Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • viktorhu

    veterán

    válasz Vesa #90513 üzenetére

    Mit szeretnél pontosan? Ha felmondtad a szerződést, akkor nem sok lehetőséged maradt - egyébként egy reklamáció alapján lehet, hogy helyreállították volna a fiókodat, így viszont egy bocsánatkérésre számíthatsz az ügyfélszolgálattól.

    Egyébként engem is mindig át akarnak verni a sales-esek, hogy a maguknak nagyobb jutalékot jelentő konstrukcióra beszéljenek rá - egyszer sikerült, azóta mindig megköszönöm a tájékoztatást, és utánajárok, mielőtt döntök, és többször is kiderült, hogy "téves" tájékoztatást kaptam (mármint úgy mint te - konkrét hamis állítás, hogy ne azt válasszam, amire szükségem van). Vagy egyszerűen nem azt adja, amit kérsz, és ha reklamálsz, akkor "jaaaj bocsánat elírtam, kicseréljük akkor?" Szóval sales-estől nem veszek, ha nem muszáj, hanem megnézem, mi kell nekem, és az ügyfélszolgálattal intézem a dolgokat. :(

  • DJ. Ru$y

    félisten

    válasz Vesa #90513 üzenetére

    Megértem a problémádat, és megkérlek a személyeskedést, főleg a személy jelenléte nélkül fejezd be.

    Hibázott kész, egy hozzájárulás írásával visszakaptátok volna az összes e-mail-jével együtt, ingyen. Gyanítom ti vagytok az egyetlenek, akik sosem hibáznak, hogyne.

    Illetve elárulom, ha annyira kellett volna az e-mail cím, akkor nem felmondod a szerződést, hanem megírod a papírt, ehelyett idejöttél fröcsögni.

    (Zárójelben jegyzem meg, hogy még mindig meg lehetne szerezni e-mail címet, mivel a T működtet fizetős e-mail szolgáltatást és a hozzájárulás után gyanítom kiadnák újra.)

    Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

Új hozzászólás Aktív témák