Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Madwe

    nagyúr

    válasz butch3r #21 üzenetére

    Vannak földi egységek is, azokkal kell elfoglalni. A hajók közben légi támogatnak, szóval az is hasznos, de kell szárazföldi egység egy bolgyó elfoglalásához.

  • warcat

    veterán

    válasz butch3r #21 üzenetére

    Valószínűleg még nagyon lassan ment minden elsőre, a fejlesztés,a megfelelő technológiák választása,a jó helyen felhúzott outpost station,hogy elérj egy jó adag nyersanyagot, az energia(pénz) és az ásványok egyensúlya(utóbbiból minél több kell anélkül,hogy csődbemennél)

    Elég sok a tanulnivaló de épp ezért élvezetes,mert rohamosan lehet javulni ám :)
    Ha nincs megfelelő flottád,az felhívás keringőre az agresszívabb AI személyiségeknél,garantáltan neked fognak ugrani ha nincs közelebbi préda épp.A kalózok felbukkanása scriptelt,az egy emlékeztető,hogy nem szabad elhanyagolni a hadihajókat.

    Bolygókat csak földi egységekkel lehet elfoglalni,van armies oldal a bolygóknál.
    Landolás előtt le kell bombázni a földi védelmeket,különben a komoly túlerő is elvérzik.

    Én személy szerint gyorsan eltettem láb alól az agresszív xenofób szomszédomat,mert abból sosem lett volna normális szomszéd,csak a megfelelő alkalomra várt (ha figyeled,hogy milyen a pontszáma a kapcsolatotoknak az sokat segít,mondjuk 200 alatt készülj a háborúra,azon a ponton csak a flottáitok méretkülönbsége segít,hogy ne támadjon)
    Viszont ahogy összecsuklott és átadta a 3 bolygóját,az egyébként békés szomszédaim aggódni kezdtek és persze szövetségbe tömörültek.Utólag azt mondom,hogy jobb döntés lett volna elsőnek elverni az egyiket,mert ez az agresszív állat senkivel sem tudott volna összehaverkodni)

    [ Szerkesztve ]

    EA: It's in the crate!

  • warcat

    veterán

    válasz butch3r #25 üzenetére

    Ez így van,de vannak olyan rendszerek,ahol a környéken sincs számodra lakható bolygó,viszont komoly erőforrásokkal rendelkeznek.Ilyenkor ha ledobsz egy outpostot,akkor az gyárt határokat neked és felépítheted a bányáidat :)

    A wormhole technológia eddig nagyon OP medium 4-karos galaxisban,gyakorlatilag azonnal támadhatóak a szomszédok fővárosai és az első fejlesztéssel át tudok ugrani a karok között sötét űr túloldalára,így most egy nagyobb szelet lakatlan térséghez jutottam.

    Most az a kérdés,hogy ott próbáljak mindent belakni,vagy nekiugorjak most a szomszédos koalíció szétverésének.Az egyik tagot gyakorlatilag egyből el tudnám intézni,kérdés,hogy addig a másik két oldalon kitartanának-e a határok pl védelmi állomásokkal. Ironman természetesen szóval érdekes probléma,nincs visszaút.

    [ Szerkesztve ]

    EA: It's in the crate!

  • warcat

    veterán

    válasz butch3r #27 üzenetére

    Csak akkor építhetsz bányát stb ha a nyersanyag(a rendszer) a színeddel megjelölt határokon belülre esik.
    Ha ezzel nem volt problémád,akkor vagy nagyon mindent kolonizáltál és a határaid elterjedtek, vagy nem használtad ki a lehetőséget :) Sorsol olykor nagyon durva rendszereket a gép,a szomszédomnál az egyikben 15 ásvány van,mellé még energia meg kutatási erőforrások.Az ilyenre azonnal le kell csapni,bőven megéri az outpost költségét.

    Ironman az a galaxis mérete,AI-k száma stb beállításoknál egy választható opció,alapból off.A lényege,hogy csak egyetlen mentésed van,ezt folyamatosan a játék közben felülírja a játék az aktuális autosave-el.
    Lényege,hogy nem lehet visszatöltögetni,egyébként csak ilyenkor aktívak a Steam achievementek.

    Europa Universalis IV-ben nem tetszett,csirke voltam,de itt eddig bejövős :) Minden döntésnek igazi súlya van.

    [ Szerkesztve ]

    EA: It's in the crate!

  • Madwe

    nagyúr

    válasz butch3r #27 üzenetére

    Ironman, azaz a játék folyamat ment, s nem tudsz mentéseket visszatölteni, így egy adott döntésed után nem tudsz viszakozni, vagy együtt élsz a következményekkel, vagy újrakezded az egészet :D

  • butch3r

    senior tag

    válasz butch3r #31 üzenetére

    sorry a több postért. de a tutorial nem mondja én meg nem bírok rájönni, hogy hol kell földi támadó flottát hozzáadni flottámhoz? legyőztem ellenséges bolygót védelmét de nem tudom elfoglalni mert nincs támadó flottám/generálom :R :W

    áh azt hiszej rájöttem. anyabolygón lehet recruitálni majd embark-olni kell őket saját kis hajóikba. gondolom miután legyőztem a védelmet kéne oda vinnem őket és támadni de majd holnap este kipróbálom.

    [ Szerkesztve ]

  • warcat

    veterán

    válasz butch3r #32 üzenetére

    A saját bolygódnál ugye 4 tab van,egy összefoglaló, a felszín,armies és spaceport.

    Az armies lapon van olyan,hogy recruit (toborzás),értelemszerűen nem védelmi,hanem támadó hadseregeket kell gyártani.Jobboldalt ugyanezen az ablakon középtájon lesz olyan,hogy embark all,ekkor kihajóznak.Saját csapatszállítójuk van,ezeket érdemes külön mozgatni miután szétzúztad az ellenállást(úgyis bombázol közben,van idejük odaérni).
    Ha szétlőtted a földi védelmet akkor a hadseregeket kijelölve jobbklikk a bolygón és "land all"

    Gondolom a korábbi kérdésedre már rájöttél,az ellenséges bolygónál vannak opciók az orbital bombardment erősségére,az itt választhatók függenek a normáktól amiket a civilizációd követ.
    Oda van írva mindegyikhez,hogy mennyit sebez egységnyi idő alatt és persze ez követhető is ahogyan csökkennek a földi erődítmények védelmi értékei.

    [ Szerkesztve ]

    EA: It's in the crate!

  • Madwe

    nagyúr

    válasz butch3r #36 üzenetére

    Nekem leginkább a ledger hiányzik, ami az eddigi paradox játékokban rendre megtalálható. Persze értem h pl idegen civilizációról most kevesebb info pl szándékos lehet (régebbi címeknél pontosan láttuk haderőt, most pedig csak egy százalékos rendszer van (ha inferior akkor 75% vagy kisebb a hadereje, ha superior akkor meg 150% felett van) de azért azt mindig szerettem bújni egyéb infok után kutatva is.

    Mondjuk paradox eszméletlen tempóban frissíti az ui-t is mindig ingyenes updateek formájában, uh még akár ez is belekerülhet (ahogy pl az is h ha balklikkelek egy egységen, akkor ne össze vissza kelljen klikkelgetni meg g-t lenyomni h odamenjen egy másik egységhez, hanem simán a jobb oldali részen ahol ott a neve elég legyen egy jobb klikk. Húh de örülnék ennek :D

  • Vesa

    veterán

    válasz butch3r #38 üzenetére

    Mivel Paradox game -és még sikeres is- , borítékolható a tonnányi DLC. Biztosra veszem pl. a "kém DLC-t".
    Kereskedelem kvázi nincs, de szinte biztos, hogy ez is lesz idővel. Potenciál van a játékban nagyon, főleg, hogy modolható is.

    A tudomány a valóság költészete!

  • Madwe

    nagyúr

    válasz butch3r #94 üzenetére

    Az late game mechanika mint a robot lázadás stb. Ezekre általában egyedül nem leszel képes eleinte, szerezz erős szövetségeseket:)

  • Madwe

    nagyúr

    válasz butch3r #96 üzenetére

    Late game onnantól van, amikortól a birodalmad ereje kb. a legnagyobb, s már nem lenne kihívás leigázni a maradék népeket, fallen empire-öket. Mondjuk a linked alapján a warp3 technikára gyanakszanak ami triggereli őket...

    [ Szerkesztve ]

  • butch3r

    senior tag

    válasz butch3r #98 üzenetére

    Sikeresen legyőztem őket.

    Aki maga akarja megoldani annak spoilert tartalmazhat!

    A frontális támadás elsőre nemjött be, hiába mentem 46k-s flottával, kevésnek bizonyult. Mivel beléptem egy föderációba így szerencsére láttam épp mely rendszereket támadja Unbidden és a 46k-s flotta elég volt a 19k-s flottái ellen. Amint elgyőztem egyet a roncsokat kutattam és 3-4 ilyen flotta legyőzés és kutatás után megkaptam az unbidden fegyverét. (nevére most nem emlékszem). Utána közel 3 évet állt a flottám szárazdokkban mire upgradeltem az összes hajót az új fegyverre de ezzel a frontális támadással sikerült legyőznom a kp-i rendszerüket :) (48k-val mentem, 30k maradt a flottából...)

  • Ry0K3N

    senior tag

    válasz butch3r #108 üzenetére

    Én betámadtam egy rendszerét mire a flottájával bejött és szétszedtem. Kikutattam én is a fegyvereit de hagyom had garázdálkodjon. Úgyis mindenki utál a galaxisban legalább elvégzi helyettem a piszkos munkát. :DDD
    Engem meg valamiért nem támad egyenlőre.

    A fegyvereivel kipróbálom nemsoká hogy megy egy fallen empire ellen.

    [ Szerkesztve ]

    "Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

  • warcat

    veterán

    válasz butch3r #155 üzenetére

    Dehogy, a muve alapvetően egy lengyel cég a mi cdgalaxisunkhoz hasonlíthatóan és ők ott még komoly kedvezményeket kapnak a szoftverárakra (Oroszország közelsége?) később terjeszkedtek a csehekhez és talán a szlovákokhoz is és talán idén vagy esetleg a tavalyi év végén indult el végül a magyar oldaluk,már vettem pár dolgot itt.

    Mondjuk ez a dlc különösen olcsó,ha megnézed az új Europa Universalis kieget (Rights of Man) vagy a plantoids Stellaris dlct, ott sokkal kisebb az eltérés (az előbbi 20 euró helyett ~ 15, utóbb 7.99€ helyett ~6€)
    mig ez a Leviathans gyakorlatilag 10€ ár felénél is kevesebb, lehet,hogy benéztek valamit,de mivel már megtörtént a fizetés, panaszkönyv a padláson,várom a kulcsot holnap :)

    EA: It's in the crate!

  • warcat

    veterán

    válasz butch3r #163 üzenetére

    A fanatic xenophobe +30%, a despotic/star empire 10/20%-ot ad a határokra, ez elvileg csak a bolygókból "kisugárzott" határokra vonatkozik,de ha a frontier outpost úgy van lerakva,hogy beleér a birodalom többi részébe,akkor az egész hízik szépen és ez hatalmas területeket jelent.

    A 2250-es évekre északon egy xenofób fallen empire + a saját határom segítségével, délebbre egy királyság visszanyesegetésével (abandon planeteztetésével + 2 frontier outpost segítségével) gyakorlatilag elkerítettem magamnak egy 1000 csillagos galaxis harmadát.

    Itt a problémát az jelentette,hogy ennek a zónának a közepén(én a belső karon,ő kívül) csücsült a fentebb említett advanced startos AI a 14 bolygójával,én a tudomány fejlődése érdekében maradtam 6 bolygónál.
    Meglett a battleship, este kipróbáltam egy gyors háborút, a 8.8k-s flottám ellenében jött 11.6-al.Egy kis átépítés és még 2 csatahajó + pár kísérő segítségével ezt el lehet verni (ha máshogy nem,csapdába csalod, a star fortress még kb 3 évre volt)
    Viszont utána kellett volna még vagy 4 megismételt háború a kiirtásához,a közötte levő szünetekben pedig nyilván maradt volna a határok csinosítgatása valamint az 5 bolygós science directorate leirtása.

    Rá kellene magam venni a 600 alatti galaxisokra,azt még esélyes is befejezni :) Felette általában amikor látom,hogy na innen már marad a hosszadalmas takarítás és a galaktikus krízis,beleunok, de közben mindig bevonz a játék egy új körre.

    EA: It's in the crate!

  • Chabe89

    addikt

    válasz butch3r #170 üzenetére

    Bolygókon kisebb költségekkel tudsz építkezni és a fenttartásuk is olcsóbb. Nézd meg mi szívja el a creditet és rombolj le pár állomást az ürben, ha sok van. Én eleinte mindig csak energiát bányászok az űrben a bolygókon meg a többit.

  • warcat

    veterán

    válasz butch3r #170 üzenetére

    Látatlanban nehéz segíteni sajnos,de nem szokott ilyen problémám lenni,a bolygókat specializálni kell általában,és gondolom van power hub II mindegyiken.
    De 2350 környékén ha csak ennyi kutatási pontod van( a 30-40 az 100 évvel korábban simán hozható),akkor úgy tippelem,hogy nagyon elmaradtál a technológiával,gondolom túlterjeszkedtél az elején és befulladt az egész.

    Továbbra is az a formula ha jól emlékszem,hogy minden bolygó 10%-ot ad pluszban a technológiák kifejlesztési költségéhez,valamint minden pop 1%-ot.Ezért úgy kell kolonizálni,hogy a lehető legnagyobb bolygókat és (az elején) csak azokat,amelyek segítségével új rendszereket fedsz le a területeddel, mert az azokban a rendszerekben felhúzható új űrlabokkal ellensúlyozni lehet ezt a költséget,amíg felfejlődik a populáció és lesz kit dolgoztatni a bolygón levő kutatóközpontokban.

    A kolonizáció nagyon megterhelő a birodalom (techhnológiai) fejlődését nézve, gyakori tipp,hogy maximum kettő bolygó van/legyen ilyen bébistátuszban (ez kb 10 popnál a planetary adminnal ér véget)
    Ki van ez találva,ez pont egy mechanizmus a játékos mértéktelen terjeszkedése ellen,van még pár.
    Később ha nincs már hely,még mindig belakhatod a határokon belül lévő bolygókat !

    Általában elmondható,hogy ha a sok bolygós utat választod,akkor el fogsz maradni a technológiákkal és a túlerővel kell győznöd,ezért ilyenkor érdemes minden kategóriában (legyen valami alap pajzsod/páncélod a hajókra, rank 2 fegyver,hajtómű/szenzor/erőmű) egy szintet kifejleszteni, majd minden más fejlesztést olyan dolgokra koncentrálni,amit az ellenfél hajóroncsaiból nem lehet kikutatni.

    Még az energiára visszatérve: a játék későbbi részeiben teljesen normális,ha a flottád elindulásakor minuszba kerülsz,a parkolt flottára ugye van egy csomo kifejleszthető kedvezmény.
    Mindenesetre a hajók sima fenntartása önmagában elég szép summát visz el az energia- és ásványtermelésből, ezért fleet cap vagy felette csak akkor vagyok, ha:

    -a jelenlegi fleet capem jóval alacsonyabb a birodalom valós gazdasági erejéhez képest, és kell elrettentésnek,hogy az AI ne ugorjon neked csak azért, mert kicsi a flottád harci összértéke
    -közvetlenül háború előtt.Hadihajókat tárolni nagy pazarlás :)

    EA: It's in the crate!

  • Habugi

    addikt

    válasz butch3r #176 üzenetére

    Hogyan értve?

    Minden játék/menet más és más.., a kezdésen rengeteg múlik, az pedig gyak. kizárólag attól függ mit oszt le neked a játék. Terület, erőforrások, officerek, kormányzók, admirálisok stb..

    Például ha az első 3-7évben találkozol a környezetedben Trader Enclaveel, az egyenlő egy repülőrajttal. :K

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Habugi

    addikt

    válasz butch3r #178 üzenetére

    Játékindításnál be tudod állítani hány "Advanced AI" legyen kezdésnél, illetve azt is, hogy közvetlen melléd/a közeledbe tegye-e őket a játék. Ez az Advanced AI beállítás annyit jelent, hogy valamennyi előnnyel kezdenek hozzád/többi AI-hez képest is. :K
    Ha nem akarod nem lesz ilyen és/vagy nem melléd teszi le!

    Nekem nincs különösebb gondom a sectorokkal.. :N
    Ne vedd fel pls de kormányzót is kapnak a sectoraid ugye?!

    Az ominózus beállítás egyébként ami a mezőkön található nyersanyagokat hivatott kezelni éppen akkor építhet bármit/illetve azt amit a 4 lehetőség közül választhatsz ugye mint "fókuszt".., amikor nincs bepipálva.

    Rém faék beállítással kezelem egyébként a sectorokat, függetlenül attól a fókusz éppen micsoda, energy/mineral/science vagy "mindenes".., konkrétan soha shemmi nincs pipálva, az összeset kiveszem már a sector elkészítését követő pillanatban.
    Annyi beállítást kapnak csak hogy mely területre fókuszáljanak, pl energy és azt hiba nélkül végzik is onnantól a továbbiakban. Függetlenül ettől, az adott bolygókon lévő science/hydrofarm stb épületeket is pöpecül fejlesztik időközben.

    Egy okot tudok elképzelni ami megakaszthatja az egész gépezetet/építkezést, azt pedig az hogyha az adott sectornak nincs elegendő saját energy & minerals termelése, mert ugye..

    - amikor megcsinálsz egy sectort, onnantól "bevételének" max 75%-át dobhatja be a birodalmi közösbe, kvázi neked, függetlenül attól milyen specializált bolygók alkotják & hány darab

    - ugye az ember törekszik arra a sectorlinkek kialakításánál, hogy lehetőleg csak maguk a bolygók szerepeljenek benne, illetve a legkisebb erőforrás termeléssel bíró rendszerek mint átkötési pontok, hogy azt a bizonyos 25%-ot minél kisebb/kevesebb helyről nyelje be adott sector..

    - no és most ugrik a majom a vízbe, a fentiek figyelembe vételével simán előfordulhat az a helyzet, hogy van pl egy kisebb sectorod, aminek a saját nyersanyag termelése annyira kevés (25 vagy 50%-on is..), hogy azért nem épít/fejleszt az őt alkotó bolygókon, mert egész egyszerűen nincs miből, a kormányzónak nincs miből gazdálkodnia..! :N

    Rém egyszerű a történet, ennek a helyzetnek a kezelésére van két gomb a sector management panelen, ezek segítségével a birodalmi közösből Te tudsz adott mennyiségű nyersanyagot adni adott sectoroknak.
    Ez nem havi mennyiség, hanem egy fix érték, pl 500 minerals, ami a kormányzó AI általi építkezések/épület fejlesztések alkalmával hamar elfogyhat, ilyenkor újra adni kell.
    Másik megoldás hogy az ember összeszorítja a fogát és csatol adott sectorhoz olyan mineral termelésben gazdag, egyébként bolygótlan de bányászállomásokkal telerakott rendszereket amikért a szíve megszakad mert ugye ilyenkor pl 75%-ra állított sector sarc mellett megy a lecsóba a másik 25%.., kiesik a birodalmi közösből.., cserébe lesz miből gazdálkodnia a kormányzónak és végrehajtani, proper, a beállított módon kezelni és fejleszteni adott sextort. :K

    Őszintén bevallom a magam részéről ez utóbbi módszert kerülöm mint disznó a kést.. :D

    Törekszem minél kevesebb rendszerből összehozni a sectorokat, kvázi csak bolygók és a köztük lévő linkek kialakításához szükséges, a legkisebb erőforrás aldozatokkal járó bányász rendszerek átkötési pontnak való alkalmazásával.
    Amennyiben példának okáért ez pl egy "science sector", kutatás bónuszos kormányzóval, orbitális obszervatóriumokkal stb, 2-4 bolygóval melyek minimum 50%-ban laborokkal (legyenek ezek pl I-es laborok..) vannak megpakolva és minden más csak energy & élelmiszer, adja magát hogy "enyhén" (;]) mineral/nyersanyag szegény lesz a sector, gyakorlatilag zéró termeléssel.
    Magam adagolom ezen sectorok számára a nyersanyagot, adott időközönként a panelen ránézek mennyi tarlakéka van még abból amit adtam neki és ha pl 300-500 mineral alá süllyed akkor tolok még alá egy ezrest, viszont ennek menete elég változó.., pl egy új épület fejlesztés elkészültekor többet is szoktam adni, pl random labor I --> II vagy Powerplan II --> III esetén.., mert rengeteg található belőlük a sectorban/az azt alkotó bolygókon.

    Töltsd be egy olyan állást, ahol tapasztalható az általad le/körbeírt jelenség, miszerint látszólag nem fejlődik a sector, nem épít és nem fejleszt épületeket a kormányzó, nyisd le a management panelt és erős a gyanúm hogy azt fogod látni/tapasztalni, hogy amellett hogy adott sector havi nyersanyag bevétele elég csekély, a jelenleg elkölthető mennyisége/tartaléka is nulla. :K
    Adsz neki egy kis naftát a birodalmi közösből és szépen be fog indulni.., feltéve persze ha van miből beadagolnod adott szektornak, mert éppen nem egy gyártássorozat kellős közepén van és van eltárolt nyersanyagod.

    Energy esetén pl olyan "praktikát"/taktikát alkalmazok, hogy a bolygófelszíneken figyelek rá hogy ne legyen erős túltermelés, mivel a sector fejlesztési mechanika olyan hogy jóval kevesebb szükségeltetik hozzá mint mineralsból. Így kvázi szektorba vétel után, 75%-os tax mellett az a bizonyos 25% lecsó is elég kevés lesz.
    Amint bedobja a játék, egyből elkezdem tolni azt a fejlesztést ami azt szabályozza hogy hány szektorba nem vett bolygója lehet az embernek egyszerre és csinálok egy-két olyan bolygót, melyek minél nagyobbat (20+) és a popok élelmezését ellátni hivató hydrofarmokon kívül shemmi más nincs rajtuk csak Powerplan, amennyi kifér! :K
    Esetleg még egy-két általános morál javító épület, boldogság, lakhatóság stb..

    Főbolygó előnyben ugye, amit eleve nem lehet szektorba tenni, érdemes minél hamarabb "átköltöztetni" egy 23-25-ös, lakhatóság szempontjából minimum 80%-os planétára és max energy termelésre berendezni.

    A játék "második felében" pedig már Synthek.., nagyobb Tomb(magyarítással tán "sírhalom") bolygók, koppra rakva Powerplannel, Synth only populáció, extra termelési bónusz és élelmezés sem szükséges! :N
    Adja magát az egésznek az az értelme, hogy ezek a bolygók soha nem fognak sectorba kerülni, így járulnak hozzá leghatékonyabban a havi energia managementedhez, veszteség nélkül.

    No hát ez nem lett rövid, mea culpa, viszont nem igazán lehet ezt normálisan, példákkal szemléltetve rövidebben levezetni.. :B :R

    (#179) Alucard1323:

    Ezen a fórumon, topictól függetlenül rettenetesen alacsony a tolerancia szint amennyiben warezról/virágboltról/"próbaverziókról" van szó, ASZF-et biztos skippelted mint a legtöbben. :)

    No offense, saját érdekedben került ezt a témát a békesség kedvéért.
    Honosítás tudtommal egyelőre 1.3-ig elérhető tartalmi szinten, DLC-k nélkül.
    A készítését végző csapat twitter/egyéb oldalán elérhetővé lett téve próbaverzióhoz való verzió is jó pár héttel ezelőtt.

    Attól hogy Steam Workshopban klattyolod a modot shemmi nem fog történni, ugyanis a játékod nem Steames, kvázi egy nemlétező telepítés mellé nem fog neked semmit letölteni egy számára nem létező játékhoz! :N

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

  • Chabe89

    addikt

    válasz butch3r #206 üzenetére

    Direkt ezért néztem a mai streamet, de semmit nem mutattak szinte. A végére sikerült bealudnom. :)

  • warcat

    veterán

    válasz butch3r #210 üzenetére

    Stellaris: Utopia "Path to Ascension" Release Date Reveal Trailer

    Jól választottak, hamarabb nem lenne kész,legalább lesz idő az új Mass Effectre.
    Az ára kicsit borsos,kíváncsi leszek mennyi lesz muve-n keresztül,viszont mivel már 712 óránál járok,biztos vétel,kell az újdonság.
    Insane+agresszíven simán verem az advanced startos AIkat, bár azt még nem vállaltam be,hogy mellettem kezdjenek,az már tényleg túlzás (gyakorlatilag jön az első pár év során a követelés,hogy protektorátus leszel,vagy halál :D )

    EA: It's in the crate!

  • Hokunda

    aktív tag

    válasz butch3r #210 üzenetére

    Azért remélem, hogy mondjuk egy CKII Horse Lordsnál jóval többet ad 20 euroért. A Leviathan 10ese után elég gyorsan jön, bár paradoxnál annyira nem is.

  • anatron

    aktív tag

    válasz butch3r #25 üzenetére

    Az outpost a játék elején jön jól.Én pl arra szoktam használni,hogy úgymond kjelölöm a leendő birodalmam határait.Mert ugyebár az outpost alá kerülő bolygóra lehet hogy nem tudsz telepeseket küldeni,mert nem olyan a bolygó mint szeretnéd,viszont más se fog tudni oda letelepedni.Ezzel a taktikával szoktam a játék elején az egyik szomszédomat "megfojtani" a másikkal meg igyekszem defesive stancet felvenni.Ez elég jó tax az elején szerintem.Közben a feljelölt területeken folyamatosan építem ki a gazdaságot is,aztán ha eljön az ideje elkezdem terraformálni a bolygókat és telepeseket küldök oda.Utána persze már nem lesz szükséged az outpostra.

    [ Szerkesztve ]

  • woryz

    senior tag

    válasz butch3r #305 üzenetére

    Nekem csak az alapjáték van meg, szóval melyik DLC-t / kiegészítőt ajánljátok? :)

    Bár ahogy nézem, nem olyan sok minden van amit érdemes megvenni... Talán csak ez: "Stellaris: Plantoids Species Pack" nem? Vagy ez sem? :P

    [ Szerkesztve ]

  • warcat

    veterán

    válasz butch3r #397 üzenetére

    Enigmatic deflector.

    Az enigmatic fortressen keresztül elérhető, régebben az összes technológiát megkaptad, gyakorlatilag rejtett tech ter 6 volt a játékban, most viszont csak egyet kapsz meg.

    EA: It's in the crate!

Új hozzászólás Aktív témák