- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kory24
őstag
-
Kaba
veterán
-
aktív tag
válasz Turbobacsi #149791 üzenetére
Szia! Tettem egy hibabejelentést a 1414-en és egy-két napon belül hozta a futár a másikat. Nyugodtan hívd fel őket, gyorsan meg fog oldódni.
[ Szerkesztve ]
-
victorhun7
tag
válasz Turbobacsi #152613 üzenetére
Its a trap
-
ny.janos
tag
válasz Turbobacsi #152613 üzenetére
Érdekes ez a dolog, mert ha valóban hiba volt 4-e és 8-a között 5 napig, akkor a szolgáltató úgy tűnik nem hárította el azt 72 órán belül. Feltételezetten nem volt teljes szolgáltatáskiesés, csak minőségbeli romlás, így az ÁSZF pontjai alapján ez a hibaelhárításra meghatározott időtartamon túli minden napra a havidíj egy napra jutó összegének négyszerese lenne, mint kötbér. Azaz 8 napnyi előfizetési díj a kettő napra. Ehhez képest értesítenek, hogy jóváírnak 1 napi előfizetési díjat. Igazán gáláns ajánlat. Főként ha utána megírják, hogy tévedésből kaptad a levelet, nem írnak jóvá semmit. Igazán vicces, de valahogy nincs kedvem nevetni.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...