- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AAAgold
senior tag
válasz FіkuszKukіsz #14 üzenetére
talán azért kell 6giga, hogy a pc-n elérhető nagyobb felbontású textúrákkal boldoguljon?
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FіkuszKukіsz #14 üzenetére
A konzolok memóriájának menedzselése nagyságrendekkel egyszerűbb, mint a PC-é. Az Xbox 360-ra és a PS3-ra már minden cég kidolgozott magának egy jól működő manuális rendszert, amivel jórészt már ingyenes a memória allokációja. Ilyen PC-n sosem lesz, mert itt mindegyik gép másmilyen, tehát nem lehet manuális rendszert építeni. Az OS elvégzi a feladatot, csak nagyon drágán és nem hatékonyan. A legtöbb "konzolcsoda" egy roppant egyszerű ötlet, amivel csak kihasználják a fejlesztők, hogy fix a hardver.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.