Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • znagyznagy2

    csendes tag

    válasz znagyznagy2 #9557 üzenetére

    Egy kis fejlemény alább. Hogy úgy mondjam, nem vagyok felhőtlenül boldog. De azt is meg fogom írni, ha valami csoda folytán pillanatok alatt rendbe rakják a problémát.

    Tisztelt T-Home!

    Először szeretném leszögezni, hogy eddig a jelenlegi kaotikus történethez hasonlót a T-Home-mal kapcsolatosan kizárólag akkor tapasztaltam, amikor a 3 szolgáltatásunkat (TV, telefon, internet) a T-Home márkanév megjelenése után azonnal egy MT azonosítóra (4616***22) tettem, illetve sokáig csak próbáltam tenni. Az akkori közel 1 éves idegtépő történet (pl. a My T-Home felületen miért nem látszik mindhárom szolgáltatás?) viszont már régen lezárult, ráadásul konkrét, termékekhez illetve azok megrendeléséhez köthető problémám sohasem volt a T-Home-mal vagy azok „jogelődjével”.

    Így ezek tükrében szépen módosítottam egyre gyorsabb internet csomagokra, majd idén novembertől digitális csomagra váltottam az analóg kábel TV-ről. Hogy úgy mondjam, csont nélkül történt minden váltás, teljes megelégedésemre.

    1. Ezen folyamat folytatásaként rendeltem meg 2009. december 17-én az HBO MaxPak és az HBO HD minicsomagokat, megjelölve azt, hogy kihasználva a futó akciót 2 HD set-top-box-ot kérek.

    2. Másnap (2009. december 18.) délelőtt fel is került a két minicsomag a My T-Home felületre mint általam igénybe vett szolgáltatások, ami azt sugallta, hogy még az ünnepek előtt élvezhetem a minicsomagokat.

    3. Viszont mivel még délután sem voltak láthatóak a MaxPak csomag csatornái, ezért a 1412-nél érdeklődtem, hogy akkor miért van fent a web-es felületen a két szolgáltatás. A 1412-es kolléga szerint már látnom kellett volna a csatornákat, míg a kapcsolt műszakis kolléga elmondta, hogy ez nem így van, ha még nem járt le a 48 óra, akkor várjak türelemmel.

    4. Ezt megvártam, sőt mivel hétvége volt, ezért legközelebb 2009. december 21-én, hétfőn telefonáltam a 1412-nek. Addigra arra a véleményre jutottam, hogy az HBO HD csomagot karácsony előtt a T-Home valószínűleg nem fogja részemre biztosítani, hiszen ehhez egy szerelőnek kell kiszállnia hozzánk, s az ünnepek miatt nagy megrendelésszám lehet, viszont a MaxPak csomag aktiválását joggal várhatom el még december 24-e előtt, mert ahhoz nem szükséges helyszíni munka a lakásunkban. Ezt a véleményemet a telefonhívásom során a 1412 megerősítette, ezért felvetettem ennek a T-Home-os kollégának, hogy amennyiben ez technikailag lehetséges, ne blokkolja az HBO HD csomag igénylésének teljesítése a másik minicsomag részemre történő biztosítását. Azaz más szavakkal, amennyiben a két igény annyira „össze van drótozva” és azok csak egyszerre lennének majd teljesítve, akkor inkább válassza szét a rendszerben két igénnyé azokat (szerintem itt követtem el a drámai hübriszt, ugyanis felvetésem nyomán valamit itt ronthatott el egy T-Home-os kolléga). A 1412-es kolléga egyébként visszahívást ígért, ami a mai napig nem történt meg!

    5. Ezután két dolog történt:
    A) eltűnt a My T-Home felületről mindkét csomag még december 21-én estefelé,
    B) december 22-én megjelentek az HBO MaxPak csomag csatornái a STB-szal rendelkező tévénken nézhető módon.

    6. December 23-án megjelent egy Hál-Ép-es kolléga (más szóval egy műszakis kolléga, egy „T-Home-os” szerelő) a lakásunkon és hozott két HD set-top-box-ot. Megjegyzés: sajnos rejtélyes módon értesítési telefonszámként valahogy mindig visszakerül a T-Home rendszereiben a téves 30-***-1348 szám a helyes 30-***-1340 helyett (például december 17-én is kértem a rendszerekben a telefonszám javítását), így a szerelő sem tudott felhívni két napig, kizárólag annak köszönhettem felbukkanását, hogy a szomszéd utcában volt egy másik munkája, így próba szerencse alapon becsöngetett. A telefonszám mizériát nem akarom részleteiben ismertetni, de megjegyzem, hogy a szerelő munkalapja december 18-án lett nyomtatva, azaz 1 nappal azután, hogy sokadjára azt hittem, hogy rendbe lett téve a telefonkérdés, ami egyébként azóta is kísért.

    7. A szerelő egyfelől bejelentette, hogy mivel nincs rajta a papírján az SD STB elvitele, így azt majd nekem kell leadni, ő nem viheti el a HD STB-k helyett. Ez nem tetszett, hiszen úgy nézett ki, hogy nekem nem lesz szükségem erre a harmadik STB-ra. Később kiderült, hogy tévedtem.

    8. Ugyanis nem tudta a szerelő a diszpécserénél aktiváltatni a HD STB-ket és a hozzá tartozó Smart kártyákat, mert nem látták a rendszerben a megrendeléseimet. Mivel érteni véltem a T-Home-ot, először még megvártam, hogy az egyébként lelkes szerelő párat telefonáljon, s mivel nem sikerült eredményt elérnie, ezért kértem tőle egy kis türelmet (pedig nekem sem sok volt), mondtam neki, hogy a 1412-t hívom, ugyanis valószínűleg a front office rendszerből is kivették valamikor a megrendeléseimet, ezért tűnt el a My T-Home-ról.

    9. A 1412-es kolléganő megvárakoztatott kicsit, aztán elmondta, hogy rendszerhiba miatt nem tud mit csinálni. Először nem is értettem: lehallt az egész rendszer? Nem, csak az Ön megrendelése vonatkozásában van rendszerhiba - jött a válasz. Hibás megrendelésre lett állítva. Mikor? – tudakoltam. December 22-én. OK, akkor megrendeljem újra a két csomagot? – kérdeztem (gondoltam, hogy gyorsan átkerül a 1412-től az új rendelés a műszakisokhoz, így mehet az aktiválás 5-10 perccel később). Nem tud megrendelni, jött a kiábrándító válasz, nem tud beszélni senkivel, ugyanis a megrendelése olyan hibára lett állítva, hogy a rendszerkarbantartó részlegnek kell valamit tennie ezzel.

    10. Kértem még egy supervisor-t (vagy csoportvezetőt) is a 1412-es kollégától , hogy panaszt tegyek a szervezetlenségre, hiszen a lakásomban áll egy szerelő egy munkalappal, meg két HD STB-vel, a HírTV bejön rajta, mert nincs dekódolva; látszik, hogy a HDMI csatlakoztatási mód miatt szép a kép; de csak ennyi jön be rajta, a dolog messze nincsen rendben, a rendszerben meg ki tudja, hogy mikor lesz valami az én kis megrendelésemmel. Erre a kérésemre is nemleges választ kaptam, kvázi „panaszkodni” sem lehetett, ekkor letettem a telefont, mert a szerelő is tűkön ült.

    11. Végül a szerelő elment azzal, hogy a HD STB-kat nálam hagyja, de még előtte leírta hogy milyen adatokat mondjak be majd aktiválás során. Csináld magad! Ha meg nem aktiválhatom majd én, akkor hívjam fel – ajánlotta végül fel részemre, hogy ne kelljen még egyszer majd arra várnom, hogy megint eljusson hozzá az információ, hogy jöhet újból hozzánk.

    12. Már másnapra tovább romlott a helyzet, ugyanis az ingyenes karácsonyi akció keretében december 23-ról 24-re virradó éjszaka folyamán megjelentek új csatornák, viszont eltűnt a nem egészen két napja működő MaxPak csomag. Az általam hívott hibabejelentésen nem tudott a kolléga segíteni, mert nem látta a megrendeléseimet, így nem volt minek elromlania, hiába erősködtem, hogy megrendeltem a MaxPak-ot és tényleg működött december 22-től. Aztán a front office-es kolléga sem látta a rendszerben a megrendeléseimet, de miután nála erősködtem, hogy látnia kell, elmondta, hogy tényleg látja őket, de ő már mindkét minicsomagra azt mondta, hogy hibás igényként látja őket, azaz a MaxPak-ot is. Ez a kolléga is visszahívást ígért, „természetesen” ő is a téves, 8-as végű mobilszámot adta meg nekem mint a rendszerben szereplőt, természetesen nála is kértem a szám javítását. „Természetesen” ő sem hívott fel azóta sem.

    13. Azóta kétszer is hívtam a 1412-et, mindkétszer ígéretet kaptam a hiba kijavításának a sürgetésére, második alkalommal azt a pótlólagos információt is sikerült beszereznem, hogy nemcsak a rendszerkarbantartóknál sürgeti meg a 1412-es hölgy, hanem az illetékes ügyfélszolgálatos kollégánál is, azaz feltételezem, hogy ha nem kitartóan erősködök, akkor még sokáig fent marad ez az áldatlan helyzet.

    14. Mellékzöngeként kezeljék, de akár az is lehet, hogy van a T-home alkalmazásában egy korrekt kolléga, aki azóta is próbál hívni a téves 30-***-1348-as számon, csak nem ér el.

    ÖSSZEFOGLALVA A KÁLVÁRIÁMAT: NAGYON REMÉLEM, HOGY LEVELEM ELJUT EGY LELKIISMERETES ÉS KELLŐ KOMPETENCIÁVAL BÍRÓ T-HOME-OS VEZETŐHÖZ, AKI GYORSAN MEGOLDJA A PROBLÉMÁT ÉS VÉGÜL TÉNYLEG FELHÍV A HELYES 30-***-1340-ES TELEFONSZÁMON, HOGY ELNÉZÉST KÉRJEN.

Új hozzászólás Aktív témák