Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laposonly11

    senior tag

    válasz Crus #116 üzenetére

    A Witcher sikerének nem az a kulcsa hogy mindenre megjelent, hanem a tartalom, ami kb. több mint 1000 ember, több évnyi munkálya, miközben egy Mario ugrabugra vagy kart, ugyanez Donkey Kong verziója, viszont 100, a Nintendonál ott dolgozó unatkozó japán alkalmazott, fél év alatt lazán összetákolt, éppen hogy játéknak nevezhető, minden konzoljukhoz kötelezően kiadott terméke, ami csak azért kerül a Japán vásárló kosarába, mert Mario, tehát majdnem mondhatni "nemzeti" termék, vesz belőle egyet, ha játszik vele, ha nem. Az ilyen címek, szinte önmagukat adják el, a több évtizednyi reklámnak köszönhetően, tipikus esete a nem tudatos vásárlásnak. Eleve Witchert összehasonlítani egy Marioval, mint papírhajót egy valódi ferrarival. :F Az animal crossing meg szoftvertúsz? Szoftvertússzágról beszélni nyugaton, ahol egy háztartásban, az összes konzolból van egy? Szerintem pont hogy a Switch miatt sikeres, mert ilyen grafikával, egy TV-re kötött konzolra, a kutya sem venné. Pontosan ezért sikeresek a főleg 2D grafikájú nem Nintendo által készített, indie játékok is Switchen, amik arra nagyobb mennyiségben fogynak, mint az összes többi platfromra együttvéve, hiszen otthon a nagy képernyő előtt már minőséget várunk, nem úgy mint a metróban zötykölődve, tehát a Switch az megköszönheti az indie piacnak és viszont, hogy életben tartják egymást. Lényegében, ha nem lenne Switch, akkor az ilyen Animal Crossingok és társaik sem biztos hogy fogynának ilyen mennyiségben. Tipikus példája a Tetris, a kwarc elődők és a későbbi Game Boy nélkül, nem hogy a harmadik helyen nem lenne a listán, hanem szinte sehol sem, de az nem is volt egy kasszasiker.

    [ Szerkesztve ]

    Ordo est anima rerum.

Új hozzászólás Aktív témák