- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Fujifilm X
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
#59063552
törölt tag
Miert ker tolem a revolut bank statement-et meg az utolso 2 playslip-et, ha mar kb 8 honapja egyetlen befizetes sem erkezett a revolut szamlamra (van rajt ~1k USD)? Ezen felul kertek ismet a passport es a face + passport kepet is.
[ Szerkesztve ]
-
#59063552
törölt tag
Tobb mint 72 oraja van blokkolva az accountom es most ott tartunk, hogy mar a chaten sem valaszolnak. Ez kurva jo.
Amugy facebookon melyik Revolut oldalnak szoktatok irni? Csak mert a "nemzetkozin" nincs messenger opcio
[ Szerkesztve ]
-
#59063552
törölt tag
válasz Mr.Csizmás #3928 üzenetére
Koszi de valami nem oke. Ezt az uzenetet kapom pirossal, miutan leirtam a gondom
"This person isnt available at the moment"
-
#59063552
törölt tag
válasz Mr.Csizmás #3933 üzenetére
Se telefonrol se laptoprol nem tudok nekik irni
-
#59063552
törölt tag
Vasarnap hajnal ota tiltva vagyok, pedig vasarnap del ota fent van minden kert dokumentum. A chatrol elhajtanak. Allitolag nem mondhatnak semmi informaciot a tiltasrol. Masnal is volt ilyen?
-
#59063552
törölt tag
válasz szabi__memo #4080 üzenetére
Ez a vicc, hogy lofasz aktivitas nem volt az accountomon az elmult 30 napban. Elotte meg masfel evig hasznaltam 4 kulonbozo orszagban gond nelkul
-
#59063552
törölt tag
válasz MasterMark #4143 üzenetére
Ilyen szarokra van ido, bezzeg en mar tobb mint 5 napja tiltva vagyok
-
#59063552
törölt tag
válasz Lizingrider #4290 üzenetére
Ez neked mennyi ideig tartott? Nekem 8 napja lofaszt sem csinalnak a blokkolt accountommal
-
#59063552
törölt tag
Nyugi sracok.. en ma mar 11. napja vagyok blokkolva, de ugy, hogy a support-al sem tudok beszelni az appon belul. Ami nem is lenne gaz, ha nem lenne kozel 500k a kurva szamlan.
-
#59063552
törölt tag
válasz gzbotii #4491 üzenetére
Ugy, hogy 5 napja nem volt chaten valaszom, pedig napi 3x beprobalkozok a "live agent"-el. Az egyeduli hely, ahol "tudok" veluk beszelni, az az FB, de ott is folyamatosan ugyanazt a sablon szoveget kapom, hogy "jajhatbocsikahdeezvan"
(#4492) ghostie: Nem tudom, mivel fagyasztva volt a kartyam, azaz ha mukodne, akkor se tudnam hasznalni.
Ha egyszer vegre unblock-ot kapok, azonnal kiszedem az osszes penzem toluk.
[ Szerkesztve ]
-
#59063552
törölt tag
válasz gzbotii #4495 üzenetére
Ilyen valaszokat kapok:
"Unfortunately, we are not allowed to give out any details relating to why your account might be under investigation."
"We will provide you more details as soon as there is a progress in your case."
"Your account is currently being reviewed. Once it's completed, you will be contacted by the appropriate team via in-app chat. Apologies for the wait!"
"It looks like our team needs a bit more to check it. I'm sorry it's taking longer than expected! 😕 They will contact you once they have any update on this!"
"I am deeply sorry it is taking this long. Our compliance team must follow certain protocols to ensure the safety and security of all user’s account as well as our system. Sometimes this process can take a bit longer. This usually happens because we work with a wide variety of partners, which means that we sometimes need to get their perspective on a case and this can cause delays."
"As soon as we have un update, we'll message you on chat."
"Hi there, *****! I'm really sorry about the wait and wish there was something I could do to speed this up for you. It looks like your account is still being reviewed, but our team is working to have it resolved as soon as possible. "
"Hello! I've just asked the relevant team to check your case urgently if possible so I hope that one of the agents will contact you on chat shortly! 😊 "
-
#59063552
törölt tag
15 napja van blokkolva az accountom. Csodalatos ceg ez a revolut...
-
#59063552
törölt tag
válasz Lizingrider #4672 üzenetére
Irtam en mar nekik mindenhol, de csak sablon valaszokat kapok, amiben leirjak, hogy majd egyszer talan visszakapom a kibaszott penzem.
-
#59063552
törölt tag
válasz Lizingrider #4674 üzenetére
A penzem egyik fele fagyasztva volt, a masik fele meg a vault-ban.
-
#59063552
törölt tag
Ma van a 30. napja annak, hogy blokkolva van az accountom es nem ferek hozza a penzemhez. Minden nap baszogatom a support-ot es minden nap csak a sablon valaszt kapom, hogy "jajhatokdolgoznakazugyonvarjakturelemmel". Kibaszott szanalmas lett ez a revolut. Mondom ugy, hogy kb 2016 ota hasznalom oket. De ezek utan soha a budos eletbe nem fogom.
Amint unblock-ot kapok, azonnal kiutalom a penzem es torlom a fiokot a picsaba.
[ Szerkesztve ]
-
#59063552
törölt tag
válasz Andralin #5207 üzenetére
Ezaz, hogy semmit. Volt rajt X osszeg, fele vault-ban a masik fele pedig fagyasztva a kartyan. Spotify-ra akartam elofizetni, erre kaptam azonnal a blokkot. Feltoltottem minden papirt, de azota lofasz sem tortent.
Ebben az a vicc, hogy 2016 ota hasznalom oket, legalabb 4 orszagban hasznaltam a kartyat (ebbol 2 azsia) es az utobbi ~3 honapban egyetlen tranzakciom se volt.
-
#59063552
törölt tag
válasz MasterMark #5212 üzenetére
Ez akkor kulon vicc, mivel en utlevellel csinaltam.
-
#59063552
törölt tag
Ma van a 41. napja annak, hogy blokkolva vagyok és a support a mai napig ugyanazt a copy-paste választ ismételgeti. Ekkora egy szarkupac fintech cég a világon nincs mégegy. Nem érdekelne, ha blokkolnak örökre, ha legalább a nyomorult pénzemhez hozzáférnék.
[ Szerkesztve ]
-
#59063552
törölt tag
válasz MasterMark #5995 üzenetére
Ez massziv blokkolás, mivel a pénzem a vault-ban volt, így nem férek hozzá.
-
#59063552
törölt tag
válasz MasterMark #6171 üzenetére
Persze, en vagyok az egyetlen, ezert szol errol az egesz revolut.com-os community. Nevetseges, hogy vedeni probalod a vedhetetlent, raadasul ugy, hogy nem is kellene.
A nem blokkolasodrol pedig annyit, hogy mivel a vault-ban volt a penz, ezert igenis blokkoltak, mivel nem ferek hozza a sajat penzemhez.
[ Szerkesztve ]
-
#59063552
törölt tag
Na lassan 3 hónapja vagyok blokkolva és ezalatt az idő alatt a revolut képtelen volt bármi mást írni, mint a szaros copy-paste válasz.
Kb másfél hete kitöltöttem a Financial Ombudsman complaint form-ot, szóval rövidesen kiderül, hogy akkor most a revolut lényegében ellopta a pénzem, avagy visszakapom. Lényeg a lényeg, rohadt szánalmas cég a revolut.
-
#59063552
törölt tag
válasz aujjobba #8370 üzenetére
Szerintem ne próbáld megmagyarázni azt, hogy én vagyok a hülye és nem a revolut szemét. Ez már rég a live agent, aki miután bedobja a copy-paste választ, visszadob a robotnak, csak mivel utána írtam, ezért ismét bedopta a copy-paste választ, majd ismét visszadobott a robotnak. Erre a copy-paste bullshit-re is várnom kellett legalább 10 percet.
Minden chat-et, "live agent"-el kezdek, mert nem fogok rita robot-al szarakodni.
[ Szerkesztve ]
-
#59063552
törölt tag
Hallod.. ne akarj már idiótának beállítani, amikor tudom jól,. hogy nem rita-val beszélgettem. Mit nem lehet azon felfogni, hogy a copy-paste válasz után MINDIG visszadobnak a robotnak?
Annyira gáz, hogy magyarországon mindig, mindenki azt akarja idiótának beállítani, akinek problémája van.
Ui: Kb 2015 óta van revolut accountom, szóval valószínűleg tudom, hogy mit csinálok.
[ Szerkesztve ]
-
#59063552
törölt tag
Nem, nem egyedi a problémám, reddit-en találtam már kb 19 embert, akinél szintén ez van (ebből 4-el levelezek is néha, ebből az egyiknek konkrétan valami 9k USD-t zároltak és emiatt már bíróságra is vitte a dolgot. Nekem is jelentős összeget zároltak ezek a férgek, de ha bíróságra vinném az ügyet, akkor a per végéig többe kerülne nekem, mint amennyit visszakapnék).
Tévedsz, én azt "nézem le" és "ugatom" le, aki engem akar idiótának beállítani. Én azért írom ide be néha azt, hogy még mindig nincs lófasz sem az ügyemben, hogy az átlagjózsi aki ezt a topikot olvassa, az lássa, hogy nem minden öröm és tökély, ahogy azt a többi átlagjózsi akarja itt beállítani.
Elég ritkán írok ide, mint láthatod, de néha muszáj, mert itt minden másnap az van, hogy valaki beír egy problémát, erre az átlagjózsik szépen leugatják, hogy ez nem is probléma, hanem valójában te vagy a hülye mert hát a revolut az egy világmegváltóhibamentesszeretetszolgálat.
