Hirdetés
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
finecsa
tag
Üdv!
Vásárolt valaki mostanában TV-t a T-homtól, olyat amihez jár a MR500 Magic Remote?
Kérdésem, kb. mennyi idővel a TV kiszállítása után ér ide az okos távirányító?[ Szerkesztve ]
-
finecsa
tag
válasz dptrsk #53783 üzenetére
Futárt is kérdeztem nem tudott róla, aztán rögtön kicsomagolás után hívtam a 1412-őt, ők azt mondták külön küldik 30 napon belül, de a TV-re is ezt a max. 30 napot mondták és már 4-5 nap alatt itt volt.
Ezért érdekelt volna, olyan valakinek a tapasztalata, aki mostanában rendelt. -
finecsa
tag
válasz #78121280 #53832 üzenetére
Hát ez szarügy... mármint nem az hogy te megkaptad, hanem hogy mi nem.
10.000 pénz egy ilyen vacak és ezzel állítólag a Sat TV STB távirányítóját is ki lehet iktatni.
Mindegy, írtam nekik e-mailt az ügyben még tegnap, eddig nem válaszoltak.És most hogy megnéztem a honlapon már ott van az alábbi szösszenet, ami még nem volt ott mikor megrendeltem.
Ezzel a T-kom nagyjából le is mossa magáról a felelősséget.
-
finecsa
tag
Amikor már az ember beleún a telefonos ügyintézők állandó sablon válaszaiba, hol lehet panaszt tenni.
Nem teljesült illetve részben teljesült megrendelésekkel kapcsolatban.Rendeltem egy TV-t amihez promócióban járt volna egy okos távirányító, amit nem kaptam meg, holott a Telekomos számlán tételként szerepel.
Többszöri telefonálás és két online felületen történő reklamálás után semmi érdemleges válasz. Eltelt idő három hét.Rendeltem egy tabletet amit szintén nem kaptam meg, többszöri telefonálás után szintén a türelmemet kérik, de itt már bőven letelt a 30 nap.
A megrendelések hűségidő hosszabbítással történtek, a szerződés hosszabbításokat természetesen napok alatt rendezték, azokról levélben is küldtek szerződéseket.
Kérdésem hová tudok még fordulni, illetve van e arra lehetőség hogy töröltessem a hűségidős megállapodást ha nem kapom meg a tabletet.
Természetesen a TV csomagot nem, csak az internetre és a vonalas telefonra kötöttet.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.