Hirdetés
- Milyen SSD-t vegyek?
- Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
- Érezhetően gyorsít az új Ryzeneken az érkező Windows frissítés
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Milyen videókártyát?
- SONY LCD és LED TV-k
- Elengedheti a köztes generációkat az Intel
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Fejlesztői videón a GreedFall 2: The Dying World
gp A PC-s korai kiadás alig egy nap múlva végre elérhető lesz.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Heimdallr75
őstag
válasz st.stofi #54864 üzenetére
passz, a jelek szerint megéri nekik... én beleuntam, 2 hét napi 1-2 óra telefonálás után itt tartunk, lemondatták velem a készülék rendelést, hogy az a gond, majd utána ismét rögzítették, bár erről már komoly kétségeim vannak, hát ha nekik ez megéri hogy a net havidíj 4x fizetik ki havonta legyen. jelenleg 5590 fizetek a netért, a kötbér részleges szolgáltatás esetén 4x, ha jól emlékszem.
igazából a legbántóbb a dologba, a számtalan ügyintéző, "visszahívom 15 perc múlva " típusú hozzáállása, természetesen soha senki nem hív vissza.
الغريبة في هذا الكوكب
-
Heimdallr75
őstag
válasz st.stofi #54866 üzenetére
nos fejlemény, most már szinte biztos hogy a telekom rendszere valami egybites cucc, ugyanis panaszt tettem reggel, most feltűnt hogy számlázott archiv tv (kezdetek óta előfizetve) mégis díjköteles minden műsor. Jeleztem, azt mondja hogy amíg a panasz folyamatban van (internetszolgáltatásra) nem tudja az archivot visszakapcsolni... beszarás..... tehát most ha a panaszkezelésben kihúzzák a 30 napot akkor majd egy hónap múlva lehet vissza kapcsoltatni a soha le nem mondott archiv tv-t. Szóltam a családba hogy senki ne használja, mert igaz egy egy műsor 50Ft , de ha arra is hónapokig kell majd reklamálni...
(nekem úgy fest, hogy az új rendszer még az elődjénél is nagyobb hulladék. a legnagyobb vicc, azt mondja a panaszom emailbe küldjem el, mondom mégis hogy? hiszen pont az a panaszom, hogy nem tudok emailt küldeni... erre menjek be, vagy levélben...megjegyeztem itt és most beszélünk hangrögzítéssel, tehát akár le is írhatja a panaszom... )
[ Szerkesztve ]
الغريبة في هذا الكوكب
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz st.stofi #55332 üzenetére
Szia!
Igen van benne buktató, még pedig az, hogy UPC-nél a modem regisztráció két szintű, vagyis az előfizető az említett címen csak olyan modemet tud regisztrálni magának, aminek a MAC címe benne van a UPC ide vonatkozó adatbázisában, és mivel ez a modem a Telekom-tól származik, sajnos nem fogjátok tudni regisztrálni! Én is vettem már piacon (mint utólag kiderült Telekom-os) EPC3925-öt, amivel semmire sem mentem, mert UPC netem van! Aztán végül is sikerült találni UPC-st, így már van tartalék CISCO eszközöm.
-
Petari
csendes tag
-
dchard
veterán
válasz st.stofi #55344 üzenetére
Sehol nem írtam olyasmit, hogy a hálókártya az ethenet keretek offload-olja. Az pedig, hogy az offload képes FCS hibát okozni, saját tapasztalat. XP-n első generációs Relatek 10/100-as kártyával az első driver verziók jó részével ilyen hibát dobott a Wireshark. Nyilvánvalóan valamilyen driver hibáról (RTL vagy winpcap) lehetett szó, mert a benne lévő adat magasabb rétegen érvényes volt, ez pedig nyilvánvalóan lehetetlen egy sérült ethernet keret esetében (hacsak nem mindig pont a fejléc sérül, kevés rá az esély). Ebből is látható, hogy nyilván nem valójában sérült az FCS, csak az adatmegjelenítésben, feldolgozásban lehetett valami probléma. Érdekes adalék, hogy linuxon ezzel soha nem találkoztam, az érintett kártyatípusokkal sem.
Minden másban ugyanazt írtad le, mint én, örülök, hogy egyetértünk
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
adika4444
addikt
válasz st.stofi #55678 üzenetére
És neked nem is rosszalkodott? Nekem múlthéten tán csütörtökön reggel dobta fel a kis lábacskáját, azóta sehogyan sem megy, több MAC címet is próbáltam nem ment, újra is indítottam a HGW-t, de nem lett jó. EPC3925-ös a HGW.
üdv, adika4444- Ha egy munkát 30 perc alatt elvégzek, az azért van, mert 10 évet töltöttem azzal, hogy megtanuljam, hogyan kell 30 perc alatt elvégezni. Az évekért tartozol nekem, nem a percekért.
-
westcoastog
veterán
válasz st.stofi #55783 üzenetére
Ha kicsit tovább olvasol akkor látható hogy a rossz bekötés volt most a ludas.
Ha stabil marad a dolog akkor lehet vdsl lesz, egyelőre nem tudom mi legyen, gondolkodok a kettő között.
Okozott a szerelő egy jó kis fejtörést a bekötésével.Legelső 2mbitre való sebességcsökkenésem után elvileg csináltak valamit a faluban a vonalon, csak a bekötött dobozka miatt lett vacak megint.
-
btz
addikt
válasz st.stofi #55790 üzenetére
Én is pont ilyeneken gondolkodom. Ha valakinek nincs energiája a csináld magad mozgalomhoz, akkor minusz 1 ügyfél, miközben a dolgok hátterében lehet, hogy egy doboznál kisebb gond van.
Az ügyfél ugye azt is fizeti a szolgáltatásban, hogy nem neki kell kábelt szerelni, vagy felmászni az oszlopra.
Télen volt egy ügyfél aki azért, (átkozta és) akarta kihívni a Telekomot hogy a parabolájáról söpörjék le a havat, mert nincs adás. Mikor rákérdeztem, hogy fájdalmas-e ezt magának megcsinálni, akkor azt mondta, hogy azért fizeti a díjat, hogy ezt is megcsinálják.[ Szerkesztve ]
ⓑⓣⓩ
-
DJ. Ru$y
nagyúr
-
dchard
veterán
válasz st.stofi #55836 üzenetére
Arról már nem is beszélve, hogy hol van az az ÁSZF-ben rögzítve, hogy IP-t kell tudnia váltani és hogy milyen sűrűn? Sehol. Ez nem jófejség volt, hanem butaság. Biztosan nem dicsérnék meg azt az ügyintézőt, aki ilyen indokkal engedett bontani...
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz st.stofi #56140 üzenetére
1. Százezer forint? Ez valami vicc? Szerintem a Telekom-nak ez körülbelül 0.125 ezred mp-es bevétele...
2. Az élőhangos bejelentkezést mint tudjuk sokszor megvalósítják annyiban, hogy felveszik, megkérdezik mi a problémád, majd tovább kapcsolnak az illetékeshez, ahol várhatsz akár 2 óra 123 percet is, mert már túl vagy az élőhangos bejelentkezésen, vagyis a szolgáltató eleget tett a jogszabályban foglaltaknak.
[ Szerkesztve ]
-
-
spici
tag
válasz st.stofi #56461 üzenetére
Köszönöm a választ, először azt tanácsolták, hogy várjam meg a telekomos panaszbejelentést, ha azzal nem vagyok megelégedve akkor érdemes feljebb / tovább lépni.
Attól félek inkább, hogy akkor jönnének tesztelni amikor véget ér a szeles időszak és oda 6 hónapnyi telefonálgatás, vagy kötelezhetem őket arra, hogy teszteljék , vizsgálják meg a kábeleket máshonnan hozott , hozzáértő szerelőkkel vagy erre nekem nincs jogom?
-
Gyurma_13
tag
válasz st.stofi #56568 üzenetére
Sziasztok! Nálam is ugyan ez a hiba jelentkezik a facebook profilképek nem töltődnek be, meg belassul.
Ez most kinek a hibája? A telekomot lehet hibáztatni vagy ez tőle független? Nálam már több hónapos probléma ez, azon vagyok, hogy felmondom a francba a szolgáltatást ha ez az ő számlájukra írható.Amúgy ha VPN-en csatlakozok az akkor meg hasít és pillanatok alatt betöltenek a képek.
Látom azt írjátok, hogy ha valamit átállítok a routeren az javít a dolgon, de ezt miért nem tudják ha betelefonálok hozzájuk és kapcsolják a szervizeseket?Tíz hívás után egy rendes hozzáértő szervizest sikerült kifognom és ő már tudhatta miről beszélek és ő is a nemzetközi vonal túlterheltségét emlegette.
De a probléma még ma is létezik és csak az ő rendszerükön jelentkezik. Ha hibajegyet küldök, visszajelzik, hogy megtalálták a probléma okát és javították és hogy minden oké. De mindig kiderül, hogy semmi sem oké, ua. a hiba!
És a speedtesztel takaróznak, hogy sávszél az rendben, a Facebook az nem rájuk tartozik. Fel sem fogják mi a problémánk! Ugye mondhatom többes számban
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz st.stofi #56857 üzenetére
De lehet meg kell várni, mit ajánl helyette a Telekom! Amikor tavaly UPC megszüntette a nagyobbik analóg csomagját, és mindenkinek kevesebb lett az elérhető analóg csatornák száma, akkor kedvezményesen lehetett boxot vagy kártyát kérni "kárpótlásul", ha erre hivatkoztál az ügyfélszolgálaton. Azt hiszem 190Ft/hó a kártya, és 490Ft/hó a box (ezen árak helyett), utóbbiból én is akkor kértem másodikat.
[ Szerkesztve ]
-
MajaG
senior tag
válasz st.stofi #56857 üzenetére
Ez mind Vidanet terület...a Vidanetnek szüksége van a sávszélességre, szóval ez várható volt. Ezeken a területeken jelenleg a Telekom nem értékesít KOAX-on TV szolgáltatást, csak a meglévő ügyfeleknek biztosítja tovább. Itt KOAX-on IPTV pl. sosem volt, a hálózat miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Heimdallr75
őstag
válasz st.stofi #56925 üzenetére
Hát annak fényében, hogy karácsony óta tart a dolog, eddig egy semmitmondó levélen kívül semmit nem kaptam, és e hó 14.-én tettem panaszt ismét, amire 30 napjuk van, és már most küldtek sms-t ez biztató
persze lényegtelen hiszen a 31. napon a hatósághoz fordulok.[ Szerkesztve ]
الغريبة في هذا الكوكب
-
foxymaci
senior tag
válasz st.stofi #56924 üzenetére
Köszi szépen a segítséget! ki kértem a felvételt mert szerintem elég furán kommunikáltak velem de azért beszaladtam egy T-Pontban ahol felhívták a behajtási osztályt és MÉLTÁNYOSSÁGBÓL közölte az ügyintéző eltörölték a visszakapcsolási díjat és kifizettem a számlát ennyit értem el jobb mint a semmi de elég fura mentalitás ez...
jahh még valami mellettem is épp panaszt intéztek gondoltam leírom mert az is hajmeresztő!
Mastercard mobil pay alkalmazással fizették be a számlát hó elején de a telekom csak egy hétre rá könyvelte el ezért összetorlódott a tartozása és ott is korlátozás történt szóval aki így szokott fizetni figyeljen nehogy neki is összetorlódjon mert a telekom nem azt figyeli ennél mikor fizetted be hanem mikor könyvelte be .... szánalmas_FoxY_ / Iphone 14 Pro / PS5 / iPad Pro 11 M2 / Watch Ultra /
-
Teko001
őstag
válasz st.stofi #57440 üzenetére
A HD esetében annyi az eltérés, hogy le van konvertálva egy kisebb változat is, és ahol nem bírja el a vonal, ott azt kapod. Lényegében egy külön csatorna/stream. Én pl. ED3-on is találkoztam a Ready változattal, egyszer amikor tesztelték. De egy idő után el is tűnt az a csatorna. Nem adaptív, vagy ilyesmi, és nincs lekonvertálva minden csatorna 3x IPTV-re elvileg. Nyilvánvalóan, mivel a Sat TV nem IP alapú, ahogy a DVB-C se, se az Analóg adás, oda le kell konvertálni külön is. Habár SatTV-re bizonyos csatornákat mintha nem is ők adnának fel
[ Szerkesztve ]
-
dchard
veterán
válasz st.stofi #57444 üzenetére
Erre a problémára lesz jó a vectoring, és pontosan azért fognak előbb utóbb mindenkit VDSL2-re rakni, mert a vectoring csak akkor működik hatékonyan, ha a törzskábelt használó összes előfizető vectoring képes eszközt használ, ami csak VDSL2-n érhető el.
A vectoring a bondingnak is előfeltétele, ami elsősorban vidéken, a központtól távol lakóknak fog majd normális sebességet biztosítani, mondhatni minimalizálja a DSL szolgáltatási területén most meglévő jelentős eltéréseket.
Az egy érdekes, kérdés, hogy a most kint lévő VDSL2 képes eszközök hány százaléka vectoring képes, illetve hogy SW frissítéssel azzá tehető-e.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
Ro-bika
csendes tag
válasz st.stofi #56857 üzenetére
Mint ahogy DVB-C-nél is elkezdték már tavaly:
A Telekomnál vége a digitális kábeltévének: jön az IPTV
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen