- Milyen processzort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Riasztó topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
darius
tag
válasz wrx-sti #1418 üzenetére
Szép, de kissé túlzásba vitték a matricát.
A külső ne tévesszen meg, egy-két dolgot mindenféleképp érdemes átnézni. Magam részéről még hozzátenném a kézifék (illetve a hátsó fékek műszeres) ellenőrzését.
A 68 lóerő érdekesen hangzik, vajon eredetileg is ennyi volt, vagy utólag tuningolták? -
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1429 üzenetére
A sport gyertya valóban dob rajta sokat.
De könyörgöm olvass utánna, mert a kipufoggó rendszer ha teljes rendszert veszel is maximum 5% teljesítmény növekedést okozhat.Komoly rally sport rendszerek szoktak 5% teljesítmény növekedést okozni ahol gázgyorsító dobok polírozott elvezető csövek és leömlő van 4:2:1 es rendszerben kötve.
Neked nem ilyen a rendszer, hangban sokat számít, de hogy lóerőben maximum 1 lóerő arra a nyakamat teszem.
Egyébként tényleg szép állapotú az autó, de belső képet is lőhettél volna, mert a beltér motortér, illetve a tornyok állapota nagyon sokat számít.
Renault power
-
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1451 üzenetére
Ahogy azt tanult kollégánk írta hengerfejes lett a kocsi.
A mutatványhoz friss olajra--> friss hűtőfolyadékra--> egy hengerfej tömítésre--> egy gépműhelyre lesz szükséged ahol síkolnak (4-5.000.-) --> egy nyomatékkulcsra--> és ha nagyobb a gáz akkor szelepszál szimeringekre lesz szükséged--> no pőersze a szelepfedél tömítés és a hengerfej csavarok kíséretében.Alsó hangon egy ilyen mutatvány 30.000.-40.000.- ígényes javítás esetén és akkor 200.000.- Km-ert elmegy az autó.
Gányolás és szükség megoldás esetén 15.000.-
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1519 üzenetére
Ha kosz lenne akkor 500-600 nem lenne soha.
Akkor nem lenne alapjáratod.
Hiszen akkor el van dugulva az alapjárati fúvóka oszt kész.Szerintem a már más álltal említett Keverék képző csavaron és az alapjárat állító csavarral kéne varjálni.
De ha még nem csináltál ilyet javaslom vidd el egy karbishoz, mert el lehet állítani 10literes fogyasztásraA co ból kéne kicsit visszavenni az alapjáratra meg ráadni.
De ezt füllre és fordulatszámra kell állítani látatlanba nem lehet.
A jó alapjárat pedig 780-820 között van.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1566 üzenetére
A hideg levegő beszívása és a vezetékben található szabályozó bimetál nem véletlen van kitalálva.
Télen a hidegben nagyon dadogni fog a kocsi.
Nyáron meg feleslegesen szívja a meleg levegőt amikor a hidegebb levegő egészségesebb lenne.
A féltengely zsírzással kapcsolatban annyit, hogy ahhoz adják a zsírt kis tégelyben vagy kis zacsiban, azt a zsírt használd, nem szerencsés mással helyettesíteni no persze lehet.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1571 üzenetére
A karburátorok működési elve a következő.
Benzin be benzin tovább a fúvókákon keresztül a vákuum hatására porlasztott állapotban hengerekbe be. sűrítés gyújtás robbanás kipuffogás öröm mert megy a kocsi.
Na most a következő.
A légszűrőházhoz 2 cső megy egyik egy műanyag előről a lámpatest mellé ott van neki a légbeömlő kivégva.
A másik pedig a kipuffogó leömlőre van bevezetve hogy onnan meleg levegőt tudjon szívni.
A légszűrő közös csonkjában amibe mind a kettő belemegy, van egy csappantyú és egy bimetálos érzékelő illetve működtető mechanizmus.
Ha hideg van akkor a csappantyú zár a meleg levegőt fogja engedni beáramolni.
Ha melege van a motornak akkor viszont a bimetál zár és a hideg levegő áramlik be.
Na most ha neked ez nincs meg akkor télen nyáron a hideget szívja majd amikor a motortér bemelegszik utána a meleget.Renault power
-
csab89
csendes tag
válasz wrx-sti #1583 üzenetére
szerintem semmi értelme a gázgyorsitonak! nekem sokáig volt, de kb fél éve én is eladtam az enyémet, és semmi változást nem vettem észre nélküle! a hangjáról annyit hogy nálam inkább hangosabb lett, mer mivel a nevébe is benne van h gyorsitja a gázok utját kifele, ugy nagyobb erövel áramlik be a kipufogóba, ami nagyobb hangot ad neki és lehet h egy kicsit jobban gyorsul töle az autó,de ha elvered az 1,3as suzukit akkor felesleges bele én sztem! lehet hogy hülyeséget irtam, de én ezt állapitottam meg róla! a fogyasztás az télleg sok, söt sztem felesleges is ha neked is igy bele van nyulva a lelkébe mint nekem! mer akkor kevesebb fogyasztással is ugyan ugy megy szinte! de ha birja a pénztárcád akkor semmi baj
Eladó felni favoritra, nagyon szépen mutatnak!!! fehér, 5 ágú! érdeklödni nálam ha érdekel!
-
csab89
csendes tag
válasz wrx-sti #1593 üzenetére
ezt most nem értem! a multkor azt irtad h 10-11 litert eszik városba...én arra irtam h nagyon sok! most azt irod h 6.4 + 7,6....az 1általán nem sok, söt.... és én sem azt irtam hogy 11-12litert fog enni ha +csinálod am + örülj neki hogy sport gyertyával csak ennyit eszik, mer ahogy halottam az ismeröseimtöl mindegyiknek jol +dobta a fogyasztását!
Eladó felni favoritra, nagyon szépen mutatnak!!! fehér, 5 ágú! érdeklödni nálam ha érdekel!
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1597 üzenetére
Ha elmész a janodobosokhoz ott is meg fogják neked mondani, hogy egy sport rendszer sokkal töbet ér mint egy gázgyorsító dob.
A magasabb fordulatú haladásnál a sportgyertya jó bár ott is sok a 6-7 liter.
De a városban a tötymörgésnél, mivel "erősebb nyomatékosabb" lesz a sportgyertyától azt a plusz erőt valahonnan elő kell állítani.
Az meg csak plusz üzemanyagból megy.
Szerintem azért 1-2 litert lehetne nyerni ha finomhangolnátok a karburátort.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1636 üzenetére
Az STP adalékokat én csak ajánlani tudom.
Ha van a kocsiban benzinszűrő legfeljebb kicseréled.
(480.-)
Egyébként meg azon kívül, hogy kitisztítja a kocsid üzemanyag rendszerét az STP ami jó.
Azon kívül a te problémádat nem fogja megoldani, mivel neked gyujtás problémád van.
Az hogy csak be kéne-e állítani vagy cserélni kéne a rotort vagy a fedelet azt így nem tudom megmondani, de a durranás az az utógyujtás első és leginkább jellemző ismertetőjegye.
Szóval én a helyedben a rotor elosztófedél megvizsgálása után kezdeném el törni a fejem mi lehet a baja ha ezeknek nincs.
Esetleg még a gyujtás kábelek lehetnek elöregedve és áthúznak, de akkor nem ez lenne a tünet.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1754 üzenetére
5-5500-as fordulat atya ég széthajtod a hengerfejet.
Nekem sose pörgött 4000-fölé.
Ezekre az öreg autókra érdemes odafigyelni ha nem csak költeni szeretnél rá hanem menni is vele.NA szóval a gondod a gyújtás elosztó fedeled miatt van.
Tessék szépen kicserélni egy olyanra ami nem engedi be a vizet, vagy tessék szépen ezt leszigetelni a gumigyűrűtől a szilikonos megoldásig minden jó, csak ne jusson be a víz a fedél alá.
Egyébként szerintem meg is lehet repedve az a fedél
Ha nem szétpörgeted hanem megállsz kitörlöd akkor utána nem csinálja majd és a hengered se lesz széthullvaRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1799 üzenetére
Azzal a csavarral tessék lejjebb állítani a pedált, hogy ne fogjon olyan fent.
Utána pedig a visszahúzó rugót tessék megnézni.
Annak a pedálnak nem szabad hogy lógása legyen.
Olyan meg nincs hogy alányúlsz lábbal és akkor feljebb megy.
Olyankor a pedálod megakad, amit te ugrasztasz fel.
Tehát azt kell megnézni miért akad meg meg hogy hogyan orvosolható?Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz wrx-sti #1805 üzenetére
Hello,
Hirtelen 3 lehetőség ugrik be:
a valószinűbb
1. Sajna ugy tünik komolyan csuszik a kuplungod aminek több oka is lehet.
Ha nem fogy sem a motor - sem a váltóolaj akkor a tárcsának annyi, ha valamelyk a kettő közül a kuplungra csurgat, sajna a tárcsának akkor is annyi.(nyelestengely szimeringem nekem is megadta magát 1x. teljes kuplung csre lett a vége)2. a kevésbé valószinű
A pedálokat ki kell cserélni bowdennel, mindennel kompletten, de ha már sokat csuszott a kuplung és megégett a tárcsa, azt is érdemes megpislantani.3.a kinyomótárcsa megadta magát. Bele szokott rágódni a kinyomocsapágy.
Ezek a kuplungok kb. 150 000Km-t birnak, de függ a terheléstől, vezetési stilustol. Pl.akinek van 1 olyan ' jó' szokása, hogy lámpánál rajta felejti a lábát, annak csak 40 000-ret bir.(meg persze a gumi füstölés, haver *akinek szép passzatja van* hazahúzása sem tesz neki jót. ) Érdemes teljes szettet venni, mert ami régi megmarad, az kb 2 hónap után adja meg magát.
Kemény a kuplung?
Ha kell küldök pontos leirást, h mire érdemes odafigyelni kuplungcserénél (inkább a váltót vedd ki).
U.I. Rugó csak a pedálon alulrol 1 nem nagyon hozzáférhető, de annál idegesitőbb helyen van.
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1809 üzenetére
Annak a vektrának akkor valami komoly baja van vagy neked nem csak ennyi az átalakítás.
Ha nem húz vissza rendesen a rugó illetve a kinyomó csapágyaddal is van valami akkor tudom elképzelni ezt a jelenséget.
Azt már próbáltad, hogy a bovdenházba fújsz be WD40-et hát ha csak megszorul a bovden.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1811 üzenetére
Nem bonyolult egy helyen van rá lehetőséged.
A kuplungbovdent kiakasztod a rudazatból a váltónál.(ahol állítottad.)
A bovdent megemeled és ahol a ház kezdődik oda befújod a WD40-et.
Aztán megjáratod és megint fújsz bele egy kicsit.
Ha ketten vagytok egyszerűbb a munka.
Belülről valaki tud óvatosan!!!pedálozni amíg te tartod a bovdent hogy lefolyjon a WD40.Renault power
-
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1820 üzenetére
Hidd el ha kihagy egy henger az tuti gyújtás beázás.
Az pedig egy helyen tud a gyújtás elosztó fedélnél.
Hiába néz ki úgy hogy nincs megrepedve ha ezt produkálja akkor megvan vagy valahonnan párát vizet kap.
Ajánlatos egy vékony "O" gyűrűt használni a gyújtáselosztó fedél alá, mert ha ott van egy kis rés azon is behatol a víz.Renault power
-
Darkmind
csendes tag
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1861 üzenetére
Ha visszább olvasol, te magad írtad az okát.
Nyomod mint Singer a varrógépet.
Sport ez sport az.
Ráadásul ne haragudj érte de szerintem neked igen csak le van harcolva a motorod.
A karburátoron se ártana egy jó fajta beállítást eszközölni.
Bár igaz utána nem ömlene bele a benzin és nem is menne annyiraNekem a felfúrt hengerfejjel, a polírozott leömlővel és egyéb ínyencségekkel sem evett 11liternél többet, de ment mint a barom.
Amikor eladtam visszaalakítottam mindent rajta, mert így hozta a 5.6 / 6.9es fogyasztást téli nyári üzemmódban.
Szóval ha valaki ért hozzá, és hagyományos Jikov van rajta, simán jó a fogyija.
No meg ha foglalkozik is a kocsival az ember.Mert, hogy a fogyasztást a légszűrőcsere, keréknyomás (megfelelő felni abroncs párosítás) és még egyéb apróságok is nagyban befolyásolják.
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz wrx-sti #1866 üzenetére
Egyszerre behalt az összes, kiszedtem mindet és ki vannak égve. Vettem újakat, beraktam, minden OK, csak hát nincs meg az ok, ami miatt kiégtek. Mi a biztositék arra, h nem égnek ki megint?
Egyébként az ajtón lévők nem égtek ki, csak fék, irányjelző, helyzetjelző, de mindkét oldalon egyszrre. Azokon nem is csidálkoznék, az utánnam jövők szokták dicsérni a sztroboszkópomat.(a hepe-hupás úton ahogy rezeg a csomagtérajtó, villognak a ködlámpák, rendszámtábla fényei
Ugy kezdődött, h kiéget az eggyik féklámpa. azt kicseréltem, ki akartam próbálni, lenyomtam a fékpedált és nem történt semmi. Aztán ahogy kiszedtem, mindegyik ki volt égve.
Amugy még soha nem cseréltem benne hátsó izzókat.Valakinek valami ötlet?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz wrx-sti #1891 üzenetére
A piros kábeled 1 kondenzátorra van rákötve a gyujtáselosztón, gondolom nem véletlenül.
Ha favoritos a cucc, akkor ki kell próbálni 1 másikon azt a dobozkát és ha jó, vissza kell kötni, ha meg nem jo akkor megvan, miért van kikötve. filléres dolog bontóból.
Szerintem a kondenzátorod hivatott ellátni a dobozka feladatát. Bár csodálkozom rajta, ha favoritos az elosztó akkor rendesen meg van gányolva.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1888 üzenetére
Húú basszus
Most értem haza.
Elkerekedett a szemem amikor ezt a Mega gányt megláttam.
Egy dologban biztos lehetsz ez nem Favorit gyújtás.
Ha ez favorit gyújtás lenne akkor a Mágus által meglátott kondi nem lenne ott.
Valamint a trafód be lenne kötve.
A favorit gyújtásnak ugyanis kell valami szabályozás.
Valahonnan kell, hogy jelet kapjon és adjon.Ez a régi kalapácsos bár ahogy a gánytuningot nézem, azon se csodálkoznék ha röpsúlyos lenne a gyújtáselosztó.
A "dobozkád" biztos hogy rossz ilyen barkácsolást nem véletlen csináltak rajta.
Bár lehet az is hogy a karburátorod rossz és azért alakították "vissza" mert hogy a favorit gyújtása vákuumos, ez meg ugye nem.
Szóval erre rá kéne szánni vagy 4-5 munkaórát mire kideríti az ember, hogy mi rossz.aztán elkezdi visszaállítani a gyári rendszert.Így nincs gondod ha így hagyod ki megy veled a világból.
Ha elkopik a megszakító azt kicseréled és megy tovább.Viszont ha visszaalakítód sokkal dinamikusabb lesz a kocsi.
Hiszen a vákuum vezérelt gyújtás előnye a gyorsabb pontosabb szabályozás.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1903 üzenetére
Ha minden a gyári lenne akkor nem fogyasztana ennyit ezt már beszéltük.
Az tuti, hogy neked a karburátorodat kéne legelső körben cserélni, mert ott valami nagyon szar.Elmész egy karburátoroshoz Csepelen tudok egyet ajánlani nagyon ért a karbikhoz, meg injektorokhoz, szerintem csodát tenne a fogyasztásoddal.
A gyújtásodat visszaalakítani nem volna túl nagy dolog.
Egy ilyen trafó egy gyújtás és a kábelek szerintem 20.000.- ból meglenne.
HA a karburátor nem javítható 5-6.000.-megvan a másik és akkor teljesen gyári a szekér és sokkal kevesebbett fogyasztana igaz nem is menne úgy.Amikor azt az Opel kontra favorit gyorsulást írtad akkor én már sejtettem, hogy neked komolyabb gánytuning van a gépedbe.
Mert azt az Opelt ha odalépnek neki te nem gyorsulod le az fizikai képtelenség.
Csak akkor hogy ha meg van hackelve a favorit amiről én a te esetedben meg vagyok győződve.
Szerintem a vezérmű tengelyed se a gyári.
Lehet a te gépedre érdemes lenne rászánni egy kis időt és belenézni mi van ott még átalakítva.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- Házimozi belépő szinten
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen