- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Melyik tápegységet vegyem?
- Dell notebook topic
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Érkezik a Dead Rising Deluxe Remaster
gp Elviekben még idén megkapjuk az új kiadást PC-re és konzolokra.
-
Újabb forrás erősíti meg a CMF Phone specifikációját
ma És árat is mellékel. Az összegek valószínűtlenül vonzóak, még annak tudatában is, hogy kedvezményekkel és engedményekkel értendők.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nonsen5e
addikt
válasz
Gabesz87 #8621 üzenetére
Szerintem egyszerre voltunk még a szervizben.
Én egy videokártyát vittem vissza épp (másodszor).---
Kíváncsi vagyok mi lesz azzal. 5 nap után írtak, hogy a "garanciális ügyintézése befejeződött", aztán vissza akarták adni ugyanúgy a kártyát, mert, hogy ők nem találtak benne hibát.
Ha másodjára is visszadobják, hogy nem jött elő a hiba, addigra pont le fog járni a garancia (holnap utánig tart)... Amennyiben így lejár a garancia, hogy náluk van, majd végül azt mondják, hogy semmi baja, ezért a szervizben töltött idő is levonódik a garanciából, akkor ha a garancia lejárta után (amikor majd visszaadják) elviszem egy független szakszervizbe, ahol esetlegesen megállapítják, hogy ez márpedig rossz, lehet-e az iPont felelősségre vonni azért, mert "direkt húzták az időt, hogy lejárjon a garancia"?
Sajnálom a keserű hangvételemet, de eddig SOHA EGY SZERVIZZEL sem volt jó tapasztalatom.
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nonsen5e
addikt
Lehet akkor nekem sok volt kicsit az LSD, és azért látok színes csíkokat.
(iPon szerint kutya baja a kártyának)Olyasmit lehet persze megfog a szerviz, hogy kontaktos a kábel, és nem ad hangot a fejhallgató, de ha már bonyolultabb a hiba eredete, akkor nem feltétlen jeleskednek a szervizek (úgy általában sem).
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nonsen5e
addikt
Pontosan tudom, hogy memóriahiba. A 280X modelleknél elég gyakran előfordul. Az iPon szerint meg nem. Náluk nem jött elő, tehát nincs hiba. Ennyi.
Mondjuk elmondtam még nekik is (le is írták a szervizlapra), hogy nagy videomemória terhelés alatt jön elő a probléma, nem a szintetikus stabilitástesztekkel, de csakazértis a furmarkot meg a 3dmarkot erőltették, aztán tették fel a kezüket, hogy hol itt a probléma amikor nem jött elő semmi artifact.
Lehet aztán én egy tökéletesen jól működő kártyát akarok kicseréltetni, mert olyan jó dolog meg élvezek videokártya nélkül ülni a gép előtt egy hónapot. A képeket meg painttel rajzoltam.
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nonsen5e
addikt
válasz
MaxxDamage #10080 üzenetére
Az semmi, én December végén adtam le garanciára egy hibás terméket, azóta nem hallottam róla semmit.
Felhívtam őket, azt mondták ők nem tudnak mit mondani, írjak emailt a szerviznek. Írtam is, na ez volt nagyjából 2 hete. Azóta néma csend - még jó, hogy valahol az volt írva, hogy emailre 1-2 órán belül válaszolnak.
Lélekben már lemondtam róla, hogy valaha valamit is visszakapok belőle.[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nonsen5e
addikt
Ha nincs törvényileg szabályozva a garanciáztatás maximális teljesítése ideje, akkor mi akadályozza meg a boltokat abban, hogy mindig, vagy csak időnként újra eladják a megjavított terméket, és az idők végezetéig azzal hitegessék a pórul járt garanciáztatót, hogy bocsi, még mindig nem tudnak róla semmit? Mert ez alapján a törvény is abszolút a bolt mellett áll ki.
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nonsen5e
addikt
válasz
HUN]Repa #10104 üzenetére
Már nem kell, köszi.
Ma délelőtt jött az email (nem válaszként semmire sem, írtunk facebookon, messengeren, emailben, - telefont egyszer sem vették fel), hogy befejeződött a garanciális ügyintézés.
Nem lett elsietve a dolog a majdnem 8 hetes garanciáztatással, de miután nem kaptunk sehonnan sem érdemi választ, kezdtük már azt hinni, hogy elveszett az egész az éterben.D4 klán: HunPH - invért privát rám
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyobb kijelzőt kapott az olcsóbb Motorola Razr 50 is
- Formula-1
- Microsoft Excel topic
- Óra topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fotók, videók mobillal
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- További aktív témák...