Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wayteq

    csendes tag

    válasz Octi #746 üzenetére

    A megoldás a Sygictól a kód újraaktiválási kérés indítása, mely a Sygic weboldalán megtalálható: http://www.sygic.com/en/support

    1. Válaszd az Android rendszert, majd az ”Activation and payment” részben kattints a ”Submit a helo request gombra”.

    2. A megjelenő űrlapon töltsd ki a ”Product Code”-ot (a kuponon található 16 jegyű szám). A nagy szövegdobozban egy rövid indoklást kell adni (pl. ”MAC address changed on WayteQ xTAB-50 device after software update”.). Majd az e-mail címedet és a spam védelem elleni számítási művelet eredményét kell megadni.

    3. Kattints a ”Send” gombra.

    Néhány percen belül a Sygic-tól egy automatikus válaszlevél érkezik egy esetszámmal, amire később hivatkozni lehet. Néhány óra elteltével pedig újabb levél érkezik ugyanazzal az esetszámmal, amely arról értesít, hogy a meglévő kóddal újra aktiválható a szoftver.

    Akinek a készülékén a javítószoftver telepítésre került és elvégzi a Sygic újra aktiválását is, a későbbiek során újraaktiválásra már nem lesz szükség. A MAC-cím nem fog többet megváltozni.

    WayteQ Europe

Új hozzászólás Aktív témák