Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stifi

    senior tag

    válasz ftc #9 üzenetére

    pixelhibás kijelzőt egyik szerviz sem cserél csak olyan kijelzőnél amihez jár ez a fajta garancia (jellemzően FHD, IPS, 3D kijelzőknél), egyébként sehol sem minősül hibának, így ez nem jó ellenérv.
    a notebook szinte bármelyik szervizben koszos lesz és összehányva kapod vissza, sajnos ebben sem gyengébb az acer
    a 3 javítás meddig tartott időben? nem csak az a lényeg hogy van-e meghibásodás, hanem az is hogy mennyi idő alatt lesz újra jó a gépe - sajna a hibát kizárni nem tudod (persze bosszantó ha valami mindig elromlik)

    MaUser:
    milyen gépet javított az Albacomp héten belül? éves szinten úgy 50 munkalapot vesznek fel tőlünk, egyszer sem kaptuk még meg a cuccunkat 2 hétnél korábban (jellemzően HP / Lenovo egerek, töltők, notebookok), de volt olyan MSI amire 1 hónap után mondták hogy mégsem tudják javítani!
    a Lenovo OnSite garancia köszönőviszonyban sincs a Dellével, de azért legalább van!

    Brno 1 héten belül fordul a dobozzal háztól-házig. a külföldi szervizben nincs alkatrészre várás. ami reálisan felróható nekik az inkább az, hogy magyarul jelented le a hibát, angolul írják meg a munkalapot, utána angolból cseh nyelven kezdik meg a javítást -> sok a hibázás a kommunikáció miatt.
    de általában elmondható hogy a sok ellenérv amit felhoznak ellene, alaptalan és mendemonda alapú.. én sem azt mondom hogy minden szép és jó meg tökéletes. de nem is simán rossz.

    Nincs időm kedvesnek lenni!

Új hozzászólás Aktív témák