Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Duck663
őstag
"A legtöbb esetben az adott program videojáték-motorjához írják a fejlesztők az effektet, míg a GameWorks koncepciója azt igényli, hogy a kész effekt alá írjanak a videojáték-motorba egy optimalizálást, amivel az effekt kompatibilis lesz és egyben hatékonyan fut. Ezt egy építkezős példával jól lehet szemléltetni, hiszen amikor egy házat épít valaki, akkor az alapoktól kezdi, majd jönnek a falak és végül a tető. Az effektek tekinthetők a tetőnek, és a GameWorks tulajdonképpen azt követeli meg, hogy a már meglévő tetőhöz legyenek megépítve a falak."
De nem a FakeWorks a hibás véletlenül sem?! Ha a fejlesztő hozzányúlhatna ez nem következne be, ergó a FakeWorks a hibás, illetve az Ubi, hogy a féltérdre ereszkedik az nvidiának.
Jó lenne már a serpenyőbe tenni, mi ér többet az elégedett felhasználók és jól optimalizált játékok, vagy a féltérdre ereszkedéssel kapott nokiás doboz!
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
A Sony is és az AMD is a heterogén környezetben látja a jövőt (és még sokan mások is), az Ubi viszont a régi CPU és GPU viszonyt erőltetik, és nem használják ki a heterogén környezet előnyeit, ezért mondják azt hogy "gyenge a CPU" az hogy a rendszer felépítését nem tudják jól értelmezni, és az abban rejlő lehetőségeket kihasználni, az nem az AMD hibája.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.