Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DJ. Ru$y

    nagyúr

    válasz Cifu #113576 üzenetére

    Részben igazad van, részben viszont ferdítesz. Nem kell bérelt vonal egy folyamatos szinten tartott szolgáltatáshoz. Ha naptól és időszaktól függetlenül korlátozva van valamilyen érték, akkor az nem lehet az osztott közeg miatt, ahol esetleg túlárulják az egész kapacitást. A szolgáltatónak nem a garantáltra kell törekedni, csak ezzel nagyon könnyen le tudnak rázni. A garantált sebesség annyit tesz, hogy az idő minden pillanatában rendelkezésre kellene állnia ennyinek, ha nincs a hálózaton nagyobb hiba. Ugyanakkor a szolgáltatónak törekednie kell a névlegesen hirdetett sebességre.

    Gyakorlat: ha te hajnali 2-kor is pont ugyanennyit mérsz, amikor a legterheletlenebb a hálózat, akkor feltételezhetően probléma áll fenn, vagy korlátozva van. Persze ilyenkor leráznak, aztán újra kell nyittatni a hibajegyet, egyszer kiadják szerelőnek, aztán ránéz a hálózatra, mert nem mindent lehet megoldani a központban a gép előtt ülve (csak nincs kapacitás mindenkihez kiküldeni szerelőt minden bejelentett hibára, nyilván).

    Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

  • xboxx

    kezdő

    válasz Cifu #113576 üzenetére

    Ez a szöveg arra jó,hogy pillanatnyi időre eltusolják a hiba megoldását.

    Elmondom hogy működik ez a gyakorlatban.

    1. hívásra ki sem jönnek, max kapsz egy sms-t hogy nincs hiba. Magyarul hülyének vagy nézve.

    2. hívásra talán kijön valaki , érdemi munka nem igazán történik , vagy megjavul vagy nem.

    3. hívásra , ami már asztalcsapkodós hangvételű , jellemzően 24 órán belül teljesen megjavul a sebesség

    De ha ez sem segít ,akkor jöhet a 4. hívás kötbér igénnyel és NMHH -val megfűszerezve.
    Érdekesmert ilyenkor 24 óra alatt garantáltan helyre áll a rend.

    Szóval lehet a telekomot védeni és az apróbetűs résszel nyugtatni magad, vagy el lehet érni azt is ,hogy azt kapd amiért havonta fizetsz.

    Természetesen ezt nem a jelenlegi maradjotthon helyzetre értem. Most valahogy megértőbb vagyok én is. Szerencsére most nincs is semmi baj a sebességekkel.

  • Szpisti

    addikt

    válasz Cifu #113576 üzenetére

    Értem én, hogy megvan a minimum. De ha a terhelés miatt ennyi, akkor talán változna ez az érték, és hajnali 3-kor megvolna a maximum. Vagy ha ez a "hiba" terhelés miatt van, akkor talán megtehetnék azt, hogy megírják, hogy a hiba emiatt van. Amúgymeg: nekem furi lenne, hogy pont a feltöltés terhelődik le, és a letöltés teljesen okés. Inkább fordítva lenne ez nem?

  • mlinus

    őstag

    válasz Cifu #113576 üzenetére

    Bocs, de komolyan? :D
    Egyrészt a szolgáltatók kötelesek best effort módjára szolgáltatni. Másrészt ha hálózatbeállítási hiba miatt lehetetlen elérni a hírdetett sebességet, akkor hiába van meg a garantált, azt javítani kell.

    Olvass kicsit vissza, én is most ezzel szenvedek. Egyik napról a másikra 285 mbitre korlátozódott a letöltésem, próbáltak lerázni, de végül kiharcoltam hogy komolyan vegyék, kiderült hogy az ő oldalokun volt elrontva valami, és megoldották, rögtön visszaállt a szokásos 900+ mbit.

    Most a feltöltési sebességem feleződött le hasonló módon. Hiába van meg a garantált, egyértelmű hogy egy ONT bug miatt addig nem fogok 500 mbit fölött mérni amíg át nem hangolják.

    A logikádat követve viszont ez sose lenne kijavítva, pedig simán javítható, és semmi köze a hálózat terheltségéhez.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés