Hirdetés
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
it Az ír adatvédelmi hatóság kérése miatt a Meta befékezi az AI-modellek kiadását Európában.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz
Sensut #13286 üzenetére
A történet vége indulásból bonyolultnak tűnhet a több végkifejlet miatt, pedig nem az. Tulajdonképpen csak két valódi vég van, egy jó és egy rossz, a többi lehetőség csak ezek elérésének módján változtat, a lényeg ugyanaz marad - megállítani az Arcváltoztatót. Elég sokat kísérleteztem a lehetőségekkel mire összeállt egy kép, amit most lejegyzek ide némi segítség gyanánt.
A történet végkifejletének menete azon a ponton ágazik szét, amikor elintéztük a mesterlövészeket Kelet-Pripjátyban és átadtuk az orvlövészekre utaló bizonyítékot a seregnek. Ezt követően jelentünk Bormannak és itt lesz már két választási lehetőségünk:
A rendes, teljes játékmenethez a második lehetőséget kell választanunk, amikor beszélni fogunk Göröggel.
Görögnél újra választanunk kell két lehetőség közül:
A teljes játékmenethez itt is a második lehetőséggel kell élnünk, amikor Kovcurt ki akarjuk hallgatni a német ládákkal kapcsolatban.
Ezt követően a teljes vég így néz ki:
- Göröggel lerohanjuk a banditákat és kifaggatjuk a sebesült Kovcurt a német ládák ügyében.
- Borman Limanskba menekít minket a Göröggel amíg rendeződnek a dolgok, ott közben megtaláljuk a német ládákat dokumentumokkal.
- Limanskból a Kórházba menekülünk, ott utat nyitunk vissza Kelet-Pripjátyba a monolitos kulcsokkal.
- Kelet-Pripjátyban még el kell pusztítanunk plasztik töltetekkel a zsoldosok arzenálját, nevezetesen két tehergépkocsit, amit nagyon őriznek - itt mehetünk a Göröggel, vagy nélküle.
- Az arzenál elpusztítása után a Generátorokhoz kell mennünk megállítani/elfogni a Xenomorfot a konténert szállító kocsival. Ez a konténeres kocsi voltaképpen az, amit keresünk is Hugóval.
- Borman megadja a Generátorok átjáróját és küld egy ajánlólevelet Slavennek, egy ottani elitnek.
- Vitalij atya is küld egy levelet Jermol atyának a Generátorok bázisánál, aki mellékes infókkal lát el cserében.
- Miután átértünk a Generátorokhoz, meg kell várnunk a reggelt, hogy a társaság felébredjen és előjöjjön.
- Beszélünk Jermol atyával - kapunk tőle más feladatot is, ami nem kötődik a tulajdonképpeni történethez.
- Megvárjuk és beszélünk Slavennel - itt is több választásunk lesz, de a helyes válasz az, amikor sikerül meggyőznünk Slavent hogy beleegyezzen a konténeres kocsi ellopásába.
- Éjjel, mikor mindenki visszavonult, beszélünk Leonyid atyával, aki segít ellopni a kocsit. Ha a kocsit Leonyid atya tudta nélkül próbáljuk meg ellopni, akkor az felrobban és futhatunk a laborba elpusztítani a blokád vezérlőpultját - ez rossz végkifejlet!
- A kocsit a konténerrel a megadott helyre kell vinnünk a megadott időn belül.
- Megjön Hugo és csapata egy helikopterrel.
- Hugo szerint eddig tartott a küldetésünk, mehetünk haza, a többi az ő dolga.
- Ez nem tetszik, végzünk Hugóval és csapatával (Hugót elég nehéz kinyírni!).
- A kocsival visszahajtunk a bázisra, ahol közben megjelent a Xenomorf, az Arcváltoztató, és elkapjuk őt.
- Jön egy hatalmas kitörés, bemenekülünk a laborba, de közben a Xenomorf elszabadul és bejut a blokád vezérlőpultjához.
- És itt jön két lehetőség a végkifejlethez - mentéssel mindkettőt ki lehet próbálni.Ha Bormannal azt választjuk, hogy nem érdekel a Görög és a zsoldosok arzenálja, más terveink vannak - ez a legrövidebb játékmenet. Ekkor a Göröggel való kalandok mind kimaradnak, csak átvesszük Vitalij atya küldeményét és magunk kell megtalálnunk az átjárót a Generátorokra. Az átjáró épületénél Ripley fog várni ránk és utasításokat ad. A Generátoroknál a bázisra éjjel egy csatornán át kell bejutnunk titokban, és egyenesen Leonyid atyának kell átadnunk Vitalij atya levelét, így Jermol atya mellékküldetése is kimarad. Tovább minden a rendes játékmenet szerint történik.
Ha Görögnél azt választjuk, hogy nem érdekel minket Kovcur, akkor kimarad a banditatámadás, Limansk ás a Kórház, egyenesen a zsoldosok arzenáljának felszámolásába vágunk bele és onnan minden a rendes játékmenet szerint megy tovább.
Szóval nem is kérdés, hogy melyik a kedvezőbb játékmenet. Az, amikor mindent elvállalunk Bormannal is és a Görögnél is, mert ekkor nem csak egy csomó plusz kalandban lesz még részünk, hanem fontos információkat is kapunk a történet kikerekedéséhez. Ez esetben csak egy valaki marad ki a történet végéből: Ripley, akinek szerepe már amúgy sem mérvadó.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13298 üzenetére
Az a tudós nem az Időjós és a haverjait kell kiszabadítani? A tárolóban van egy fasza mesterlövész puska. A tároló fent van az egyik szemétdomb tetején, megjelöli ha a feladatra lépsz. De vigyázz, hogy amíg odaérsz, ne vegyenek észre a házaknál. Felveszed a fegyvert és elfoglalod a lőállást a megjelölt helyen. Jön egy bejátszás ami megmutatja melyik 5 őrt kell leszedned csendben, aztán lelövöd a többit is és a túszok kiszabadulnak. Még menj vissza az Időjóshoz ezután, mert érdekes dolgokat tudsz meg tőle.
Amúgy a teherkocsi 2-t még ne keresd, azt még messze lesz. Innen mész majd a Bárhoz.
Ja, sajnos azt a jó mesterlövész puskát el is adhatod, vagy valami, mert több lőszer nem lesz hozza.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz
Riot Gin #13329 üzenetére
A legjobb Stalker a Shadow Of Chernobyl, vagyis az alapjáték. A Clear Sky nem szutyok, csak kicsit másabb a többinél, de még mindig jó játék. Akkor te nem láttál még szutyok játékot
. A Call Of Pripyat inkább csak technikailag jobb az elődjénél, mivel alatta az X-Ray egy komolyabb revízión esett át, de történetileg a SOC viszi a pálmát.
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #13338 üzenetére
Na, nekem nem aludt el a híd alatt, hiába jöttem-mentem a vízben
. Aludtam egyet, de nem történt semmi azután sem. Ez az egyetlen feladatom maradt megoldatlan.
Antonius: Minden klánt fel kell keresni egy beszélni a vezetőjükkel. Nem mindenki áll szóba, pld a banditák és a zsoldos küldit se adják meg végül, nem a te hibádból.
borovi: Én végigcsináltam a Dominókat is, de a végén sehol se volt látványos hatása. Az Arcváltoztató tett említést a feladatról a legvégén, de tényleg nem tudom mire volt jó az egész. Hasznosnak hasznos, mert könnyen egy csomó jó cucchoz lehet jutni a halott sztalkereknél. Más kérdés, hogy épp megéri-e pályákat átrohangálni érte? Remélem ti rájöttök mire megy ki ez az egész hajsza.
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #13371 üzenetére
Hát, ez a mod biztos, hogy nem a szépségéről lesz híres. A történet 10+, de a grafika hatalmason elnagyolt. Ezt a történetet ha rá lehetne húzni a Call Of Chernobyl modalapra, akkor lenne tökéletes. Az igazság az, hogy a Boszorkány Mocsár például eredetileg is ilyen csúnya a Fotografban is, és a ST2-ben is, ahonnan kiszedték. És azért használnak folyton SOC alapjátékot az ilyen modokhoz, mert vannak SOC pályák, amiket pld. a COP motor nem tud kezelni megfelelően. A motor magjához pedig a modderek java része sosem nyúl hozza.
-
Sensut
őstag
válasz
shield #13414 üzenetére
Minden jelnél az Elfeledett Erdőben van egy barlang vagy rejtekhely. Csomó jó cucc is van bennük, kutasd át őket. A kunyhó padlásán is nézzél szét. Az artimező fölött van a barlang, a nagy kövek alatt a térkép sarkában. Kicsit nehéz megközelíteni, használd a teljes guggolást.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13432 üzenetére
Ha éjjel érkeztél a bázisra, aludj egyet reggelig. Ha jól emlékszem, akkor 7 után kerül elő a társaság. Beszélj a pópával a kapus fülkében, aztán az őrökkel a kapunál, és várj Slavenre, amíg ő is előkerül a bunkerből. Nekem úgy dél körül jött elő. Az alatt kinyírhatsz pár zombit a szomszédban relikviákért.
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #13461 üzenetére
Ez kicsit tököléses türelemmunka. A PDAdon van egy kép és a szerint kell elhelyezni a kulcsokat a megjelölt helyeken. Neked csak annyit kell tenned, hogy a "használ" gombot nyomogatva célozod a megjelölt helyeket a padlón, aztán ha jó helyen vagy éppen, akkor a kulcs automatikusan a helyére kerül.
[ Szerkesztve ]
-
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #13470 üzenetére
A visszaútra már több időt kapsz. Próbáld meg a nézőpontot belsőről külsőre állítani. Lehet, hogy ha külső nézetből látod is a masinát, akkor könnyebben lehet irányítani. Egyébként ha nyugodtam fogsz neki, beleférsz az időbe.
Az ilyen időre feladatokért undorodtam meg az új Ubis Far Cryoktól és a Watchdogstól, például. Csúcs játékok lehetnének azok is, de az ilyen időlimites baromságok teljesen tönkre vágják a játékélményt
-
Sensut
őstag
válasz
shield #13478 üzenetére
Kelet-Pripjátyba a stadionból fogsz átkerülni az erőmű helyett Pripjátyból, miután a tiszt felrobbantja magát a színházban, hogy visszatartsa a degradáltakat. Ez előtt elfognak téged, elszedik a cuccaidat és bezárnak a színház alagsorában. Aztán az erőműbe küldenek, de K-Pripjátyban kötsz ki ahonnan nem lesz visszaút.
A Vörös Erdőben a bánya a zsoldos bázis mellett van, ahonnan Radarra is vezet az út. Mielőtt az erdőből belépnél a bázis kapuján, fordulj balra és kövesd a kőkertet. Az odavisz. Bent pedig van egy alsó szint, ahova egyszerűen le tudsz esni a deszkák között.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #13484 üzenetére
Én azon az üregen kijönni szoktam
Vissza kell szerezned a cuccodat a színháznál, különben nincs semmid! Nem nagy ügy, csak egy degenerált van odalent. Ha gyorsan kinyitod a ládát és felszedsz mindent, még ki is menekülhetsz anélkül, hogy ki kellene nyírnod. De azt is csinálhatod, hogy mielőtt lecsuknak, minden cuccodat leteszed valahol egy ládába, aztán ha kiengedtek, felveszed és kész
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #13505 üzenetére
A teherautós vége úgy van, hogy az autóval el kell kapnod az Arcváltoztatót az udvaron. Tehát nem csak vissza kell vinned az autót, de el is kell kapnod őt. Ez után elkezdesz dumálni az ott levőkkel, de jön egy hatalmas kitörés és mindenki bemenekül a bunkerbe. Közben az Arcváltoztató is kiszabadul a konténerből és lemegy a vezérlőpulthoz. Meg kell keresned gyorsan te is a vezérlőpultot és akkor beszélhetsz ott vele, vagy szétlőheted a vezérlőpultot és akkor nem beszélhetsz vele.
-
Sensut
őstag
válasz
szabog4 #13533 üzenetére
A Complete modok csak javítják a játékokat, új feladatokat nem hoznak. Viszont rengeteg javítást tartalmaznak a továbbfejlesztett grafika és hanghatások mellett. Aki (újra)játszani akar az alapjátékokkal, annak kötelező legalább ezt használni 2016-ban. Na meg beépített spawn menüt is kapsz mellé, ami magyarul csalásra való csábítást jelent
-
Sensut
őstag
válasz
FeketePok #13607 üzenetére
Hát, ez az egyik legjobb Stalker mod Dimaktól, amivel játszottam az biztos. Secret Trails 2, Fotograf, Solyanka, Return of Scar... a nagy klasszikusok. Én nem repackot használtam, hanem innen szedtem volt le csak a mod csomagot, amihez kellett az alapjáték (oldalt voltak letöltési linkek, talán még müködnek). A lényeg az, hogy nem repack volt, mert azzal az angolosítás nem igazán működik. Viszont ez nekem 1.0006 alapjátékkal tökéletesen működött, de félek, hogy már nem élnek azok a linkek. Torrens linkek voltak, arra még emlékszem. Egy alapos keresést orosz oldalakon megér.
-
Sensut
őstag
FIGYELEM!
Közkívánatra a StalkerSoup topik neve megváltozott
-
Sensut
őstag
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13641 üzenetére
Nekem negyed órába telt a telepítés. Kell a Visual C++ 2005, Net Framework 4 vagy 4.5, DirectX 9c 2010 és legalább Windows 7 4Gb RAM-mal. Ezek nélkül nem megy.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13643 üzenetére
Lehet, hogy nem bírja a vas? Mekkora a gép? Ez a mod eléggé igényes, már csak videó szempontjából is, mert egyetlen beállítási lehetősége a legmagasabb dinamikus megvilágítás, ami köztudottam sok memóriát zabál.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13647 üzenetére
Pedig az egyszerű. Ott van egy táska, el kell vinni Sidonak
A bonyodalmak csak később jönnek.
-
Sensut
őstag
válasz
kekeeci #13653 üzenetére
Az természetes, hogy mielőtt egy modnak fogsz, ismerned kell az alapjátékot. Pld. én ezt a feladatot Foxtól egyszerre csináltam meg a másik aktalopós feladattal, ami csak jóval később van az alapjátékban. A probléma csak az, hogy az alapjáték ismeretére később is jól rájátszanak, ami szerintem is természetes, mivel ez egy mod.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13655 üzenetére
Ez a mod tartalmazza teljes egészében az eredeti alapjátékot, csak ki van az bővítve. Az eleje, egész Sakharovig ugyanaz, csak mellékszálak lettek betéve, melyek kicsit megzavarják a játékmenetet, de nem az alaptörténetet. De amint eléred Yantart, onnan lassan minden kezd szétágazni. Az eredeti történet itt is benne van, csak jól ki van színezve és hosszú időbe, meg rengeteg munkába kerül amíg végre le tudod kapcsolni az a nyavalyás agyperzselőt Radaron
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13657 üzenetére
Még hogy vannak jó pontjai
Csak azok vannak. Azok a tárcserék, meg mindenféle eszközök csak hab a torán, az igazi ereje a játékmenetben van. Pld. most kibékültem a katonasággal. Igen, ezt is lehet az OGSE-ban, mégpedig elég idejében. Még Radaron se jártam de már jóban vagyok a sereggel, ami azt jelenti, hogy tovább könnyű dolgom lesz a Zónában, mert a katonaság mindenhol kavar. Őszintén mondom, én irigyellek, hogy egy ilyen f@sza játékra egyáltalán nem emlékszel, mert most átélhetsz egy teljesen új élményt.
Ja, a bombát random rakja be. Bokrokban kell keresni a falun belül. Kapsz érte jó jutalmat, de vissza is mondhatod a feladatot, ha nem haladsz vele. -
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13667 üzenetére
Az OGSE-t két fegyverrel simán végig lehet vinni, ha megszerzed őket időben. Az egyik az egyedi PKM, Digger Yuri's PKM, melyet Digger Cordonon folyton javíttat veled a Bárnál. Néhányszor vissza kell vinned a fegyvert a javítóhoz, de végül neked marad és ez lesz az egyik alapfegyvered, ami helyettesíti a shotgunt és a rohamfegyvert egyaránt. Persze csak ha akarod
E mellé még kell egy SVD mesterlövész puska és egyébre nincs is szükséged csak gránátokra. Ehhez kapsz majd egy nagy felbontású távcsövet is. Az már csak hab a tortán, hogy mindkét fegyver ugyanazt a lőszert használja, amiből van bőven a kereskedőknél, mellesleg 3 féle kiszerelésben.
Azt a különös képződményt a Szemétdombon a teleportokkal kell kijátszani. Körben vannak teleportok, amolyan buborékok, és egy bizonyos sorrendben kell végigmenni rajtuk. Ha jó sorrendben haladsz, akkor egy más hangot hallasz. Ilyenkor jegyezd meg mindig a sorrendet, mert sokszor újra kell kezdened. Ez egy türelemjáték, de csak akkor kapod meg a Klondike képződmények egyik térképét, ha kiveszed ezt a csodát onnan és átadod a polgárnak mellette.
Számszeríjat találsz majd a Freedom bázison a raktárban. Ezt csak úgy veheted ki, ha megszabadulsz valahogy az őrtől. Én úgy mentem be, hogy kinyírtam egy robbanó kannával. Ha mellé teszed a kannát és abba lősz, akkor semmi se történik, vagyis nem leszel ellenség. A raktárat gyorsan rámold ki, mert más őrt fognak odaállítani. Azt hiszem számszeríj még lesz a Vad Területen is, de még nem foglalkoztam vele.
A GP36 szerintem a legjobb NATO fegyver, mert könnyű, pontos és gránátvetője is van. Viszont egyik rohamfegyver se "kiváló", mindegyiknek van ilyen-olyan hibája, ezért én nem is cipelem őket. Ahogy mondtam, azzal a két fegyverrel bátran neki lehet vágni a Zónának. Amíg a PKM-et javítgatod, addig Sidorovich ad a bombakeresésért cserébe (ha jól emlékszem) egy egyedi távcsöves Saigát, ami mutánsok ellen igazi gyógyszer.
Rengeteg képződménnyel lesz dolgod, különbnél különb félékkel. A mutációval nem érdemes foglalkozni. Arra törekedj, hogy minél előbb megtaláld a Klondike képződményeket (az 5 térképet), mert ha ezek az övedre kerültek, akkor már mezítláb is sétálhatsz velük a Zónában. Ezért ne is siess a fő történettel, ne erőltesd az agyperzselő leállítását, mert azt úgyse tudod egyelőre egy kód miatt. Minél előbb hódítsd meg a Freedomot a Raktáraknál, mert ebben a modban ők a te igazi szponzoraid. Vállalj el minden feladatot és azokat fejezd be, mert azokban van a lényeg.
Kocsikkal ne foglalkozz, mert nem egy igazi élmény velük "száguldozni". Csomó roncs és rozsda.
Itt van néhány hsznos tipp:
- a legjobb exót, ami plusz 80 KG-ot bír és futni is tudsz benne, Lukash adja miután a Radarnál levő őrposztjukra elhozol egy BTR harckocsit Dead Cityből, amit előbb meg kell találni és meg kell javítani. Ezt egy elég hosszú és érdekes történet, de az a ruha aranyat ér!
- Dead Cityben minél hamarabb állj szóba az őrültnek hitt katonatiszttel a bunkerben, segíts neki kinyírni a "mestert" és juttasd el őt Cordonra, mert ekkor békülsz ki a katonákkal. Ha ez megvan, többé nincs gondod a Zónában, mert ők szinte mindenhol ott vannak. Ez jól jön majd Radartól tovább az erőműig. Nem számít, hogy hol és mennyi katonát nyírtál ki addig, vagy hogy kit.
- Sakharov ad majd egy Bioradart és lesz egy feladata, amit gyorsan le is mondasz, ha nincs türelmed. Egy furcsa képződményt kell elhozni neki Borongósról (Darkscape), amivel egy csomót kell kergetőzni, mert nem lehet elkapni. El lehet, csak ügyeskedve. Ha ezt megszerzed neki, akkor ad a Bioradarhoz frissítő modulokat, amelyekkel a radar a mutánsokat is kimutatja. Minden mutánshoz kapsz ilyet, amiket különben nem tudnál megszerezni. Ez kontrollerek ellen jót tesz. Ugyancsak nála kapni GPS kijelzőket, amikkel megjelölheted az elrejtett cuccaidat.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz
Balathruin #13669 üzenetére
Én nem tudtam átugrani az OGSE-ben, csak a Soupban. Ott meg alig tudtam kijönni onnan
-
Sensut
őstag
válasz
Balathruin #13671 üzenetére
Próbáltad? Nekem sehogy se sikerült.
-
Sensut
őstag
válasz
Balathruin #13673 üzenetére
Hát akkor lehet próbálkozni így is. A lényeg, hogy a számszeríj odabent van, de az aknavető Voroninnak nincs, mint az eredeti alapjátékban.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13667 üzenetére
-
Sensut
őstag
válasz
Balathruin #13683 üzenetére
4 nehéz ládát kell elvinni Molenak. Szeméttelepen a hangár alatt van egy alagút, abban kell keresni őket, illetve a hangárral szemben levő szeméthalom tetején van egy lejárat egy barlangba - ott is kell keresni a ládákat. Ezt a barlangot elég nehéz megtalálni, egy elsüllyedt toronydarun kell lemászni oda. A ládákat véletlenszerűen rakja be vagy 2-2 -t vagy 1-3 -at. A leírásban nincs benne ez a barlang, csak a szeméthalmot emlegeti.
-
Sensut
őstag
válasz
sinick #13686 üzenetére
A dezertőrt ki kell menekíteni Cordonra. Miután megkaptad az átjárót a Mocsárba, azon keresztül tudod kivinni, ott aztán egy gázpalackkal elintézheted, bár ez szemétség lenne
Timstrike: a banditákat ki kell nyírni, más megoldás nincs sajnos. Eleinte volt, hogy ha Bulletet kinyírod (itt is szintén egy benzines kannával, hogy a Duty ne orroljon meg rád), akkor talán kibékülsz velük, de utólag valamiért Bulletet halhatatlanná tették és nem lehet kinyírni. Viszont a párbeszéd megmaradt a haldokló banditán, aminek így semmi értelme.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz
sinick #13698 üzenetére
Ez valamiért nem teljesült nálad. Ez akkor kellett volna teljesüljön, amikor kinyitod az első kódolt ajtót az X-18 laborban a KÓDDAL (1243), ami levezet az alsóbb szintekre. Ezt a kódot találod a sárga ruhás tudós hullájánál a mellékhelységekben a labor elején.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- OLED TV topic
- Ukrajnai háború
- iOS alkalmazások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Eladó Surface Pro 7 - i7 1065G7 16GB 256GB
- Dell Latitude 5480 Félkonfig, 14" HD, I5-6300U/6440HQ CPU, W10 Licensz,
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP ProBook 650 G4 i5-8350U/8GB/256SSD/FHD/WIN11PRO