Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Keeperv85
nagyúr
válasz bolcsodal #2907 üzenetére
Dokumentált bug. Leadtuk javításra a mérnökség felé már. Van még pár másik is, de szépen fogynak. Kicsit legyetek türelemmel és ne pánikoljon senki, ezeknek 99%-a nem hardveres eredetű hiba, a fennmaradó 1% (akku problémát jeleztek többen) a garanciális szerviz alá tartozik.
-
Keeperv85
nagyúr
-
Keeperv85
nagyúr
válasz SzaboZE #2923 üzenetére
A Sony ICS frissítését hagyjuk inkább. Régi kernelre backportoltak mindent, azt is csak a független darabokra szorgalmazzák. A T-s ST15i-m éppen nincs a listán...
@Loituma69:
Akkor légyszeves linkeld már be nekem ide, a T-Mobileos ST15i-re a frissítést!
Amúgy ha szoftverhiba: nálam miért nem hibás? Miért nem hibás mindegyik?!
[ Szerkesztve ]
-
Keeperv85
nagyúr
válasz Loituma69 #2927 üzenetére
Súlyos tévedésben élsz! A szolgáltató megrendeli a frissítést, fizet érte. A Sony pedig esetünkben elkészíti... már vagy fél éve. Az hogy nincs még kész, kizárólag a Sony hibája.mint ahogy az is, hogy 2012 közepén még ugyan úgy kiadta ezeket a modelleket GB rommal a szolgáltató felé, mint az összes többit. Nem kell mindent a szolgáltatóra fogni, ugyanis NEM ők készítik a csomagokat! Az ígérgetéssel meg tele a padlás. Akinek van minije, az pontosan tudja, hogy az automatikus fényerőszabályzás miatt root nélkül a készülék életképtelen....úgy meg bukod a garanciát. Kösz, de Sony-t többet nem kérek...
-
Keeperv85
nagyúr
válasz Loituma69 #2931 üzenetére
A frissítést a Sony készíti, a szolgáltatónak, nehéz felfogni hogy NINCS kész?! Nem tudom másképp leírni, érthetőbben. A Sony adja a szolgáltatós verziót, ők teszik fel a PCCompanion szerverre is, NEM a szolgáltató! Következtetésképpen mivel NINCS T-s frissítés, mert a kedves Sony le sem ..ja, így NINCS mit kiadni! Nincs a szolgáltatónál semmi!
-
Keeperv85
nagyúr
válasz HeavyToys #2933 üzenetére
..és azt hogy szeretnéd a T-s telefonra feltenni, mert elmondom ha akarod lassan és érthetően: T-s verzió nincs, mert nem lett kész. Persze közben a készülék kikerült a szolgáltatói kínálatból is, mert kifutott. Ez nem jelenti azt, hogy a szoftvernek nem kéne elkészülnie! A T-s Minire tehát NINCS kész a frissítés. Soha valószínű már nem is lesz. Kösz. Ha ráteszem a másikat, akkor meg a gyártói, meg szolgáltatós garanciám is ugrik egyszerre.
Kvázi akkor most azt mondod ugye, hogy ne legyen annyira off, hogy ha a Wayteq kivenné az xTab50-est a kínálatból, akkor jó így ahogy van, már nem is kell másik szoftver?! Ne vicceljünk már!
ST15i:
2 éves készülék garancia van rá, erre azt mondják hogy "szoftveres hiba, amit MI nem tudunk javítani, csak a GYÁRTÓ, várja meg a frissítést, készül!". Akkor most kihez vigyem ezt a f.s-t, hmm? A szolgáltató NEM fog szoftvert írni! A gyártó meg nem adja ki... -
Keeperv85
nagyúr
válasz Loituma69 #2956 üzenetére
Figyi! Mindenki tudja már, hogy a tiéddel csak a gond van... Vagy nem tudod használni, vagy tényleg hibás a készülék. Mégis minek kínlódsz vele? Hirdesd meg, add el, garanciálisan cseréltesd le, várd meg azt a pár hetet (max egy hónap) amíg kijön az ICS. Nem tűnik fel, hogy olyan hibáid is vannak, ami másnál nem jelentkezik? Oké, szoftveres gondok vannak. Dokumentált bugok vannak. Mindenhol vannak. De neked nem szoftveres gondjaid vannak. Valami baj van, ha te szeretsz valamivel szenvedni, mikor lenne más megoldás is...
-
Keeperv85
nagyúr
válasz eisento #2988 üzenetére
Én meg azt nem értem, miért kell pont ez az eszköz. Lehet venni jobbat, szebbet. olyat, amire lehet külső antennát kötni... Francnak kell ezzel szenvedni, ha egyszer nem megy úgy, ahogy valaki elvárja!
