a javítást.
    Reménykedem benne, hogy a Laptopot hibátlan állapotban kapom vissza mivel alig másfél hónapja lett vásárolva. Már csak akkor is ismét felkeresném őket ha bármit is összekarcolnak rajta.

    Amennyiben bármi karcolás éri, esetleg törés, van valami tanácsotok mit tudnék lépni az ügyben? Esetleg van rá mód, hogy kicseréljék a laptopot?

Új hozzászólás Aktív témák