- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stargun!
tag
"Az is hatalmas baromság, hogy az FXAA-t nem lehet ráereszteni a játékra driverből. Ez az eljárás is post-process. Simán mehet driverből, ha az NV beépíti. Persze ugyanúgy nem lesznek elérhetőek a subpixel adatok, így a teljesen post-process számítás nem ad majd annyira szép eredményt."
Ez igaz. Csak az egész képre utólag ráengedett post-process szűrésnél jó eséllyel elbarmoljuk az esetlegesen kiírandó szöveges információkat (HUD). Éppen ezért a HUD kipakolása előtt kellene alkalmazni a játékon belül.
Akárhogy is, persze az MSAA minősége nagyszerű lenne, csakhogy a modern motorú játékokban leginkább csak a hiányát érezhetjük miközben nézegetjük a recés éleket. Ehhez képes sokkal jobb lenne egy univerzálisan működőképes FXAA...
Az MLAA-val pedig kicsit az az érzésem, mint anno az MSAA hardveres bevezetésekor volt. Hiába volt AA lehetőség, ha bekapcsolásakor akkora volt az erőforrásigénye, hogy használhatatlanná lassult a játék. Mekkora szám volt anno, hogy először az ATi kártyák tudtak olyan sebességű AA-val előállni, ami már a gyakorlatban is használható volt. Azután szépen mindenki megszokta az AA-val generált látványt, éppen ezért esik rosszul, hogy öt évvel később megint nézegethetjük a recés éleket. Éppen ideje már, hogy megoldódjon ez a probléma.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210