- Everest / AIDA64 topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen SSD-t vegyek?
- ASUS ROG Ally
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Blu-ray lejátszók
- Nagy mennyiségű belső dokumentum szivárgott ki a Delltől
- Hobby elektronika
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az AI felé fordul az IKEA is
ph A vállalat a magyar felhasználókat is megcélozza az IKEA Kreativ nevű, mesterséges intelligencia technológiát is használó szolgáltatásával.
-
Oracle szervereket akar Musk AI-cége
it A jelentések szerint egy 10 milliárd dolláros üzlet keretében bérelnék az Oracle szervereit.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelzsoca
félisten
A fórumra azok a userek járnak főleg, akiknek valami problémájuk, vagy kérdésük van az adott termékkel kapcsolatosan, ezért olvashatsz márkától-gyártótól-eszköztől függetlenül minden topicban/fórumban több problémát, panaszt, hibajelentést, mint azt hogy "húdejó a cucc, megérte megvenni"
Ahogy egy másik topicban is írtam, idézem magamat:
"Olvass be a HTC One X topicba (egy 150k-s csúcskészülékről van szó) mindenki csak panaszkodik, ez hibás, az hibás, nem jó a kijelző stb..
Ennyire xar lenne, vagy csak a fórumban gyűlnek össze a problémás userek, mert aki gond nélkül használja, az nem sírja tele az adott topicot."https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
Azokat a hibákat amik csak pár készüléknél jelentkeznek nem lehet előre javítani, gondolom ez érthető, utólag viszont lehet javítani.
Gondolom rendelkezel az eszközzel, talán ha problémád is van vele, már le is adtad a szervizbe?
Részemről nem kívánok senkivel sem veszekedni vagy bármit is bizonygatni, ha gond van a termékkel cseréltetni kell (3-8 nap alatt minden kiderül) ha ezen túl jön elő probléma, akkor szerviz.
[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
-
kelzsoca
félisten
Ennél azért kézzel foghatóbb dologra lenne szükség, mondjuk egy letöltési link a javított szoftverrel, mert hát "az ismerősömnek mondta egy kereskedő" nem sokat jelent jelen esetben.
(#637) szaba75
Köszönöm a választ, a "sok hibás készülék" dolgot már a (#627)-es hozzászólásban kifejtettem.
[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
================================================
WayteQ xTAB-50 GPS szoftverfrissítés+használati útmutató!
================================================[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
-
kelzsoca
félisten
Egy korábbi postban ezt írtad:
Tegnap a szomszédom is vett egy xTab 50 -et.
Aztán leírtad, amire most válaszolok.
A szomszédom is a nagykerből rendelt. Fel ment a weboldalukra és az volt odaírva, hogy érkezik. Tehát nem volt a nagykerbe egy darab sem. Aztán értesítették három nap múlva, hogy van készleten.
Bárhonnan is szerzett az a bizonyos nagyker, biztos nem a WayteQ-től szerezte be.
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
Tegnap kaptam tesztelésre egy szoftvert.
Amit eddig tapasztaltam:
- Megszűnt az újraindulás
- Aktív WiFi-vel használva, mellé a navigáció bekapcsolva sem melegedik a készülék
- Jelet nem dobta eddig, folyamatos navigáció (Sygic)Amennyiben van rá igény, ezt a szoftvert is feltölthetem, és aki szeretné kipróbálhatja.
[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
Nemsokára feltöltöm akkor, a MAC cím nem fog többet változni.
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
válasz Joulupukki #919 üzenetére
Leírtam, hogy tegnap megkaptam a szoftvert és eddig ezeket tapasztaltam, tehát a személyes tapasztalatom osztottam meg.
(#918) bolcsodal
Igen, változatlan.
Bár ez a melegedés kicsit túl lett fújva, semmivel sem melegebb mint bármelyik navis eszköz.
A melegedés és a problémák jelentkezése között egyébként sem volt párhuzam.
[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
A szoftvert feltöltöttem, aki ki szeretné próbálni, az itt elérheti: letöltés
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
válasz csontosotto #947 üzenetére
Üdv!
