- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Habugi
addikt
Biztos lehetsz benne h marad, nincs olyan DX12-es játék vagy alkalmazás ami annyira NV "barát" lenne mint a Timespy. Hosszú évek óta tartó tendencia ez, engem mint állandó Radeonost már egyáltalán nem zavar.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
Sehol nem gyorsulnak 200%-ot a pirosak, csak DX11-hez képest közelebb kerülnek a zöldekhez, mert utóbbiak hardveresen hurkábbak hozzá. Ez tény nem pedig tendencia kérdése, mint ahogyan az sem, hogy egyetlen más alkalmazás/játék sincs az új API alá ahol távolságot tudnának tartani a zöldek (illetve tán a TR ide sorolható, mint SzennyWorks játék), márpedig a Timespy az ilyen.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
Csepp a tengerben, amikor buher van akkor rendre a Tesszeláció van elővéve amiben az NV kártyák sokkal jobbak. Ugyan a Polarissal most magukhoz képest elég szépet léptek előre ezen a téren de még mindig van lemaradás. Élnék a gyanúperrel h a Timespy pl a Firestrikehoz képest rommá lett pakolva Tesszelációval annak érdekében h ne az a kép rajzolódjon ki DX12 alatt ami egyébként kirajzolódna, kompenzáljon valamennyit. Viszont mint mondtam is engem már régóta nem érdekel a miért, elfogadtam évekkel ezelőtt mert ez bizony tendencia a Futuremark esetében, egyedül a mértéke az ami változó.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...