- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
Ugyan már, van ami nem is tud magától repülni, ha az elektronika nem tartja repképes állapotban, akkor a pilóta sem fogja.
#45 Samott
Konkrétan az MCAS-nak nem volt külön kikapcs gombja. Ha kikapcsolták az elektronikus trimet, akkor az MCAS-sem működött, de akkor kézzel kell tekerni a trim kereket, ami bizonyos repülési állapotokban emberi erővel legjobb esetben is nehéz, de lehet akár lehetetlen is. Ez is probléma volt. Ha csak az MCAS-t ki tudták volna kapcsolni, míg az elektromos trim vezérlés működik, akkor esélyes, hogy legalább az Ethiopian gépe nem zuhan le, de lehet még a Lion sem.
Nem tudom, hogy az új légialkalmassági direktívában benne van-e a külön kikapcsolhatóság, én beleírtam volna.