Kérlek frissítsd le újra a készüléket, és a végén már nincs szükség a gyári visszaállításra.
A sikeres frissítés után, az összes gyári alkalmazásnak ott kell lennie a készüléken, a saját feltelepített alkalmazásokat pedig pótolni kell, akár a Play-ről, vagy más forrásból
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
A legtöbb esetben/terméknél az a cél, hogy a keresési listák elején szerepeljen az adott "bolt"
Ezek a tipikus nevenincs üzletek, gombamód bukkannak fel, és ilyen gyorsan is tűnnek el a semmibe.
Persze, akadnak kivételek, de sokan pofára estek már az olcsó vásárlással.https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
válasz csontosotto #964 üzenetére
Ha van rá lehetőség, érdemes egy kis 1gb-os SD kártyát erre a célra felhasználni/elhasználni.
Egy sima formázás viszont valóban nem elég, felettem ajánlottak is programot hozzá.
Linux alól én GParted-el formáztam.
[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
válasz Loituma69 #983 üzenetére
Úgy hallottam, hogy akinek bent van szervizben a gépe, az egy teljesen új gépet fog kapni, és nem azt amit leadott.
(#982) lasimon
Mivel itt a hétvége, ezért hétfőig várnod kell, aztán beszélj a WayteQ-el ez ügyben, a melegedés viszont megszűnt, mióta az utolsó verziós szoftverrel használom, illetve nálam azóta is stabil a készülék, sem melegedés, sem jelvesztés vagy random újraindul nincs.
[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
Nálam is csökkent a melegedés (érezhetően) mióta az utolsó szoftver van fent, a jelet 10-ből 10x megtalálja, legyek akár a szabadban vagy bent a lakásban, útközben, tehát bárhol.
A Sygic-en kívül a Google Playről is letölthető gpsstatus és gpstest alkalmazásokkal is rá szoktam nézni.
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
válasz csontosotto #1004 üzenetére
Esetleg még annyival egészíteném ki, hogy a Superuser alkalmazást megnyitva, annak a beállításaiban a su binárist nem árt frissíteni
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
válasz kotovics #1027 üzenetére
Alap esetben csak felhasználója vagy a rendszernek, de nem rendelkezel rendszergazdai jogokkal.
Ha a készüléket rootolod, akkor rendszergazdai jogaid lesznek, így teljes "hatalommal" rendelkezel az Android felett.
Vannak bizonyos alkalmazások, amik ezt megkövetelik, tehát csak rootolt eszközön futnak.
A superuser "kezeli" a root-al kapcsolatos tevékenységeket, tehát ha mondjuk egy alkalmazás root jogosultságot kér, felugrik egy ilyen ablak: kép
Itt van lehetőséged engedni vagy elutasítani az adott app kérését.
A Google Play-ről ezt kell letölteni: Superuser
Majd ha feltelepült megnyitni, és a beállításokban a su binárist frissíteni.
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
válasz Loituma69 #1055 üzenetére
Attól hogy minden nap leírod, még nem lesz a kezedben a készülék.
Én annyit mondtam, hogy telefonon érdeklődj, ha nem szólnak valószínűleg még nincs mit mondani, erre írtam, hogy ne várd hogy óránként helyzetjelentést küldjenek
Ennyi idő után az lenne a minimum, hogy felajánlanak egy csere készüléket
Tudtommal mindenki, akinek szervizben van a készüléke, új készüléket fog kapni, ezt korábban leírtam.
https://vertigostore.eu
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 3390 2in1/I5-8350U/16GB/256GB SSD/13.3"FHD touch garanciás laptop eladó
- Samsung Galaxy A52 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 4. - 6. generációs i7 / xeon Mini Tower gépek RAM 8-64 Gb, ssd/hdd, akár 8 Gb VGA kedvező áron
- Lenovo X1 Carbon 7th - i5-8265U 1.6GHz 512GB SSD 16GB 14" WQHD (2560 1440) Kijelző
- ZTE Blade A31 Plus 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen