Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr Dini

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Gubek-Einste #60622 üzenetére

    Köszi, de asszem nem próbálkozom ezzel. Legközelebb egyenesen a telekomba sétálok. Elegem van a minimum fél órás kapcsolásból. Mire végre kapcsolnának a hiba felvázolása közben elmegy a jel (a telefon is) azt kezdhetem elölről. Aztán kapok egy másik üfszöst, felvázolom a problemet, azt mondja, h várjak teszteket csinál. Jó várok.... Közbe kiderül, h megint megszakadt, mert a csajszi tesztjeitől megfeküdt a cucc... Majd 3x is felhívtam, VÉGRE visszakapcsolnak a csajszihoz, aki meg mintha nem is jelentettem volna be... Na kössz telekom!

    Tegnapelőtt bejelentettem neten is a dolgot, kaptam az SMS-t h hibát találtak, már javítják is. Ma kaptam, h mrgjavították, de 2x olyan rossz.

    Meddig "zaklassam" még őket? :/

    Elnézést, h ezt így leírom, nem is Neked szól, csak elegem van a telekomból, viszont ahol lakom csak ez az egyetlen olcsó szolgáltatás létezik tehát rá vagyok kényszerítve. Azért az röhejes, h a Mátrában egy 200 fős falucskában is van már optika, itt meg még coax sincs.

    Ui.: ha veszek egy ugyanilyen routert az se játszik? :F

    Köszi!

    Eleinte angol billentzuyetet akartam. De aztán megismerkedtem a nagy 'Ő'-vel!

Új hozzászólás Aktív témák