Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
- Xiaomi Mi Box S: butából okostévét, jó áron
- Steam Deck
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pug
veterán
Ennyit arrol, hogy "sulynelkuli cegek" pampognak az MS-nek a Surface miatt.
-
Zoli0726
aktív tag
Ennyit arról, hogy ezek a súlynélküli céget azt meg tudják oldani, hogy a videókártyájukhoz csak a saját driverük legyen jó, de azt már nem ,hogy frissítés is legyen hozzá, utálom az ilyen hozzáállást, no more acer.
-
stifi
senior tag
a hozzáértő ismerőseid gondolom rendszergazdák, gamerek lehetnek.
tőlük szoktam ilyen demagóg hülyeségeket hallani, amikor hozzák vissza a gépet hogy "nem megy fel rá az XP"..mert azt még megérteném ha azt mondja valaki hogy az 5750-es acer rossz valamiért, de egy egész márkát lehúzni elég buta dolog.. mindenkinek vannak jó és rossz termékei, nem kéne megvenni a szart, hanem körül kéne nézni vásárlás előtt _valódi_ hozzáértő szemmel
na meg ha nem lenne mindenki sóher (vagy csóró, magánügy) és nem sajnálna +5000 forintot egy nyilvánvalóan jobb gépért, akkor utána nem lenne anyázás ha valóban gagyit vett..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
1 érvet mondj kérlek egy itthoni magyar szerviz mellett az Acer Brno szervize ellen..
Az hogy be tudsz menni felborítani az asztalt itthon nem ér, és hagyjuk a Dell NBD garanciáját is, mert az egy jó kakukktojás.
Tehát maradjunk reálisak: mivel rosszabb a cseh szerviz egy magyar szerviznél (pl bármelyik Lenovo szerviz, vagy Albacomp, HP szervizek, Toshiba, Asus)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ftc
nagyúr
Mivel nem MO-n élek így a brnoi-ról van véleményem...
-pixelhibás LCD-t nem cseréltek... garanciális hiba volt.
-ugyanitt- tiszta notebookot küldtünk fel, s egy poros piszkos vmit kaptunk vissza
-3x javítottak 1 notebookot... 1x alaplap , javítás után visszaküldés..hdd-t nem rakták bele, azt nem töltött... azt kértük vissza az árát...s hasonlók tömkelegét sorolhatnám...lehet nekünk volt csak pechünk, de azóta Acer-ből nem kértünk.
-
MaUser
addikt
Albacompnál Mo.-i szervíz héten belül javított, egyszerűbb alkatrészcserénél bizonyos üzletekbe elküldték az alkatrészt egyből.
Lenovo-ra is van on-site gari és normális világgari van, azaz nincs para ha külföldön hal le a géped.
Ezen kívül Dell volt/van még, ott meg NBD.
Más márkájú notit nem vettem, nem véletlenül. Munkára (is) használt notinál alap, hogy elsősorban a rendelkezésre állást (ideértve a gyors javítást is) fizeted meg, felszereltség másodlagos. Ezért esik folyamatosan az Acer, bármennyire is van néhány nagyon is vonzó típusa.
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
stifi
senior tag
pixelhibás kijelzőt egyik szerviz sem cserél csak olyan kijelzőnél amihez jár ez a fajta garancia (jellemzően FHD, IPS, 3D kijelzőknél), egyébként sehol sem minősül hibának, így ez nem jó ellenérv.
a notebook szinte bármelyik szervizben koszos lesz és összehányva kapod vissza, sajnos ebben sem gyengébb az acer
a 3 javítás meddig tartott időben? nem csak az a lényeg hogy van-e meghibásodás, hanem az is hogy mennyi idő alatt lesz újra jó a gépe - sajna a hibát kizárni nem tudod (persze bosszantó ha valami mindig elromlik)MaUser:
milyen gépet javított az Albacomp héten belül? éves szinten úgy 50 munkalapot vesznek fel tőlünk, egyszer sem kaptuk még meg a cuccunkat 2 hétnél korábban (jellemzően HP / Lenovo egerek, töltők, notebookok), de volt olyan MSI amire 1 hónap után mondták hogy mégsem tudják javítani!
a Lenovo OnSite garancia köszönőviszonyban sincs a Dellével, de azért legalább van!Brno 1 héten belül fordul a dobozzal háztól-házig. a külföldi szervizben nincs alkatrészre várás. ami reálisan felróható nekik az inkább az, hogy magyarul jelented le a hibát, angolul írják meg a munkalapot, utána angolból cseh nyelven kezdik meg a javítást -> sok a hibázás a kommunikáció miatt.
de általában elmondható hogy a sok ellenérv amit felhoznak ellene, alaptalan és mendemonda alapú.. én sem azt mondom hogy minden szép és jó meg tökéletes. de nem is simán rossz.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
MaUser
addikt
Albacomp-pal még sulinetes időkben volt tapasztalatom saját márkás cuccokkal, háromszor is sajnos. De a szerviz csillagos ötös volt akkor. Ma már gondolom ők is az alkatrészre várnak, JIT mindenek előtt sajnos...
Dell garanciával nem volt még szerencsém, így közelről nem tapasztaltam, ellenben Tp esetén nincs gond Lenovo-val. Még garanciális visszahívásról is szólnak néha és nem várják meg, hogy vagy behal nálad a garancia idő előtt a venti vagy nem.
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
tikshow
addikt
Jól van, szóval ACER kereskedő vagy, de örülök neked, eddig 3 ismerőm 3 laptopja fejenként minimum kétszer volt szervizbe, de egyiket se lehetett lebeszélni az ACER-ről mert nekik az ismerős azt mondta, hogy az jó és megbízható...
Egyébként az Albacompra visszatérve visszatérve nekem is csak pozitív tapasztalatom van szervizzel kapcsoltba, egyszer volt, de két héten belül már jött is vissza, pedig a debreceni szervizbe adtam le, nem a pestibe.
[ Szerkesztve ]
-
aram01
nagyúr
-
ftc
nagyúr
Akkoriban hibának minősült...bővített garancia volt.
garanciális javítás? 1 hónap azt megint 1 hónap s megint 1 hónap... igen 3 hónap notebook nélkül...örült a tulaj.
Az meg hogy hogy kapom vissza igenis minősíti a szervizt. Kb olyan mintha autó szerviz után mindenhol olajos lenne...Te se vinnéd oda többet az autód.
A problémát megoldottuk...csak Dell gépek mindenhol. Drágább de ennyit megér.
Acer vannak jó gépeik is de bele is lehet nagyon nyúlni s akkor csak szív az ember De ez mindenhol igaz.
Maradjunk annyiban nem jobb a többi gyártótól az Acer se, de se nem rosszabb...
-
stifi
senior tag
nem köszi, nem vagyok Acer kereskedő (vagyis nem csak az vagyok), ellenben a 3 rossz tapasztalatod nem nevezhető valami reprezentatívnak.. talán van valami rálátásom úgy, hogy évente 1000db feletti mennyiséget adunk el Acerből (még többet Dellből és Lenovoból), de nem is védeni akarom a márkát vagy a szervizét, csak pont az ilyen "ismerősömnek van és szar" "tapasztalatok" ellen próbáltam felszólalni.
mert csak emiatt (és a néhány kirívó eset miatt) van általánosan rossz vélemény a szervizről, mert mindig az elégedetlenek a leghangosabbak, de már én sem értem minek is próbálom magyarázni..alapvetően ez a szervizmodell jó, nem véletlenül csinálja a Lenovo is az IdeaPadokkal (lengyelekhez van kiszervezve ugyanígy). de persze mindenki nem lehet elégedett, és szóbeszédek természetesen vannak, ez van. nekem a tények fontosabbak mint 1-2 szóbeszéd / lesújtó vélemény.
a 2 hét egyébként itthon teljesen rendben van, de az igazi a next business day garancia. viszont ez sem védi meg például az inspiron n5110-et attól, hogy a minősége silány..(#16) ftc: én is inkább maradnék pártatlan. vannak előnyök és hátrányok. valakinek ez, valakinek az jut, aztán a statisztika alapján dönt a gyártó, hogyan csinálja. nekik nem az 1-2 rpoblémás eset számít, hanem a nagy általánosság. abban pediga legtöbb ugyanazt nyújtja. talán a Dell erősebb ezen a téren!
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
tikshow
addikt
Ezt megértem, de nem csak egy bizonyos típusról beszélek, hanem többről, és szerintem akkor is rossz ez a statisztika. Habár ha ezer 1000-ből csak ez a 3, esetleg 100 megy vissza akkor persze azt mondom, hogy jó statisztika, de mivel csak ennyi rálátásom van ezért nem nagyon tudom teljes szívvel javasolni a márkát, habár tény, hogy ár/érték(hardver) arányra verhetetlen jelenleg.
aram01: Egyszer kellett csak, még 3 hónapos korában ki ment belőle egy chip ami a kijelző háttér világításáért felelős. Szóval kép volt, de csak nagyon-nagyon halványan.
Zoli0726: MOD-olt drivert rakj fel azzal simán menni fog. http://www.hardwareheaven.com/ - itt a Tools-ba. Esetleg ha újabb GPU-d van akkor Google-be keres hozzá Modolt drivert, van kismillió.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Először is kérdés, hogy milyen típusú a notid. De egyébként csak az AMD alkalmaz gyártókizárást, de csak a Sony, Toshiba és Panasonic termékekre. Ettől függetlenül ezekre is felmegy a gyári driver, ha direkten letöltöd, csak a segédprogram fogja tőled a linket megtagadni. Emellett az AMD a muxed átkapcsolású Intel procis notikat nem támogatja. Pontosabban nem muxed átkapcsolással. De ha letiltod az Intel IGP-t, akkor rögtön települ a driver.
Az NVIDIA és az Intel alkalmaz termékekre specifikus kizárást, annak megfelelően, hogy a gyártó hogyan dönt. Erről nincs adat, hogy kinek melyik terméke van kizárva.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Zoli0726
aktív tag
Tisztában vagyok vele, hogy kell egy drivert feltelepíteni(jó ég, ezt még leírni is kínos), nem azért írtam le, hogy tippeket kérjek, Amd egyébként és nincs igp. Persze feltelepül a CCC meg a többi a whql-ekből, csak az illesztő nem, úgyhogy nem sokat ér. Driverheaven-ről szedtem le régebben whql drivert, amit moddoltak és ki voltak véve belőle az ilyesfajta tiltások, fel is települtek, csak ilyen ritkán készül, úgyhogy inkább bétákon élek(mindenesetre eddig semmi problémám nem volt egy bétával sem).
Természetesen mások is jelezték ezt a problémát ezzel a géppel.[ Szerkesztve ]
-
Zoli133
őstag
tudtommal a hivatalos toshiba álláspont, hogy a pixelhibás kijelzőt minden gépnél cserélik, a gond csak az, hogy legalább 3 hibás pixelnek kell lennie.
Egy kis toshiba szerviz tapasztalat: a beérkezett gép, beérkezéstől számítva 72 óra múlva hagyja el a szervizt (maximum). A kötelező tesztek miatt nem fordulhat elő, hogy kimarad egy alkatrész (valai fentebb említette hogy HDD nélkül kapott vissza máshonnan gépet) + csomagolás előt, minden gépet kitisztítanak/ áttörölnek. persze 3 toshiba szerviz van magyarországon és én csak 1-be láttam bele, de azt kell mondjam ott rendesen dolgoztak.
(sorry az offért)
Jah és alkatrészre várás nem szabadna sehol se hogy legyen, mert a legtöbb rendelt alkatrész tudtommal minden cégnél 1 napon belül meg kell, hogy jöjjön.
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
cer
tag
Lehet tudni melyik cég a Piacvezető, Magyarországon és világviszonylatban - a mobil számítógépek piacán?
-
stifi
senior tag
most csak ezért előkapartam a notebookom, hogy kikeressem és megmutassam: Toshiba Pixel Policy
egyébként olyan mint a többi, bizonyos pixelek felett az összes gyártó cseréli, de én olyat 5 év alatt még nem láttam hogy annyi lett volna rajta.. egyszerűen a gyárból nem engedik ki, viszont 1-2 lehet bármelyiken és nem cserélik miatta sehol...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
a szervizstatisztikái nagyon hasonlóak az összes gyártónál, és mindenhol vannak szélsőséges esetek. aki többet ad el, arról több rosszat hallani, de százalékosan nincs több kirívó esetük mint másnak.
nem különböznek egymástól annyira a gyártók mint amennyire negatív / pozitív véleménnyel vannak róla egyes személyek (tehát pl egyik márka sem "szar", és egyik sem jobb mint a másik. viszont 1 adott gyártó adott modellje lehet jobb a másik gyártó adott modelljénél.. remélem átmegy mire célzok )Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
mindig adott pillanatban kell jó döntést hozni.nekem thinkpad t420s jutott, az asszonynak acert timelinex 3830tg, mert akkor ezek voltak a legjobb ár/érték arányú gépek a piacon..
bár én ma is t420s-t vennék, neki az u410-et ajánlanám, esetleg Fujitsu slimbookot, mert ezek valóak neki jelenleg.. de 2 hónaő múlva ez is változna
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
bteebi
veterán
Gratula nekik . Most már elég jók a laptopjaik, és az áruk is többnyire rendben van.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
citkar
addikt
Én személy szerint elégedett vagyok velük, korábban nem ajánlották nekem (bő 5 éve),de tavaly már több helyről azt hallottam, hogy érdemes ezt-azt venni tőlük, én egy 3830TG kis notit vettem, 3 év kiterjesztett garanciával és még így is olcsóbb volt a hasonló tudású konkurens cégekénél. Azóta sincs vele semmi komolyabb bajom, következő gépem is acer lehet, ha árban s teljesítményben hasonló szintet tud majd felmutatni.
[ Szerkesztve ]
-
Gusztáv
addikt
Nem is gondoltam, hogy az Acer az első, ez igen meglepő számomra. Nem mintha bármi bajom lenne a márkával. Én is azt vallom mint stifi, mindig az aktuális modelleket, ajánlatokat kell nézni, és azok paraméterei alapján dönteni. Nem vagyok egy nagy Thinkpad párti, de pl most egy T430 beszerezhető kicsit több mint 200e forintért, ez kb most bestbuy kategória.
Laci
-
TeeJay
félisten
ismerőseim körében legalább 10 acer notit tudok felsorolni, ebből összesen 2 volt szervizben és nem volt gond. nagyon gyorsan vissza kaptuk és egy métert nem kellett mennem érte...
nekem egy Aspire 5742ZG van de elmondanám hogy amikor vettem sokkal jobb áron kaptam sokkal jobb komponensekkel összerakva mint más gyártók...
640-es vinyó holott még sok cég ma is csak 320-ast rak bele ráadásul WD vinyó nem olcsó toshiba...
Kingston RAM, Broadcom N-es wifi nem olcsó Atherosnekem teljesen beváltak, májusban nyertem egy Dell 5110 Notit de el is adtam mert nem tetszett hogy túl komplikált volt és kicsi vinyó kevés ram satöbbi
ez van
aki olcsón akar jót az Acert vesz és ha vigyáz rá nem lesz gondja
mellesleg +1 vagy 2 év gari felára esetén is jobban megéri mint más gyártó terméke mert még így is jobb ár/érték aránybanMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
bmc3
csendes tag
"Lenovo-ra is van on-site gari és normális világgari van, azaz nincs para ha külföldön hal le a géped."
- Éppen az, hogy már a Lenovohoz sincs magyarországi garancia!!!
A tékozlo homáron ez az egyik fő téma!
A Lenovo is egy nagy szopás!http://homar.blog.hu/2012/05/11/megszunt_a_lenovo_ideapad_magyar_szervize?token=f70adfffe76e817c3b69195827a5b23c
-
bmc3
csendes tag
Világvezető???
Az meg mi?Olyan dologról irsz ami nem létezik, és soem volt olyan.
Mit is jelent ez a kifelyezés?
Világbajnok? Világrekorder?Ugyan miben? Selejtgyártásban?
Mert egy gyártó csak a saját selejt statisztikáit ismeri.Az a kifejezés, hogy világvezető ez nem műszaki hanem kereskedelmi kifejezés. Ennél fogva műszaki fogalomként nem értelmezhető.
Tudni kéne előbb, hogy pontosan mit is irsz!
Az a kifejezés, hogy világvezető az egy eltúlzott kereskedelemi mesebeszéd még kereskedelmi terminusban is.
Miért?
Mert sosem adja közzé egyetlen egy gyártó sem a pontos nemzetközi szerviz adatokat.
Egyetlen olyan szervezet sincs a világon amelyik ezt nyilvántartaná. Pláne olyan nincs amelyik publikálná is!
Ennek hiányában egyetlen számitógép gyártó cégről sem lehet hazugság nélkül kijelenteni, hogy világvágvezető vagy világrekorder.
Már csak azért sem mert a számitógépgyártó ipar nem olimpia ahol pontosan mérné egy hiteles szervezet a selejtek számából vagy a vásárlói elégettségből az elért eredményeket.
Ilyet, hogy "világvezető" csak valami doppingolt marketinges cégmajom irhat reklámból.Sokkal értelmesebb dolognak tartom megnézni milyen szerviz jár hozzá.
Ott van például az Acer.
El tudom képzelni, hogy jó szervize van Taiwanon vagy Ujtajpeiben.
Na de hogy Europában nincs jü szervize az Acernek az biztos.350 km-re van Londontól dényugatra az egyetlen angol szerviz....a nyugdijasok pihenőhelények számitó nyaralóváros környékén...na ez egy vicc!!!
Az Acer sajnos a hulladék szinonimája nyugaton a rossz support miatt.
AZ Acerről el tudom képzelni, hogy
-
bmc3
csendes tag
"tudtommal a hivatalos toshiba álláspont, hogy a pixelhibás kijelzőt minden gépnél cserélik, a gond csak az, hogy legalább 3 hibás pixelnek kell lennie."
- Nem csak erről van szó hanem a pixel hiba szinéről is amit osztályoznak.
A fehér vagy fekete pixel hiba sulyosabbnak számit, mint a szines."Egy kis toshiba szerviz tapasztalat: a beérkezett gép, beérkezéstől számítva 72 óra múlva hagyja el a szervizt (maximum). A kötelező tesztek miatt nem fordulhat elő, hogy kimarad egy alkatrész"
- Kivéve amikor kimarad vagy akármikor meghibásodik.
Hogy mire gondolok?
Pl. Electrostatic Discharge-re, ESD-re.
Elég ha éppen valakinek nem volt jó a kontaktus gyártás közben amikor éppen meglazult a kesztyűjén a csuklópántja. A statikus kisülés a legnagyobb gondok egyike az egész gyártási folyamatban. Ugyanis van olyan kiseb mértékű kisülés is, amit a szerelő meg sem érez...hogy tovább fokozzam a dolgot olyan is van, hogy az áramkör sem egyből romlik el tőle hanem részlegesen jelentkezik a hiba vagy időszakosan.
Mindez sokszor a technológiai fegyelem lazulására vezethető vissza.
Emberek azok a szerencsétlen nyomorultak is akik napi 12 órában fáradtan robotolnak végig azért, hogy figyelem kihagyása nélkül hozzák a normában előirt követelményeket összeszereléskor.
Éppen elég ha a gyártói műszakban csak egyszer felejti el a szerencsétlen dolgozó megmérni a papucsát, hogy jó volt-e a szénszálas zokniban a földelés s igy melozta végig azt a műszakot amiben 4 órán át csak egyszer mehet WC-re és akkor is csak max 5 percre ugy, hogy előtte bejelenti és addig beáll helyette a cellavezető főnöke.
Egy részben meghibásodott ármaköri hiba miatt ESD -ből kifolyólag elvileg bármikor bárhol bármelyik használt számitógép elromolhat.
Csakhát ezzel nem dicsekednek a gyártók.
Sem azzal, hogy lehet, hoygmár eleve hibás volt az alkatrész.
Mert olyan is van amikor a sok hibásból készitenek egyet még a gyárban.Herótom van az olyanokról akik mindenféle adatok nélkül mondanak véleményt egy Brandról ugy, hogy nem dolgoztak gyártásban, nem tudják mi zajlik egy szervizben és
sosem ellenőrzik még azt sem, hogy milyen szervezett a support az adott országban. -
bmc3
csendes tag
"Acer vannak jó gépeik is de bele is lehet nagyon nyúlni s akkor csak szív az ember De ez mindenhol igaz."
- Na ezzel egyetértek.
Szerencse kell hozzá, hogy kifoghass egy valóban jó gyártási szériát. Amikor minden passzolt a gyártásban. Van ilyen elég gyakran. Különösen a hét második napján a délelőtti órákban amikor az emberek még kipihentek és bele tudnak feledkezni a meloba. Általában a délelőttös műszakok hoznak nagy formát....de vajon rajta van a gépeken, hogy pontosan melyik napon, hány óra hány perckor mely részét szerelték össze?
Tudhat erről a felhasználó?
Nem.
Akkor tud különbséget tenni?Can you make a difference???
No.Tud egy megbizható szisztéma szerint a vásárló válogatni a boltokban?
Nem.
Föl lehetne vezetni a termékre az összeszerelések pontos időpontjait?
Igen.
Mégsincs rajta.A MEO addigi aznapi statisztikáit föl lehetne 2 sorszámmal vinni a termékre.
Igen.
Mégsincs rajta.Miért?
Mert nem akaranak adni a vevőnek elegendő információt hozzá.Mert a kereskedőnek az információ nélküli konzumidióta vásárló a jó vásárló.
Vegyél zsákamacskát!
Erről szól minden....ezért akarják a terméket veled az interneten keresztül rendeltetni is.Mert a boltban legalább a legütősebb hibákat észreveheted (pl. beragadt vagy alig működő billentyű, karcolások a burkolaton, rosszul berögzitett kamera, LCD hiba stb).
amit a gyártósoron csak a folyamat végén ellenőrző MEO-s 10 vagy 20%-ban ellenőriz.A gyár szeretné a hibás terméket visszatartani mert a hibát költségmentesebben tudja javitani a kisebb hibastatisztikával, de az Europai kereskedőnél már fordul a kocka.
Különösen a kiskereskedő abban érdekelt, hogy vidd el a selejtet, mert ő maga nem végezhet minőségellenőrzést.
Az US-ben vagy Japánban ha a vásárló vásárláskor hibát talál akkor választhat a csere vagy a csökkent érték miatt a csökkentett ár vagy még alacsonyabb csökkent értékű ár között.
Ez Europában nem szokás mert az EU-ban sehol sem tartanak a fogyasztói jogok.
Az EU-ban nem szokás a kiskereskedőnek jegyzőkönyvel visszadobni a kicsomagolt árut, sem pedig a hibás áru miatt a vevőnek árengedményt adni.Itt volt a magyar soros EU elnökség, várták a javaslatokat de egyetlen magyar fogyasztóvédelmi közösség sem élt a lehetőséggel, hogy változzon az EU fogyasztóvédelmi jog.
-
Zoli133
őstag
Köszönöm a látatlanban való megítélést, csak hozzá tenném, hogy jelenleg is az egyik hivatalos Toshiba szervizben dolgozom, ugyan nem végzek szerviz feladatokat (programfejlesztő vagyok, vagy mi a szösz), de nagyon is jól tudom, hogy mi megy a szerviz részlegen, és igen, tudom milyen akijelzők elbírálása
a szerelők nincsenek olyan rabszolga munkán mint hiszed, teljesen korrekt emberi körülmények vannak (ha nem azok lennének, valószínű munkahelyet váltottam volna)
ESD meg igen előfordulhat nem szűrhető ki az emberi tényező miatt, és természetesen gyártást nem láttam csak az itthoni szervizt, de ott azért jó körülmények vannak illetve alapos munkát végeznek, ha gondolod tudod elég sokat mesélni a toshiba szerviz protokolljáról, vannak követelmények...
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series S 512GB - 2 kontrollerrel+akksival, Venom töltődokkal
- Vadonatúj Philips 512GB MicroSdXC kártya .
- Eladó egy komplett PC (RTX 3070, Ryzen 5 3600, 32GB RAM)
- !! AKCIÓ !! 1 ÉV GARANCIA !! Független Apple Iphone 12 Mini 128GB.
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB 5G Dual Sim + fólia, Spigen Rugged Armor tok