- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FіkuszKukіsz #14 üzenetére
A konzolok memóriájának menedzselése nagyságrendekkel egyszerűbb, mint a PC-é. Az Xbox 360-ra és a PS3-ra már minden cég kidolgozott magának egy jól működő manuális rendszert, amivel jórészt már ingyenes a memória allokációja. Ilyen PC-n sosem lesz, mert itt mindegyik gép másmilyen, tehát nem lehet manuális rendszert építeni. Az OS elvégzi a feladatot, csak nagyon drágán és nem hatékonyan. A legtöbb "konzolcsoda" egy roppant egyszerű ötlet, amivel csak kihasználják a fejlesztők, hogy fix a hardver.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az hiba, mert ha nem tekintenek rá nappalis megoldásként, akkor a platform nem fogja elérni a célját. A Valve számára nem az a lényeg, hogy a PC-seknek eladják a játékokat. Ezt ma is megteszik a Steamen. A gond, hogy a konzolosok nem a Steamen veszik a tartalmat. Ha a SteamOS csak egy PC-helyettesítő, akkor a Valve egy rakás pénzt költött ugyanannak a piacnak a kiszolgálására, ami eddig is megvolt számukra. A Valve azt a pénzt akarja, amit Vér István elkölt a PS és az Xbox áruházában.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #32839680 #19 üzenetére
A toGL az eléggé limitált. Elsődlegesen a Dota2-höz készült, így annál komplexebb játékokhoz nehezen használható. A shader modell szempontjából is inkább 2.0-s szint, pár 3.0-s funkcióval, miközben a top játékokba már 5.0-s shaderek vannak, de a 3.0-s szint eléggé minimum. Ezekkel a toGL nem tud mit kezdeni. A legtöbb 3.0-s shaderre is csak bambán néz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Yettel topik
- Aliexpress tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- iPhone topik
- További aktív témák...