Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • boborján2

    aktív tag

    válasz SwaZy1337 #157464 üzenetére

    Itt azért van némi ellentmondás a leírtakban.

    Ha valamit megoldanak és lezárták ,akkor nincs mit bejelenteni ,mert megoldották. Ha pedig nem oldották meg ,akkor milyen alapon zárják le és tekintik megoldottnak :F

    Kicsit olyan jóvanazúgy szaga van a dolognak. Lezártuk , majd bejeletni a bolond , megint nyertünk egy kis időt hogy üljünk a problémán. És ezeket a köröket gyakorlatilag a végtelenségig lehet játszani.

    belső IT-s hibáról az ügyfelek nem kapnak azonosítót, így nehezebb is utána járni ennek

    Az ügyfél erről nem is kell ,hogy kapjon azonosítót. Elegendőnek kellene lennie ha azonosítja magát és csak félve merem feltételezni,hogy az ügyfélhez kapcsolódó hibák/bejelentések tökéletesen, nyomonkövethetően naplózva vannak és ebből tudja a bal kéz ,hogy mit csinál a jobb.

    ignored users : snyper990 | SlayR0113

Új hozzászólás Aktív témák