- Epson nyomtatók
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Hobby elektronika
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- OLED TV topic
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Habugi
addikt
Az elődhöz képest (AW3418DW) tényleg nem sok változást történt, sőt, uazzal a panellal szerelt X34P-hez képest sem. Van viszont szó szerinti felár.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
#72042496
törölt tag
Van, ld. Asus PG35VQ.
***
"a maximális fényerő mindössze 350 nit, így a HDR-ről bizony le kell mondanunk"
Attól még egy hardveres tone mappinget végezhetne.
(#10) adamssss: Szintén HDR nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
Most így utánanézve, elvileg az emberi látás szempontjából a 4:3, esetleg a 16:9 optimális, a filmek csak drámai szempontok miatt használnak szélesebb formátumot. Játékok terén szerintem nem egyértelmű, hogy jobbak lennének, mivel sok kompetitiv játékban elvileg nem származhat belőle semmilyen előnyöd, sok játéktipusnál meg nem is kedvező a csíkmonitor.
Szvsz főleg munkára éri meg ez a szélesítés, hogy több munkaasztal férjen ki a panelre, ne kelljen két monitort használni.
[ Szerkesztve ]
-
L3zl13
nagyúr
Gondolom az emberi látóteret vetted alapul. De szerintem annak nem sok köze van az optimális film vagy monitor képarányhoz.
Az éleslátás szöge mindössze pár fok (attól függően, hogy a látógödröt vagy az egész sárgafoltot nézzük) ezért szerintem sokkal fontosabb, hogy azt, milyen gyorsan és milyen kevés erőfeszítéssel tudod a látótér egy adott részére koncentrálni.
Oldalirányba sokkal könnyebb elfordítani a fejet és úgy tartani, így egy bizonyos méret/nézési távolság fölött a magasabb arányszámok kényelmesebbek lesznek.Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
Játék vagy film nézés közben persze nem jó, ha forgatnod kell a fejed. De munkánál ez nem olyan nagy gond. Ugyanaz, mintha több monitort használnál, azokat sem egyszerre nézed.
Hogy mi tölti ki a látótered szerintem nem játszik, mert a monitor úgysem fogja. És bár a teljes perifériális látótér lehet, hogy 4:3 arányhoz közeli, az nem jelenti azt, hogy annak minden részét egyformán kihasználjuk érzékelésre. A mindennapi életben ahhoz vagyunk hozzászokva, hogy szemmagasság fölött nem nagyon figyelünk, lefelé meg a saját tested takar ki egy jelentős részt. Szóval igazából a hasznos látótér oldalaránya sokkal nagyobb.
Aki hülye, haljon meg!
-
aktív tag
a szemed pont attól fárad legjobban, hogy x órán keresztül középre nézel, mint a zombi! egy széles monitornál megmozdítod a fejedet is meg a szemedet is.
Dr. Akulának: temérdek 16:9-es monitort lehet kapni! ha nem jön be az ultra-széles, akkor ne vegyél!
én nagyon örülök neki, hogy végre lehet kapni és nem is kell érte a garzont eladni. kb. 30 évet vártam rá, hogy legyen ilyen monitorom. pujaként ültem egy szimulátorban, aminek egy ilyesmi, hajlított tükör volt a képernyője.
hp zr30w 30"-as monitorról váltottam a mostanira, úgyhogy van összehasonlítási alapom is. nekem 1600 sortól nem kell több!
[ Szerkesztve ]
हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे हरे राम हरे राम राम राम हरे हरे Góranga!