Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PaladiN

    aktív tag

    Amennyire ismereteim engedik ez egyaltalan nem ujkeletu valami. Ezelott sok sok evvel mar egy Quant nevu autoban megvalosult valami nagyon hasonlo. Manapsag Quantino neven van egy mukodo es forgalomban is kozlekedo peldany, de legjobb ismereteim szerint meg nem indult be a gyartas es megvasarolni sem lehetseges.

    Valojaban addig soha nem veszitesz, amig abba nem hagyod a probalkozast.

  • PaladiN

    aktív tag

    válasz solasola #77 üzenetére

    Mivel az otlet tulajdonosa egy svajci illetosegu ferfi, igy nem tartom kizartnak ha inkabb a finanszirozas kornyeken bukna el a dolog. Egy ilyen technologiat felfuttatni rengeteg penzbeli befektetest igenyel, ami aligha all rendelkezesre. Ellenben a befektetok, ha mar olyan nagysagrendu penzeket tolnak egy ilyen ugylet beinditasahoz, akkor szeretnek tobb ralatast az uzletre. Marpedig egy olyan otletgazda, akit a penz nem igazan motival es az otletet sem adna oda senkinek, eleg nehezen talalhat befektetoket.
    Az eddig elert eredmenyeket kis tulzassal apropenzbol is meg lehet valositani, legalabbis ahhoz kepest, hogy mennyibe kerulne az elso gyartosorrol lejovo termek.
    Elnek a gyanuval hogy roka fogta csuka esete lehet a dolog mogott. Ebbol kifolyolag elofordulhat, hogy amig a tulajdonos el, addig ebbol nem lesz elorelepes, talan majd az orokosok belatjak, hogy ebbol igy nem lesz semmi. Jelenleg a ceg legkisebb befektetesi csomagja 100millio dollar, de igazan csak azokat veszik komolyan akik 1Mrd feletti osszeget akarnak befektetni.
    Mindenesetre a fenti hir igazabol egy kicsit alatamasztja a Nanoflowcell valos letenek lehetoseget, meg ha jonehany lepessel le is vannak maradva ahhoz kepest, de siman beleillik abba az utba. Amugy epeszu ember nem is valoszinu hogy kijonne egy alacsony energiasurusegu autokhoz tervezett aksival.

    Valojaban addig soha nem veszitesz, amig abba nem hagyod a probalkozast.

Új hozzászólás Aktív témák