Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stargun!

    tag

    válasz Abu85 #18 üzenetére

    "Az is hatalmas baromság, hogy az FXAA-t nem lehet ráereszteni a játékra driverből. Ez az eljárás is post-process. Simán mehet driverből, ha az NV beépíti. Persze ugyanúgy nem lesznek elérhetőek a subpixel adatok, így a teljesen post-process számítás nem ad majd annyira szép eredményt."

    Ez igaz. Csak az egész képre utólag ráengedett post-process szűrésnél jó eséllyel elbarmoljuk az esetlegesen kiírandó szöveges információkat (HUD). Éppen ezért a HUD kipakolása előtt kellene alkalmazni a játékon belül.

    Akárhogy is, persze az MSAA minősége nagyszerű lenne, csakhogy a modern motorú játékokban leginkább csak a hiányát érezhetjük miközben nézegetjük a recés éleket. Ehhez képes sokkal jobb lenne egy univerzálisan működőképes FXAA... :U

    Az MLAA-val pedig kicsit az az érzésem, mint anno az MSAA hardveres bevezetésekor volt. Hiába volt AA lehetőség, ha bekapcsolásakor akkora volt az erőforrásigénye, hogy használhatatlanná lassult a játék. Mekkora szám volt anno, hogy először az ATi kártyák tudtak olyan sebességű AA-val előállni, ami már a gyakorlatban is használható volt. Azután szépen mindenki megszokta az AA-val generált látványt, éppen ezért esik rosszul, hogy öt évvel később megint nézegethetjük a recés éleket. Éppen ideje már, hogy megoldódjon ez a probléma. :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák