- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- OLED TV topic
- Autóhifi
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Valami baja van a tápomnak
- Plazma TV topic
- Androidos tablet topic
- Amazon Fire TV stick/box
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DX11 portok optimalizálása a DX12-től visszaszorul. Egyszerűen nem éri majd meg egy csomó pénzt beleönteni, ha a játéknak lesz DX12 portja.
Az a legnagyobb baj, ha egy az egyben az Xbox One kód fog érvényesülni, amihez alternatív kódok is kellenek a nem GCN hardverekre.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pontosan erről van szó. A konzolról DX12-n át lehetett volna hozni a valós idejű erőforrás-kreálást és nem lett volna baj a porttal. DX11-ben ez nem járható út, ezért egy csomó pénzt kellett költeni arra, hogy jobb portot kapj.
(#52) Joshi: Semmi negatívum nincs a cikkben az NV-ről. Le van írva, hogy mi a gond és mi lehet a megoldás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pomorski
őstag
Egy diplomamunkában olvastam ma:
"A GPU-t grafikus shader programozással csak konverziók után lehet bevonni a számolásba.
Például hangfeldolgozás esetén a hangot előbb képpé kell alakítani, ezután a megfelelő
shader-programot futtatni a GPU-n majd az eredményt ismét vissza kell alakítani hanggá."