Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • beyruth82

    veterán

    válasz fecke78 #23 üzenetére

    Igen sajnos van ilyen, hogy ők másképp értelmeznek egy jogszabályt de ez természetesen nem jogszerű. Nekem vodafonnal volt egy esetem. Vettem egy telefont előfizetés hosszabbítással. A netes rendeléstől számítva 1 hét volt mire kipostázták a telót. Elégedetlen voltam vele ezért a 10. napon jeleztem elállási szándékom és bementem az ügyfélszolgálatra ahol azt mondták a 14 nap a megrendeléstől számolják nem a kézhezvételtől ezért már nem él az. Ez volt az ászf-jükben is még mutatta is az ügyfélszolgálatos. Tudtam ez marhaság hiszen a kézhezveteltől kell számolni nem a megrendeléstől. Írtam a fogyasztóvédelemnek akik kiadták a hivatalos közleményüket, hogy igazam van de ők nem eljáró szerv ezért forduljak a békéltető testülethez vagy bírósághoz. A békéltető testülethez fordultam, ahová csatoltam minden papírt és a fogyasztóvédelem hivatalos papírját a jogszabályról (illetve kormányrendeletről mert a 14 napos elállás egy 2014-es kormányrendelet amúgy). Végül kitűztek egy tárgyalást a békéltető testület előtt, ahol megjelent a voda jogi képviselete is. Mivel dolgoztam ezért nem tudtam személyesen megjelenni így telefonon felhívtak és a voda jogi képviselője felajánlott 20 ezer ft jóváírást a számlámon valamint azt hogy azonnal visszaveszik a telefont és az addig befizetett részleteket is visszaadják( mert azt fizettem a 3 hónap alatt is amíg az eljárás tartott). Elfogadtam és pár nap múlva bementem az ügyfélszolgálatra a telóval ahonnan 3 hónappal azelőtt elhajtottak. Telót leadtam pénzt visszautalták a 20 ezres "fájdalomdíjjal " együtt. Ezt csak azért írtam le hogy van ilyen amikor egy cég másképp akarja értelmezni a jogszabályokat akár egy világcég esetén is de ezt nem tehetik meg. Azért az durva hogy egy voda ászf-je nincs harmóniában a magyar jogszabályokkal és vajon hány embert hajtottak el jogtalanul ahogy engem a hibás értelmezésük miatt?

Új hozzászólás Aktív témák