Ja hogy az ára az tetszik. Aham. Perszeszehogy... Mikor arról van szó, hogy egy másik csak GPS-nek használható eszköz 100 felett van, akkor bezzeg csend van...
-
-
Keeperv85
nagyúr
válasz apeelme #2992 üzenetére
Pontosan erről van szó látod, én is ezt mondom, de hogy minek...
Ha ez egy sz.r vagy nem felel meg, akkor el kell adni, kell venni másikat, ennyi. Ki kell cseréltetni a szervizben, HA tényleg rossz. Lehet hibás, hisz műszaki cikk. DE mindennek megvan a maga elintézési módja... és az nem az, hogy f.som a szót heteken át, hogy "háátttteezzdeessszzarrr...", hanem az hogy szépen elballagok vele oda ahol vettem és a vélt követeléseim megpróbálom érvényre juttatni. Hamar kiderülhet persze ilyenkor, hogy ezeknek semmi alapja nincs és akkor még jobban lehet puffogni... hiába.
-
Keeperv85
nagyúr
A kérdésed elsőre is értettem, de akaratodon kívül is a jogi útra visz. Igen, lehet. Vissza lehet fejteni és bizonyos paramétereket megváltoztatni, megcserélni, módosítani. Opcionálisan azok, amiket keresel azonban még nem szerepelnek a programban. Meg lehet csinálni, de ha bárki megteszi, akkor jön vagy jöhet a jogi út, ahol nem akartál kilyukadni éppen.
-
Keeperv85
nagyúr
válasz Loituma69 #3079 üzenetére
A problémákat nem ide kéne leírnod, ha a Sygic szoftverhez és a hibáihoz az égvilágon semmi köze az eszköznek. Pláne úgy nem kéne reklamálnod, hogy valószínűsítem, hogy azért a szoftverért nem fizettél, amit használsz.
Mehetsz a Sygic supportra pl. panaszkodni.
Sok lesz egyébként az off-ból, jó lenne az eszközre koncentrálni, ha már arról szól a topic.
-
Keeperv85
nagyúr
Igen, nagyon másképp, ugyanis van aki álomvilágban él és Andersen hanyatt vágná magát tőle úgy tud mesélni...
-
Keeperv85
nagyúr
válasz Loituma69 #3186 üzenetére
Hogy lehet ennyi hülyeséget összehordani egy hsz.-ben? Taníts mester!
Először is: a kernelt is le lehet bontani, ha már a tuning Trabantot hoztad fel, had vezesselek végig én is ezen a példán!
Szóval. Van egy Trabi, benne egy nyűgös motor, körbe a szétesett kasztni. Mi fogjuk a motort, most éppen a kernelt, darabokra szedjük az utolsó csavarig, majd a darabokat egyesével megnézve építünk belőle egy újat. Csak azokat a részeket felhasználva lehetőleg, ami alapban is megbízható. A többi a kukában kap helyet max. Miután összeraktuk, megyünk vele még egy kört. Lehet szétesik az első úton, mert nem bírja a kiképzést. Újra szétszedjük, kielemezzük a hibákat. (Itt éppen kernel közeli futási gráfok), újra összerakjuk.
Mikor kész a motor, akkor jön csak a kasztni körbe. Tök mindegy hogy hogy néz ki.
A Wayteq pedig nem szoftverfejlesztő cég. Elsősorban értékesítő. Még saját szoftveres csapata tudomásom szerint, idehaza megjelent gépre nem adott ki saját fejlesztésű rendszert. A kész rendszereket megrendelik, azt a fizetett cégek készítik. Hogy most ez éppen az adott eszköz gyártója vagy egy külsős csapat, az üzleti titok. Senkinek sem kötelesek az orrára kötni.
A garancialevelet nem tudom olvastad-e (Én biztos nem, mert nekem olyan nincsen...), de ha abban nem szerepel szoftverre írt garancia konkrétan, akkor lefordítom neked teljesen alap alpári szintre mi a helyzet:
a, Minden további nélkül kapsz segítséget és mindent megtesz a cég annak ellenére, hogy ez nekik nem kötelezettségük vagy:
b, elhajtanak a halál f.szára hiába hisztizel, hogy neked az a termék nem tetszik úgy ahogy van. Megmutatják, hogy az nem garanciális hiba és mehetsz is panaszra ahová csak akarsz.Remélem azt nem vitatod, hogy itt az "A" válasz az ami jellemző. Az meg sem fordult a fejedben, hogy esetleg olyan hibák is előfordulhatnak, ami TÉNYLEG csak nálad van meg?
Mi is tudunk olyanról, ami rendszerint csak egy valakit szívat meg, de mivel nem tudjuk miért, ezért aztán kár is lázadozni rajta, azzal nem leszünk előrébb.
Válogathatsz: vársz, amíg az ICS vagy aCM rom nincs kész, vagy naponta hisztizel egyet. Hidd el, hogy az utóbbit már mindenki megunta...
Upsz... wall of text.. .
-
Keeperv85
nagyúr
válasz Loituma69 #3188 üzenetére
Na látom sikerült megint előhozni terelésnek a hibátlan Arc telót. Sajnos vagy sem bolondulok a zenéért, így szeretem a Sony telefonokat, mert igazán szép hangjuk van. Még javában az X1-es korában dolgoztam a cégnél, szóval engedd meg hogy legyen némi rálátásom az SE minőségpolitikájára. Refurbished telókat javítottunk újra üzemkészre. Tudok neked mesélni róla, ha szeretnéd milyen kiforrott volt a GDFS, vagy mit is lehetett kezdeni a VKP-vel. Tudtam az összes szervizkódot. Ezért vettem meg illetve ajánlottam másnak is az SE telókat. Eddig!
Miután ugyanis megvennem az SE Minit, ami köztudottan szoftverhibás, ugyan úgy, ahogy az Arc is az volt, mert ugyan az a szoftver fut rajta alapból, a drága Sony közölte hogy nem ad ki rá szoftverfrissítést, mert a T-Mobile azt nem kérte! Azt kérni kell?! Ez egy vicc! Tudják hogy rossz, erre nem adja ki rá frissítést? Nekem ennyi elég volt belőlük, köszönöm többet nem kérem. Az Arc-nál is megvan az a hiba alapból, hogy nem lehet rendesen beszabályozni a light szenzort, ott ki is javította a frissítése. Azzal lehet takarózni, hogy a független modellekre adok ki csomagokat, a többi meg mintha hibák nem is lennének le van sz.va, de ez nem az a világ, ahol egy csőd közelben lévő cég ezt meg kéne engedje magának...
Hogy on is legyen:
"Az xtab 50 a wayteq cég forgalmazza ergo ha bármi hiba van"
Itt álljunk meg egy pillanatra. Akkor most ez levetítve a Sony-ra. Ha bizonyíthatóan nem tudom rátenni a javított szoftver és szoftverhibás, akkor az a te logikádat követve ugye a T-Mobile hibája, mert ők adták így el.
Na most akkor. Menjek vissza a T-hez és verjem az asztalt, aminek nincs értelme, mert nincs szoftver garancia a készülékre... Lehet próbálkozni, csak semmi értelme. Jogi útra sem tudod vinni a dolgot, ha a forgalmazó NEM vállalt garanciát a készülék szoftverére. Ez kiváltképp igaz akkor, ha azon a készüléken a forgalmazó által le sem tesztelt harmadik féltől származó szoftver vagy szoftverek is futnak!
"Gondolom te is wayteq dolgozó vagy ezért vagy ilyen feszült mert érzed te is hogy nem kerek ez a kütyü jelenlegi állapotában!"
Független fejlesztő, vagy inkább modder vagyok, nem dolgozom senkinek hivatalosan. Én is tudom, hogy nincs rendben a jelenlegi szoftver minden tekintetben, ezért is készülnek a javítások hozzá A teszt időszakok igencsak el tudnak húzódni, főleg ha mindig vissza van dobálva az a félkész sz.r, amit valaki kész rendszerként ki akar adni!
Ameddig ki nem jön a hivatalos szoftver frissítés, addig mi sem tudunk mást tenni, max. megpróbálunk valamit rá hegeszteni. Na most ez vagy összejön, vagy nem. Én is láttam kód részeket abból, amiből a srácok éppen építkeznek. Minden tiszteletem, ha annak aki abból valamit tud csinálni.
Inkább örülj neki, hogy megpróbálják legalább. Azt biztosan elmondhatom neked, hogy alapban ennek a kis kütyünek nem hardveres hibái vannak. Azok a szoftverhibák meg, amiket sokan jeleztetek szépen, lehet csak nagyon lassan és nehézkesen, de előbb-utóbb fel lesznek tárva!
Ennél többet akkor sem tudunk tenni, ha te minden nap leírod ugyan úgy, hogy szar a szoftver. Nem tudunk nyomást gyakorolni a szoftvert kiadó cégre, hogy "Bocs, de húzzál bele", mert annak megint nem lesz jó vége...(Főleg úgy, hogy én nem is tudom ki készíti az eredeti szoftvert...)
-
Keeperv85
nagyúr
válasz Loituma69 #3192 üzenetére
Én soha sem mondtam hogy tökéletes vagy hibátlan lenne minden szoftver. Ezért vannak a javítások, illetve javítási kísérletek, ha a javítások nem hoznak eredményt. De olyan véleményt ne adja a számba, amit szintén nem mondtam, mégpedig hogy ezt a szoftvert nem kellett volna így kiadni. Dehogy is nem kellett volna! Simán! Ennél én sokkal bugosabb szoftvereket is láttam már boltba küldve, ahol aztán a készítő lehazudta a csillagokat is az égről. (Khm... Windows... khm...)
Elvárható, hogy a feltárható szoftverhibákat a kiadó cég vagy a szoftver készítője javítsa ki, ha akarja! Ha viszont bejelenti, hogy "Nincs több support X naptol kezdve..." (Megint csak Windows... ugye ugye...), akkor hiába vered a vasat. Tudomásom szerint a Wayteq nem tett ilyen kijelentést és jelenleg is gőzerővel azon dolgoznak, hogy tényleg olyan minőségű készülékeket sikerüljön értékesíteni, amik az eladás pillanatában támasztott követeléseknek meg is felelnek!
-
Keeperv85
nagyúr
válasz Loituma69 #3195 üzenetére
Látod mit csináltál? Akkorát röhögtem most, hogy telibe köptem a képernyőt!
"Jövő héten jön a JB 1016DCC-re azaz 3 héten belül 2 új szoftver tökéletesen elégedett vagyok a támogatással!"
Itt látszik meg mennyire buta vagy látod. Megetted mi? Ez termék támogatás? Kapsz valami szart, mint egy kutyának a csontot.. "Nesze b.meg, kuss legyen!"
Biztos jól kitesztelték 1,5 hét alatt, ami még a N.A.G.Y. Sony sem tudott fél év alatt sem... LOL...
-
-
Keeperv85
nagyúr
Akkor láss tovább annál, amit olvastál és gondolkodj is el rajta!
Nem azt írtam, hogy nem vállal folyamatos fejlesztést, illetve támogatást, hanem azt hogy erre nem kötelezte magát. A kettő között nagyon széles a határ!
Az egyik az, hogy két hetente adok javítást, mert köt a szerződésem és lehet semmire sem jó, a másik meg az, hogy lehet hogy fél évet kínlódok valamivel, amivel nem is kéne foglalkozni, de fontos hogy vevők ne menjenek más terméket venni. Természetesen létezik a kettő kombinációja is: kötelezem magam, hogy ne veszítsem el a vevőket, de ha sikerül olyat beígérni, ami nem jön össze, akkor azt mondják hogy ki lett hazudva a szemük is.
-
Keeperv85
nagyúr
Nem fényez itt senki senkit, csakis arról van szó, hogy minden gyártónak és eladónak van egy felvállalt üzletpolitikája. Ki így, ki úgy igyekszik megtartani a saját táborát. A szoftveres garancia elég meredek dolog, fényében annak, hogy előre kiszámíthatatlan egy-egy rendszer futási eredménye. Hiába van elég erős vas valamiben, korántsem biztos, hogy célravezető azt ígérni, hogy lesz esetleg JB, (nem történt ilyen ígéret, csak mondom, hogy nem lenne nyerő) mert utána érthető és jogos lenne a harag, hogy "de hát hazudtatok". Akkor inkább már a hallgatás és a szoftveres gondoktól elzárkózás, mint a hitegetés hogy ezeket meg is oldja valami.
Nyilván az értékesítőnek érdeke, hogy biztosítson friss rendszert, javításokat, supportot, de nem kötelessége. Ha nem teszi, akkor a csalódott vevők jobb híján odébb fognak állni. Viszont a türelem olyan dolog, ami mindkét oldalról elvárható. Ők végighallgatták/olvasták/jegyzőkönyvezték ezeket a problémákat, megpróbálnak valamit megoldani, amit csak lehet, illetve nyilván kivizsgálni mennyi ebből a valódi hiba, illetve mennyi adódhat esetleg egy-egy egyedi esetként, mi pedig meg kell hogy várjuk, hogy a valódi okok napvilágot lássanak, ha vannak egyáltalán egy-egy problémára kivetítve.
-
Keeperv85
nagyúr
válasz mkRoland #3316 üzenetére
CM7-es, nem 9 vagy 10 a szóban forgó darab. Miután a GB elég lefutott téma, ráadásul nincs alacsony szintű forrásunk (bootloader és egyéb nem Android közeli kiszolgáló rutinok) én személy szerint elhatárolódom bármiféle CM7-es próbálkozástól. Minden tiszteletem a két kollégáé persze, hogy nekik van türelmük hozzá, illetve bele mertek vágni és segítek is, ha tudok valamit, de én megvárom az ICS forrást, mert szerintem több potenciál lesz benne.
-
Keeperv85
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!