Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
Hirdetés
-
Apple iPhone 16 - ígéretek földje
ma Minőségi alapmobil, aminek az új funkciói közül alig elérhető valami a termékstart napján.
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
A vásárlók nem leszarták, hanem nem volt választási lehetőségük. A Creative meg nem élt a piaci fölényével és penetrációjával, hanem visszaélt vele, a fejlődés visszafogására használta csak (elvégre így nem kellett komoly összegeket fektetni R&D-be). Tisztára, mint manapság az nV. A fő különbség a kettő között, hogy a Creative emiatt elveszítette kb a teljes hangkártyapiacot, mert semmi olyasmit nem tudott felmutatni, amit egy átlag integrált megoldás ne tudott volna. Aki pedig tiszta és pontos hangzásra vágyott, az eleve nem tőlük vásárolt, hanem inkább egy ICE/VIA Envy24 vagy C-Media Oxygen chipes kártyát vett. A Creative már kínjában eladta másoknak is a chipjeit, csak éppen szinte a kutyának sem kellett. Ha lett volna folyamatos fejlődés, és lett volna értelme bárkinek is EAX-os hangkártyát venni, akkor nem halt volna el a piac. Az utolsó EAX-ok sem tudtak kb semmivel sem többet, mint a bárki által szabadon használható A3D 1.0, vagy aszintén szabadon használható EAX 1 és 2. Ez utóbbiakat meg kb az összes integrált hangvezérlő tudja. Már elég régen túllépett még a Sensaura is az EAX-on.
Persze lehet mondani, hogy mitsem ér az egész, ha a játékok nem támogatják. Erre egy nagyon egyszerű válasz van: a játékokba a fejlesztők kb abban a pillanatban hagyták abba a 3D hangleképző API-k implementálását, hogy megszűnt az Aureal létezni. EAX-ot nem volt értelme licencelni, mert egy véregyszerű hulladék volt, amit már az akkori PC-k is képesek voltak aránylag kevés teljesítményvesztéssel sw-esen számolni.
A négy felsorolt cég közül csak a MS felelőssége igaz, elvégre ők nem engedték Vista óta a közvetlen hozzáférést. Nagy visszhangja nem lett a dolognak mert addigra már kb senki nem is használta. Az AMD-t meg miért hibáztatod? Pont ők azok, akik újra felkeltették a lehetőséget. Az, hogy megint lesz rá lehetőség szabályos formában is (a TrueAudio kerülőmegoldást alkalmaz), csak és kizárólag nekik köszönhető. A MS ehhez kb csak asszisztál, ahogy a low level API-k újonnani létrejötte sem nekik köszönhető eredendően, haem szintén az AMD-nek.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZBook Power 15 G8 15.6" FHD IPS i7-11850H T1200 32GB 500GB NVMe ujjlolv gar
- Apple iPad (7.gen) IPS Wi-Fi +Cellular 32GB Tablet 10,2 col
- Apple Watch Ultra 2 Titanium White Garancia 2025.02.18.
- SWITCH OLED + 512GB Memoria kártya + Fusion PowerA Pro Controller + Gorilla Glass + Satisfye Zengrip
- Üzletből, garanciával, Lenovo Legion Ryzen 7 5800H 16RAM 512SSD RTX3060 FULLHDIPS/15,6"144Hz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen