Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hash99

    senior tag

    válasz Rawulf #9996 üzenetére

    Nos azóta írtak hogy válaszolt a beszállító és berendelték a csereterméket.

    A felvetéseiddel nem értek egyet. A kisker vagy a beszállító külsős szervíz akárki feladata két dolog ilyen esetben. Megvizsgálni hogy tényleg hibás e a termék illetve hogy nincs külső beavatkozásra utaló jel. Amit te is írtál nincs meghajolva kupaktalanítva megégve stb. Az hogy egy processzoron belül mi okozta a hibát már nem a garanciális cseréhez tartozó kérdés. Ezt a gyártó kivizsgálhatja magának hogy az esetleges gyártási hibákat javítsa a jövőben.

    Onnantól hogy megállapították hogy a termék hibás és külsérelmi nyom idegen kezűség nem látható jogosult vagy a garanciális cserére.

    Hogy ők vagy a beszállító mit matekozik utána a gyártóval az már nem az én dolgom. A garanciát nekem jelen esegben az ipon vállalja nem a gyártó.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák