Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st.stofi

    tag

    válasz spici #56453 üzenetére

    Fontos, hogy nem csak minket felhasználókat, hanem a szolgáltatót is kötik bitonyos törvények, rendelkezések. Ha a hibabejelentésed kapcsán a hiba javítása nélkül zárnák le a hibajegyet, a lehető leghamarabb, de mindenképp 72 órán belűl jelezd ezt a Telekom felé, ugyanis a 6/2011. (X. 6.) NMHH rendelet 9. § 10. pontja kimondja, hogy:

    "Nem minősül elhárítottnak a hiba, amennyiben az előfizető az eredeti hibabejelentés szerinti hibát ismételten bejelenti a hiba elhárításáról szóló szolgáltatói értesítéstől számított 72 órán belül."

    Ugyan ezen rendelet fenti § 2. potja azt is kimondja, hogy a szolgáltató köteles javítani a valós hibát:

    "A szolgáltató köteles az előfizető által bejelentett, a hibabehatároló eljárása eredményeként valósnak bizonyult, érdekkörébe tartozó hibát kijavítani."

    Ha ezt nem teszi meg, a NMHH-hoz fordulhatsz, az eljárás igaz díjköteles, 3000 Ft-ba kerül, de egy számodra kedvező határozat esetén ez visszafizetésre kerül, és a hatóság kötelezi a szolgáltatót a hiba javítására, és egy ezzez hasonló határozat szerinten nálad is eléggé meg tudná győzni a Telekomot, hogy hozzáértő szerelőkkel sos kijavítsa a hibát:

Új hozzászólás Aktív témák