- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
"Maga az Unreal Engine 4 egyébként nem lett rossz"
Nemtudom milyen lesz egy normális játékban de a Daylight az szörnyű grafikailag. Olyan textúrák vannak hogy az amnesia the dark descent hozzá képest egy crysis 3.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz TESCO-Zsömle #2 üzenetére
Mostani árát nemtudom én 990forintért vettem a cdgalaxisban rá 1 évre a pcguru ujságban is volt teljes játék, később meg már pár dolláros bundle kiadás is rémlik. Mondjuk az eleve ezerszer jobb játék menetileg is mint ez a daylight, ott rendesen lehet parázni itt meg kicsit túlva játszva az egész számomra.
De amit nemértek az a grafika, tegnap nyomtam és ahol a bogarak szaladgálnak a földön ott is ilyen unreal1 textúra figyelt meg ahová megy az ember mindenhol randa elnagyolt a grafika.
[ Szerkesztve ]
-
rodrigez
senior tag
Én azt nem értem, hogyha ezek az újdonságok kikerültek a motorból, akkor minek csináltak még 1-2 hónappal ezelőtt is fejlesztői videókat, ahol bemutatják az engine képességeit, ráadásul pont az ultralátványos Infiltrator demón keresztül? Nyitó címnek, már ami az engine használatot illeti ez borzasztóan rossz választás volt, mert pont az előbb említett demóhoz képest volt irtó halovány. Egy sötétben játszódó horrorjáték, ahol meg sem tudja igazán mutatni magát a motor, ráadásul a 2007-es Bioshock-ban fellelhető homályosságú textúrákkal operáltak, ami valljuk be gáz függetlenül attól, hogy ez a játék az ijesztgetésről szól. Ehhez az UE2.5 is elég lett volna.
-
krystman
őstag
Hát ebbe a játékba aztán tök mindegy, hogy milyen motor van. Olyan sötét, hogy semmi nem látszik belőle. Tiszta röhej, hogy ilyen játékon nyomják először a U4 motort.
-
Psych0
őstag
looks like shit
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
-
Duck663
őstag
Ezzel a játékkal akarják a motort reklámozni? Ha csak ezen múlna, csődbe mennének! Ez egy fos!
1-2 napja megjelentek az Unreal-es demok, na hát hogy azok micsoda csalódások! Elmosott textúrák, durván eltúlzott bloom mindenhol, kifejezettel elcseszett árnyékok, szarul alkalmazott tesszeláció (van ahol szép szögletes az objectum) a leomló objektumoknak nincs árnyékuk, de előtte a tűz még visszaverődött róluk, az egész elmosottnak tűnik, gondolom a khm FXAA miatt. Hányinerem van a post AA-októl!
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Dark KillerX
addikt
Ezt a grafikát szeretném látni játékban [link]
-
Crytek
veterán
Szar lett nagyon mármint az engine!
Tele a steam fóruma hogy rengeteg embernek nem indul.
Nem mellesleg ami előnye volt az UE3-nak hogy okosborotván is futott ez meg optimalizálatlan annak ellenére hogy full sötét az egész alig látni valamit és az a valami is ugyanaz az ismétlődő pár db textúra.
Az meg hogy random pályagenerálás sajnos nem lett világmegváltó mert ugyanazt a 3 szobát generálja kb.
Ez így egy nagy katasztrófa. De a játéknak legalább egyszer sikerült megijeszteni annak örültem!Várom szeretettel a raklap patchet amivel el fog indulni az eredeti és nem a warezzal kell játszanom ,mert nem azért fizettem!
Next PC Upgrade: 2022
-
bbTamas77
aktív tag
Nagyot akart a szarka, de nem bírta a farka.
Jól összecsapták ezt az Unreal Engine 4-et, egyáltalán minek kellett kiadniuk?
Végül is semmilyen újdonság nincs benne, régi elavult alapokat használja.
iOS-re és Android-ra van ezerszer jobb engine mint ez, pl Unity, igaz nem ennyiért.
Cikk arra miért nem tért ki, hogy mégis miben jobb ez az UE4 mint a UE3? -
Alkarcsont
senior tag
válasz Dark KillerX #8 üzenetére
Vagy ezt: [link]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zseko
veterán
Eh, GameWorks...
HR24.hu
-
Lolka Bolka
aktív tag
válasz Dark KillerX #8 üzenetére
Ezzel szerintem nem vagy egyedül
-
hemaka
nagyúr
Ahogy olvastam a cikket, igazabol "csak" azok a dolgok maradtak ki, ami miatt vartak az emberek ezt az uj motort. No de majd meglatjuk mit sikerul a kozeljovoben kicsikarni belol mas jatekokban.
-
ricshard444
veterán
Én épp most próbáltam ki.
Úgy voltam vele, hogy az első játék ami erre épül, tehát közel sem az amit majd tud nyújtani, de egy alapot azért láthatok.Nem esett le az állam, de, hogy őszinte legyek az UE3-nál sem, csak azt mondtam, hogy "oké, nem rossz"
Most is ugyanezt tudom elmondani:
nem rossz és nem is vártam többet, de az tény, hogy úgy vagyok az ilyen sötétben játszódó játékokkal, hogy itt nem jön ki, hogy mire képes egy motor.Rondának semmiképp nem nevezném, sokkal inkább hajlik a szép jelző fele.
Vannak dolgok...
-
EnterR
veterán
Hát nem váltotta meg a világot a grafikája.
PSN ID: marquuard
-
BoneDragon
veterán
Ne legyél már megint ennyire csőlátású. Ez nem az engine hibája, hanem a játék fejlesztőké...
Mondjuk az elég gáz hogy nv ezt a játékot adta a kártyák mellé, úgy hogy el se indul. Szerintem erősen analizálják őket... Letölteni meg nem fogom ha már meg van. Várjuk a patchet.[ Szerkesztve ]
-
xtremez
aktív tag
Nagy kár, hogy az innovatív dolgok mind kimaradtak. EZ így nem ér semmit.. Valamikor viszont fogjuk ezeket látni ? Konzolon nem lenne egyszerűbb megoldani ? Amit a cikk leírt még mit tudott volna a motor ? Fizikára, rombolásra és folyadék szimulációt is vártam volna tőle.
[ Szerkesztve ]
-
Crytek
veterán
Ez van amikor a csoffadt mobilra fejlesztenek enginet.
Anno ütöt az UE mert még nem igen voltak saját brutál fejlesztésű engine-ek.Mondjuk az UE3 ból amiket még ki tudnak hozni modosítva az beszarás.(Lásd pl az új Batmant)
Annyira nyomatják a mobil frontot készül oda valami UE-e game múgy?
Next PC Upgrade: 2022
-
schwartz
addikt
Pedig utosebb grafikat attol amit ki tudtak mar hozni az UE3-as Samaritan Demo-ban en a mai napig nem lattam. (nagy kiadok sajat cuccai ide vagy oda)
[ Szerkesztve ]
If he dies, he dies.
-
Seikai
aktív tag
Letöltöttem az engine demóját és agyon lett butítva ahhoz képest amit tavaly bemutattak...
Inkább a PS4-es UE4 demójához hasonlít ("nextgen" szintre butították úgy látszik az akkori GTX 680 erősebb volt mint a mostani konzolok GPU-ja....)https://www.youtube.com/watch?v=XTysmqulFwI
találtam itt még Bioshockot UE4-el futtatva, de ez sem néz ki jobban mint az UE3-mal futtatott...
Most komolyan erre kellett éveket várni???
Emlékszem amikor jött az UE3 és a bemutatóvideója a nagy lépegetővel meg minden, a Gears of War, UT3 leesett az állam!
Ez valahogy kicsit felemás, mintha azt mondanák jó ez nektek egyenlőre :/
Cooler Master HAF XM, Asrock Z87 Extreme4, i7-4790K @ 4.6Ghz, Corsair Vengeance LP 16GB 1600 DDR3, Gigabyte GTX 980Ti G1, Corsair RM 850W, Crucial C4 250GB SSD, 2TB WD Green, Logitech G35, G15, Roccat Kone, Win8 64, ASUS VG278HE
-
Zso2
őstag
hát,hát,hááát ezmiez... ? Menjenek el pcsaba mi a rákot akartak mutatni evvel a bemutatóvideóval?
Fasorba sincs ez az engine ...Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
BoneDragon
veterán
Ez még mindig nem a motor hibája, hogy igy néz ki, de látom egyesek agyilag ezt nem képesek felfogni...
Steam most szedett le hozzá patchet, de még mindig nem indul.
Elég nyomi egy fejlesztő gárda ez...[ Szerkesztve ]
-
steven84
tag
Ezért kell Cryengine-t használni. Mostanában próbálgatom és nagyon jó!
[ Szerkesztve ]
-
Crytek
veterán
Na az meg a másik véglet. Nagyon kevesen licenszelik lehet nehéz vele dolgozni vagy mert nem lehet rendesen optimalizálni vagy nem tudom kérem kapcsolja ki....
Crymod topikjaiba mindig bemászok,hogy milyen modokat ,pályaelemeket készítenek mezei userek vele.
És sokszor az államat keresem mit ki nem lehet hozni belőle,de game sajna alig épül rá.Next PC Upgrade: 2022
-
djculture
félisten
válasz BoneDragon #23 üzenetére
Én úgy olvastam direkt rakott be az nvidia valami védelmet hogy csak adott kártyákon menjen, dx11 -es level szintekre van fogva.. Lehet hogy kamu de érdekesen a virágbolti meg bármilyen dx11 -es kártyán indul simán egy módosított exével.
Tehát gyanús hogy valami hasonló fos húzás lehet a háttérben és akinek nem megy az adott gépén azon soha nem is fog, legalábbis hivatalosan.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz BoneDragon #27 üzenetére
Azon csak kellene mennie. Nemtudom minden esetre mondj egy játékot ami megjelenés után x nappal még nem indul egy csomó hardveren... Amúgy mit csinál fekete képernyő vagy csak tölt és semmi?
-
Crytek
veterán
Nekem pl semmi nem történik felugrik a launcheres dosos ablak eltűnik és ennyi.
A warez meg megy szépen teszi a dolgát.
Next PC Upgrade: 2022
-
#10949376
törölt tag
válasz Dark KillerX #8 üzenetére
Én a metal gear solid 5 várom ps4-re annak szép lesz a grafikája.
-
addikt
Nem tudom, annyira nehe'z elhinni,hogy a fejleszto"knek akadtak proble'ma'i, amit nem tudtak megcsina'lni e's inka'bb kivette'k belo"le,mint hogy u'gy csina'lja'k, mint pl most a DICE a BF4ben? Egyszeru"en azt se tudja'k,h melyik bugot javi'tsa'k ki. Legala'bb nem tettek bele olyan dolgokat, amikro"l tudja'k,h ke'ptelenek hiba'tlanul megoldani. Ha lefu'jta'k volna akkor meg az let volna a baj. Te'ny, h nem erre sza'mi'tott senki sem.
Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi
-
sirpalee
csendes tag
1, a voxel cone tracing elsősorban teljesítmény problémák miatt repült. High end PC-n elmegy, de a next gen konzolok már nem bírták.
2, ha van GI az ssao tökéletesen felesleges. Szvsz az ssao iszonyú mankó, amit mindenki próbál erőltetni, mert nincs rendes GI megoldásuk. Inkább legyen GI és repülhet az ssao.
3, a Light Propagation Volumes már bennevan az UE4-ben, pár sor átírásával lehet engedélyezni. Itt-ott bugos még természetesen, de működik.
4, ami most alapértelmezett prebaked gi, az az esetek nagy részében jól működik. Ha valamelyik játékhoz az nem elég (egy olyan esetben van elég fejlesztő is a csapatban), ott a forrás, bele lehet rakni más megoldást, vagy engedélyezni az LPV-t és azt finomítgatni.
5, a voxel cone tracinges GI jó lett volna, szép lett volna (az LPV-t rendberakva az is jó lesz), de a fő hangsúlyt a workflow gyorsítására tették. Blueprintek, c++ kód menet közben átírása, az asset rendszere ami még mindig a legjobb, a rugalmasság stb... A grafika egy dolog, de manapság már inkább arra kéne helyezni a hangsúlyt, hogy minél gyorsabban lehessen valamivel dolgozni.Egyébként a daylight tényleg nagyon gyenge lett. Egyrészt nem is használták ki az ue4 előnyeit, másrészt elég rosszak az assetek. Amúgy elég durva dolgokat ki lehet hozni belőle.
pl : https://www.youtube.com/watch?v=KEF98JUCbdg
(igen, használom, szórakozok vele, van is vele gondom, de egyáltalán nem a grafikával, azt szidni kicsit erőltetett)
raytraceisten és csodamedic
-
chris0000
őstag
itt vmi félreértés van.
erre a daylight játékra úgy kell gondolni,h az UE4 motor is tudja futtatni az ilyen grafikájú játékokat.[ Szerkesztve ]
-
TaS1kaaa
aktív tag
Nagyon szomorú, hogy az új unreal enginet használó első játék nem unreal tournament...
-
broman191
csendes tag
Sajnálom hogy egy ilyen nem túl fényesen sikerült indie játékkal debütált az új Unreal Engine, amely egyszerűen a gameplay jellegéből adódóan sem képes teljes pompájában megmutatni mire is lenne képes a motor a jelenlegi állapotában...remélem hogy az Epic idővel felülkerekedik a nagyobb problémákon és addigra befutnak az emlékezetesebb UE4-es címek is, például egy új BioShock-ot el tudnék viselni vele...
How Bioshock On Unreal Engine 4 Engine would look like:
Long Live The PC!
-
bozont
veterán
válasz Dark KillerX #8 üzenetére
Én is, viszont megnéztem ezt a techdemo-t ami kiszivárgott vagy mi, de nem igazán nyerte el a tetszésemet. Nem tudom ez milyen verzió, hol áll a fejlesztési szinten, de semmi extrát nem láttam. Viszont cserébe jól fut a konfigomon.
De igazából, ha ezt a vonalat vitték volna tovább, annak is örülnék. -
maross
veterán
En ugy jatszottam vegig, hogy nem tudtam hogy az uj unreal engine 4-nek kene borzasztoan lenyugoznie...hat marhara nem is nyugozott le, veletlenul se futott az fejemben hogy ez nem valami regi tre motor/valami sajat indie ceges cucc.
szerk: mindezt 770oc-val, maxon. Vizeseses resznel 3 masodperc szunet volt barmikor arrafele neztem (meg akkor is, ha fal volt koztem es a vizeses kozott)
[ Szerkesztve ]
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
sirpalee
csendes tag
Architektúrálisan alkalmas lehetett rá, viszont úgy néz ki erőben nem.
Inkább arról volt szó, hogy középkat pc-ken és next gen konzolokon nem volt elég erő hozzá. És ez tipikusan olyan feladat, ahol a gpu van nagyon terhelve (nem sok draw call), és ott hiába van egy lower level apid, nem sokat segít.
Itt van unity-ben az egész tech. https://www.youtube.com/watch?v=Z1o_CCHhBTQ
Mivel van forrás szintű hozzáférés az enginehez, előbb utóbb meg fog jelenni. Vagy egyszerűen visszarakják opcióként. (bár az LVP sem lesz olyan rossz, bár tény, hogy a voxel cone raytracingban több a lehetőség)
A jelenlegi nyers LVPről meg itt van videó : https://www.youtube.com/watch?v=8WEi6cH34o4 .
raytraceisten és csodamedic
-
Slade92
aktív tag
Én csak pislogtam amikor megláttam a grafikát és a gépigényt...
-
félisten
Én megnéztem, aztán csodálkoztam miért kell fikázni egy játékmotort, amikor ilyen szépen fut telón ezzel a grafikával? majd a végén bejött a ps4 logo... ja így már más
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
veterán
Le lehet szedni pár demót a techpowerup oldaláról, köztük az eredetileg is bemutatott Elemental Demo-t. Azért elég ütősen tud itt-ott kinézni.
-Elemental demo
-Effects Cave
-Realistic Rendering
-Reflections
-Temple mobile
-shooter game[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Dark KillerX
addikt
Hát igen amit linkeltél az még egy UT3 engine-nel készített techdemo volt,persze amit erősen felturbóztak
A mostani techdemok amik elérhetők voltak,azok viszont nekem se tetszettek,főleg a textúrák ,nagyon mosótasak ,elnagyolt voltak,szóval látszik rajtuk,hogy nem PC-re akarnak elsődlegesen fejleszteni ,mert ezt a szinten,már évekkel ezelőtt tudták
-
félisten
válasz Menthirist #45 üzenetére
Sajnos ez a múlt, a jelen nem ez lett, pont erről szól a fáma.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolba már a Sony megcsinálta. Igaz nem Octree adatstruktúrával, hanem PRT-vel, de működik. Stabil és gyors. Az Epic előtt is ott volt ez a lehetőség, de ez csak Mantle és OpenGL (két nem szabványos kiterjesztéssel) alatt kivitelezhető. Szabványosan SVOCT-t csinálni hálátlan feladat, nem véletlen, hogy ráhagyták. Egyébként ehhez low-level API tényleg nem kell, de tudás, mint a tile pool és a PRT kihasználására való kiterjesztés szükséges. A tile pool támogatást a DX-ből hiányzik.
Kell az SSAO a GI mellé. Ezek nem sugárkövetést használó motorok, tehát megvannak a maguk korlátjai. Lehet, hogy részben a GI megoldja az AO problémát, de valójában jobb eredményt, ha ezen egy külön SSAO implementáció dolgozik.
Azért az LPV még nem tökéletes. Az még fejlesztés alatt áll. Nyilván a forráskód ismeretében bárki befejezheti magának, mert az alap ott van, de majd akkor lesz ez hivatalosan része a motornak, ha az Epic befejezi a fejlesztést.
Semmi gond azzal, ahogy az UE4 változott az idők folyamán. Nyilván az Epic is épeszű cég, látták az igények felül is a változást ... érezték, hogy nekik az iOS és az Andriod lesz a fókusz, ahol nagyon jól meg lehet élni a licencelésből. Csak ugye a PC-sek, akik láttak az eredeti demókat nem értik, mert ők másra számítottak. De majd idővel nekik is leesik, hogy a körülmények megváltoztak. Már nem a gigastúdiók és a nagy kiadók jelentik a licencfókuszt.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
BoneDragon
veterán
Megint jött patch daylight-hoz, természetesen most se indul.
-
Hogy mondhatjátok, hogy csúnya a játék, mikor ilyen szép ruha és füst effektek vannak benne?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition 10 GB GDDR6X 384 bit videokártya
- KFA2 GeForce RTX 3050 EX OC 8GB GDDR6 Videokártya - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel