- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz agemate #17281 üzenetére
Digi-nél is láttam már hasonlót.. Szal ez nem a T hibája. Amikor az UTP-ből van kihúzva a telefon, és csak össze van tekerve a 2 szál, és még le sincs szigetelve, jobb esetben ráraknak szigetelőszalagot, vagy amikor a T-s kábelezésre rakják rá a saját tv-jüket, és csavaros dugót tesznek a kábelre, had legyen zajos, merthát krimpelni luxus...Sőt, láttam már összetekert coax-ot is, szintén Digi-set.. És ezek nem feltétlen alvállalkozók munkái..
Gondolom nem volt kedvük cakk pakk újra kábelezni a házat. Az meg, hogy az alvállalkozó silány munkát végez, az nem a T hibája..
Mellesleg, ahogy írta más is, alá kell írni a papírt, hogy elfogadtad azt, ahogy megcsinálták...
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz agemate #17286 üzenetére
Szerinted Ők minden alvállalkozóhoz kimennek, és egyesével ellenőrzik a munkájukat? Hát hogyne.. Ügyfél reklamál, abból tudják, hogy hanyag az alvállalkozó... Mivel tudják, hogy kihez ki ment ki bekötni..
Hát, most az meg, hogy megrendelsz egy csomagot, nem éred el azt a sávszélességet, asszem 30 napon belül visszább léphetsz 1el kisebb csomagra, de mindegy végülis.
Mégis vezeték nélküli technológiától mit vársz? Majd amikor a upc is szarakodik amikor sz@r idő lesz, meg köd meg ilyenek, ne lepődj meg.. egyik sem jobb a másiknál, az meg, hogy mit mondanak, az megint máskérdés.. A mikrós szolgáltatások sosem lesznek 100%-osak, még a holdállás is befolyásolja...
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz agemate #17288 üzenetére
Mint mondtam, egyik szolgáltató sem különb a másiknál, semmivel..
Az meg, hogy bizonyos területeken nem jó a vezetékes internet szolgáltatás, az meg benne van a pakliban, pont ugyanúgy, hogy még mindig van olyan hely az országban, ahol nincs elérhető mobilnet..
Amúgymeg, ha tudod bizonyítani azt, hogy károd keletkezett, akkor lehet tenni ellene, csak a kérdés az, hogy mennyi idő alatt..
Pedig van, mobilhálózatban miért nehéz manapság egy EDGE-s lefedettséget összehozni országos szinten?
Sok helyen mondhatni katasztrofális a hálózat minősége, és még a mikrós sem biztos, hogy jobb lesz... Ezért lesz jó több helyen a lakossági optika..
(#17289) McSzaby: Teszem fel a kérdést eleve, egy lakatosnak mi köze van a hálózatépítéshez? Én aláírom, hogy ért hozzá, de akkor is.. Ugyan ez a véleményem a villanyszerelőkről is. Elhiszem róla, hogy a 220-hoz ért, de van amelyiknek arról sincs fogalma, hogy hogy kell megfogni egy krimpelőfogót (tisztelet a kivételeknek, mert természetesen vannak..)
De amúgymeg, erről beszélek, ismerősömnél is a Digi-sek, behúztak lakáson belül kb. 20 méter UTP-t, leb@szták a földre, műanyag takarókat úgy szedték le, hogy nem is foglalkoztak azzal, hogy szedi a festéket is.. Vissza már persze nem is tették, Én pakoltam vissza Őket..[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
kali
legenda
válasz agemate #19343 üzenetére
router nélkül kellene tesztelni, és lehetőség szerint több munkaállomással, hogy egyértelműen a szolgáltatásra lehessen szűkíteni a hibát, ellenkező esetben router beállításainak ellenőrzése, reset majd újrakonfig, végszükség esetén firmware frissítése/újrahúzása, majd reset és újrakonfig!
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz agemate #19361 üzenetére
Annak a szuperszerviz segít 8k-ért.
Öhm, nem tartozik bele.. A szerelőnek annyi a dolga, hogy a modemig kiépítse a hálózatot, és működjön a modem, plusz ha van iptv, v ilyesmi, akkor azok kiépítése, beüzemelése, hogy onnantól mi van, az már nem az Ő dolga, gondja.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
kali
legenda
válasz agemate #19363 üzenetére
a szolgáltató csak a saját eszközeiért felel, és néha sajnos még abba is belegányolnak az ügyfelek!
erről már leírtam korábban is a véleményemet; az ügyfél eszközeihez problémás lehet hozzányúlni, mert utána bármilyen gond van az eszközzel, rögtön az lesz, hogy a szolgáltatós szerelő piszkálta utoljára!
más kérdés, hogy néhány szerelő szokott ebben is segíteni az ügyfeleknek, ha ideje is engedi, és eléggé segítőkész.
amúgy vannak ilyen szolgáltatások, pont a minap jött ilyen hírlevél, de ez persze fizetős történet!
én csak ismerősöknek járok el néha segíteni, ha ilyesmiről van szó, és kevésbé értenek hozzá, de valahol én sem örömmel nyúlok például egy munkaállomás rendszeréhez, mert halálra van gányolva, és jót abból kihozni sokszor nem is lehet, csak teljes újratelepítéssel, mert korábban a hozzértés hiánya némiakarással párosult a tisztlet illetőnél...
néha ezért van, hogy a szolgáltatós szerelő viszi a notit, azon jó a net amit bekötött, a többi az ügyfél gondja, szívás kikerülendő...
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.