- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wattafaka
senior tag
válasz kikikirly #70 üzenetére
normálisan futott, csak durva FPS drop-pokra panaszkodtak, vagyis akkor az ÉN szubjektív véleményem szerint nem futott normálisan
ez az FPS drop úgy tűnik eléggé UE3 engine sajátosság, Bioshock Infinite-t is hiába játszod GTX 980-nal, azokon a bizonyos pontokon akkor is az arcodba tolja a 60-ról 30 drop-ot még force-olt triple buffering-gel is.
volt rá megoldás valami .xml fájl szerkesztéssel, de akkor meg szétesett a pálya néhavagy hogy a drága jó MKX-et ne is említsem
[ Szerkesztve ]