Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Duck663

    őstag

    "A legtöbb esetben az adott program videojáték-motorjához írják a fejlesztők az effektet, míg a GameWorks koncepciója azt igényli, hogy a kész effekt alá írjanak a videojáték-motorba egy optimalizálást, amivel az effekt kompatibilis lesz és egyben hatékonyan fut. Ezt egy építkezős példával jól lehet szemléltetni, hiszen amikor egy házat épít valaki, akkor az alapoktól kezdi, majd jönnek a falak és végül a tető. Az effektek tekinthetők a tetőnek, és a GameWorks tulajdonképpen azt követeli meg, hogy a már meglévő tetőhöz legyenek megépítve a falak."

    De nem a FakeWorks a hibás véletlenül sem?! Ha a fejlesztő hozzányúlhatna ez nem következne be, ergó a FakeWorks a hibás, illetve az Ubi, hogy a féltérdre ereszkedik az nvidiának.

    Jó lenne már a serpenyőbe tenni, mi ér többet az elégedett felhasználók és jól optimalizált játékok, vagy a féltérdre ereszkedéssel kapott nokiás doboz!

    [ Szerkesztve ]

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

Új hozzászólás Aktív témák