[ Szerkesztve ]
-
#59063552
törölt tag
válasz Oliverda #8378 üzenetére
Nem szüntették meg a fiókom.
"Nehezem tudom elképzelni, hogy bármiféle ok nélkül ilyet tegyenek, utána pedig ugyancsak ok nélkül pattintanának le folyamatosan."
Pedig elképzelheted. Ami a vicc, hogy több országban használtam a kártyám (ebből volt több ázsiai is), de a blokkot akkor kaptam, amikor már egy jó ideje nem is volt tranzakcióm.
"Hogyan mer valaki ennyi pénzt tartani egy olyan szolgáltatónál, amelynek még betétbiztosítása sincs?"
Mondjuk úgy, hogy kaptak EU-s banking licence-et? Vagy ezzel azt akarod mondani, hogy a revolut egy megbízhatatlan, szemét cég, akiknél csak az idióták tartják a pénzüket?
Egyébiránt, lehet, hogy neki ez a 9k körüli összeg nem egy akkora pénz, mint neked. Azért valljuk be, 2,6 milla tényleg nem egy őrületes összeg kelet-európától nyugatra
[ Szerkesztve ]
-
#59063552
törölt tag
"Nem, te azokat ugatod le, akiről te gondolod azt hogy idiótának akar beállítani."
Olvasd vissza azt, amit eddig írtam a topikba és nézd meg rá a válaszokat. 10-bol 9 az volt, hogy én vagyok az idióta. 10-bol 9 az volt, hogy én bizony hülye vagyok és hetek óta csak a chatbot-al beszélgetek, meg amúgy is.. a csodálatosmindenkinéljó revolut senkit nem blokkol ok nélkül. Ha véletlen mégis blokkolt valakit, akkor történetesen én vagyok az első, szóval minek sírok, mivel hát mint látható, én vagyok az első.. Ezzel visszatértünk oda, hogy természetesen én vagyok a hülye, mert a revolut az nem blokkol ok nélkül.
Érted már a problémát?
Nem tudom, hogy mire fog jutni a másik blokkolt arc, aki a bíróságra vitte az ügyet, de ha lesz eredmény is tud adni pár doksit, amit publikálhatok, akkor fel fogom szépen pakolni őket ide. Mindezt azért, hogy lássák az emberek, hogy bizony nem XY a hülye, hanem a revolut a hulladék.
[ Szerkesztve ]
-
#59063552
törölt tag
válasz aujjobba #8387 üzenetére
"Ezután kellene tisztázni vajon miért zárolhatták a fiókod."
Ez az, amit én is szeretnék tudni, de mint látható lófasz választ sem kapok a revolut-tól.
Tessék itt a hivatalos email, azoktól, akik a chates retardáltak fölött állnak, konkrétan a complaints team-től:
Hi XXX,
We’d like to start by saying that we’re really sorry you had a reason to complain. Sometimes things don’t go to plan and no matter whose fault it is, we’re sorry to have let you down on this occasion.
We received your complaint on the 14th of July 2019 and we’re ready to provide our final response. Based on the information we have, we’re unable to uphold your complaint, but this doesn’t mean we don’t appreciate the inconvenience this may have caused you.
Let’s take a look at what happened…
I can see that you have raised a concern regarding your account being reviewed.
We take account security very seriously at Revolut and believe that the safety of all our customers is paramount. As such, we sometimes have to carry out account reviews that we feel are necessary to ensure that our customers are protected. Your account is currently under review.
We cannot disclose any details regarding the review of the account or point out a reason that has raised our concern, due to security reasons.
Our decision was based on the following:21.1. We reserve the right to change, suspend or discontinue any aspect of the Revolut Services at any time, including hours of operation or availability of the Revolut Services or any Revolut Services feature, without notice and without liability.
Our resolutionI understand you were put in an uncomfortable situation. Nonetheless, each review takes time, and we have to be very thorough in our reviews.
Given the complexity of this issue, we require some more time to reach a solution. We will reach out to you via the in-app chat once we have an update or if we require any more information.Please rest assured that we are taking care of your case as a priority.
"Aztán megnéznénk a kommunikációt a support-tal, hogyan próbálkoztatok egyezkedni egymással."
Láthatóan sehogy, mivel sablon választ kapok, amiben szépen leírják, hogy NEM TUDNAK információt adni arról, hogy mi az isten történik jelenleg.
"te azonnal kifakadsz"
Közel 3 hónapja megy ez a móka, ennyit az azonnali kifakadásról.
Szóval akkor most leírom a lényeget, ráadásul 3x egymás után:
"We cannot disclose any details regarding the review of the account or point out a reason that has raised our concern, due to security reasons."
"We cannot disclose any details regarding the review of the account or point out a reason that has raised our concern, due to security reasons."
"We cannot disclose any details regarding the review of the account or point out a reason that has raised our concern, due to security reasons."
Akkor most ki a hülye?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- OLED TV topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Fujifilm X
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...