Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Új SSD-vel bővül a WD Blue szériája
ph Az SN5000 egy belépőszintű modell, a WD saját kontrollerével, viszont 4 TB-os kapacitással is elérhető lesz.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
greeny7
tag
válasz joecontra #13410 üzenetére
Hali, hát elég szegényes ennek a routernek a menüje (hivatalos firm van csak rajt), így nehéz belőle pingen kívül bármi más infót kiszedni. De...
Bejelentettem T-nek (csütörtök), hogy a DSL modemmel gondjaim vannak, 15 megás csomagban átlagban ne 8 -10 mega legyen a sebesség, a max csúcs meg jóesetben 11 mega volt. Mondták hogy a modem bírná, meg bírná még a 25-ös extra csomagot is. Jeleztem, hogy szeretném azért hogy vegyék fel hibának. Szerencsére felvette. Szombaton iszonyatosan lassú lett a net, 1-2 mega lett a sebesség, újra telefon. Mondom nekik, hogy most a garantáltat sem éri el a sebesség, ez így nagyon nem jó. Erre ügyintéző jelzi, hogy lemodosították a csomagom 8 megásra, mert nem bírja a nagyobb csomagot. Gondoltam magamban hogy jó hogy megkérdeztek erről, mert én biztos azt mondtam volna, hogy maradjon a nagyobb sebsség, amíg nem váltok kábelnetre mondjuk. Kértem hogy ez esetben legyen ADSL helyett kábelnetem 15 megás csomagban, mert az pl a szomszédban simán megy, stabil, és a sebsséget mindig hozza. Erre ma meg felhívnak délelött, hogy látják a hibajegyem, ezért megpróbálnák a modem cserét, mert ez a modem nem bírja ezt a sebsséget... Jelzem a hívó félnek, hogy pont erre gondoltam amikor bejelentettem a hibajegyem, de a kedves ügyintézők, műszaki kollégák össze vissza beszéltek, már rámondtak mindent a modememre, a hálózati lehetőségre, stb... A lényeg, hogy holnap hoznak egy dlink modemet, amivel kipróbálhatom hogy mi hogy megy, de ha nem javul a helyzet, akkor kábelnet beszerelést végigvitetem jövő héten. Szerintetek kompenzációt kérjek ezek után? 1 - félretájékoztatások sora 2 - olyan szolgáltatásért fizettem, amit nem tudtak nyújtani...
De mindenesetre azt remélem hogy 1 héten belül megoldódik a gond... A remény hall meg utoljára...
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.